Dragon - Escape41 ve Çözümü

Konusu 'Oda Oyunları' forumundadır ve canavar tarafından 24 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    24 Nisan 2008
    Konu Sahibi : canavar
  1. canavar

    canavar Yılmak yok. Yola devam... Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    353
    http://parallellove.sakura.ne.jp/escape41.html










    Çözümü;
    "Start" ve mavi oka tıklayıp oyunu başlat. (not: bu serilerin her zaman birden çok sonu var. Aşağıdaki "perfect end". Diğer sonları yorumlara ekleyebilirsiniz.
    1)Sağdaki gri kareye tıklayıp yaklaş, gri kapak duvara vidayla monte edilmiş, yani tornavida gerekiyor. Alttaki mavi oka tıklayıp ekrandan çık. Sağa git.
    2)Saksının sağına tıklayıp yaklaş. Mavi topa tıklayıp arkasından TORNAVİDA al. Mavi top aşağı gidip gözden kaybolana kadar bekle. Ekrandan çık.
    3)MAVİ TOP al. Sola git.
    4)Tekrar sağdaki gri kareye tıklayıp yaklaş. Tornavidayı seçip gri kapağa tıkla. 9 renkli kareden oluşan bir panel görünecek. Kareleri her tıkladıkça eflatun veya mor oluyor. Ekrandan çık. Sola git.
    5)Duvarda mavi-sarı-kırmızı renkler var, not et. Ekranın sol alt köşesinden gri metal PARA al (not: bu oyunun hemen her serisinde metal para, oyunu "perfect" ile bitirmek için kullanılır).
    6)Fotokopi makinasının sağına tıklayıp KAĞIT al. Ekrandan çık. Sola git.
    7)Beyaz SANDALYE al. Alttaki siyak dikdörtgene tıklayıp yaklaş. İlk daire değişmiyor, diğerleri renk değiştiriyor. Mavi topu seç, ilk daireye yerleştir. Duvardaki renk sıralaması da maviyle başlıyordu, buna göre 2. daireyi SARI, 3. daireyi ise KIRMIZI yap. Ekrandan çık. Sağa git.
    8)Sağ duvarda pembe kareler halinde şu şekil var (X işaretini kare, _ işaretini boşluk olarak kabul edin):
    _ X X
    _ X _
    X X _
    Şekilleri not et. 2 sola (veya 2 sağa) git.
    9)Sandalyeyi seç, projektörün altına yerleştir. Ortadaki lambaya tıklayıp yaklaş. Kağıdı seç, lambanın alt orta kısmına yerleştir. Ekrandan çık.
    10)Sol duvarda sarı kareler halinde şu şekil var (X işaretini kare, _ işaretini boşluk olarak kabul edin):
    X _ _
    _ X _
    _ _ X
    Şekilleri not et. Sola git.
    11)2 duvarın ortasındaki (oyun ekranının ortasına denk geliyor) boşluğa tıkla, yerden ANAHTAR al (not: bir süre ekrana tıklamadan bakarsanız kapının buradan çıkacağını anlayabilirsiniz). Ekrandan çık. Sağa git.
    12)Projektörün alt beyaz kısmının sağ üst köşesine tıkla (projektörün camı mavi olacak, tıkladığınız yer açma-kapama düğmesi, sandalyeye çıkıp açtınız, herhangibir alet seçmeye gerek yok). Sola git.
    13)Sol duvarda mavi kareler halinde şu şekil var (X işaretini kare, _ işaretini boşluk olarak kabul edin):
    X X _
    _ X _
    _ X X
    Şekilleri not et. Tekrar sağdaki gri kareye tıklayıp yaklaş. Burayı kendime göre pratik bir yöntemle çöztüm. Önce tüm kareleri mor yapın. Bulduğumuz 3 şekli de panoya uygulayın. Kare olduğu için sol tarafı üst olarak kabul edince oluyor (Daha önce aynı firmaya ait "tiger room" adlı oyunu oynadıysanız kırmızı kutunun şifresi de aynı metodla çözülüyor). Şekli yaparken başınızı sola eğip ekrana bakın :p Resimli ipucu:
    http://img222.imageshack.us/my.php?image=dragonroomok2.jpg
    (not: yeni sayfada açılan reklamları kapatın) Ekrandan çık.
    14)Tekrar 2 duvarın ortasındaki (oyun ekranının ortasına denk geliyor) boşluğa tıkla, artık karşıda kapı var. Kapıya tıklayıp yaklaş. Anahtarı seç, kapının koluna tıkla. "perfect" ile oyun sonu.
     
    Son düzenleme: 24 Nisan 2008
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.