Dudak dolgunlastırıcı ruj/parlatıcı ?

Konusu 'Dudak Bakımı (rujlar, kalemler)' forumundadır ve Miracle* tarafından 17 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  1. Miracle*

    Miracle* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam kızlar ben uzun zamandır dudaklarımı dolgunlastıracak bır urun arıyorum ..
    bı kac tane marka buldum :sm_confused: . sızlerın kullandıgı ve tavsıye edebılecegı bı urun var mı ??? :1rolleyes:
     
  2. 17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  3. graf

    graf Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    702
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    Lancome un glos larindan tavsiye ederim
     
  4. 17 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  5. Miracle*

    Miracle* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tsk ederim peki kalıcı dolgunluk mu veriyo acaba ?
     
  6. 19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  7. Miracle*

    Miracle* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Heeeeeeeeeeeey kızlaaaaaaaar kımse dudaklarını dolgunlastırmak ıcın bı parlatıcı kullanmıyo mu ya ?:sm_confused:
    bıtkısel olarak tarcınyagına baktm ama cazıp gelmedı kıı ...fisfisfis
     
  8. 19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  9. NightWish

    NightWish TEAM CULLEN Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    589
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cecilin var diyolar 3d diye ama renkleri güzel değil diye almamıştım..cecile maxi shine almıştm parlatıcı o dolgun gösteriyor azcık =) ama 3dli olanı alıp dene bence.
     
  10. 19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  11. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    maybelline new york shıny-licious fruity glosss süperrr
     
  12. 19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  13. Miracle*

    Miracle* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ama ben oyle dııl de hanı sırf dolgunlastırıcı parlatıcı ıstıorum. yanı kalıcı olarak dudakları sısırenler var ya ,
    mesela my city lips dıe bı marka vardı ama kullanmaya cesaret edemedım =(
     
  14. 19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  15. Matmazel Green

    Matmazel Green yine berbat görünüyorum :( Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    cnm piyasadaki dolgunlaştırıcıların hepsi fısmış en fazla 1 saat yinede sen bilirsin
     
  16. 19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  17. Miracle*

    Miracle* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    cnm ya aslında ben yabancı bı sıtede angelina jolie nın dolgun dudaklarını bı kac yıl boyunca sureklı dolgunlastırıcı kullanmasına sahıp oldugunu okumustum ondan cok etkılendımm :eek:
     
  18. 19 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : Miracle*
  19. MaviKelebek22

    MaviKelebek22 I Need You Now..<3 Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    pullu veya simli rujlar dudakları dolgunlaştırmıyor eger kullanıcaksan avonun katologunda bi tane dudak parlatıcısı vardı saten partatıcıydı galiba harika o çok dolgun gosteriyor dudakları