dudaklarımın üstü çok kötü oldu :( :(

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve rassal tarafından 23 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    23 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  1. rassal

    rassal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2010
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    88
    dün gece aklıma nerden geldiyse bıyıklarım çıkmış alayım dedim evdede hazır ağda bandı buldum , kullanmam normalde, işte bela açacam başıma :KK43: kullanırken acı hissettim ama ne bileyim böyle olacak dudağımın üstü kırmızı şu anda böyle tam dudak sınırının üzerinden başlıyor kızarmış, sert ve gergin bir şekilde :KK43: bu kızarıklık büyük ihtimal koyulaşacak öyle gibi duruyor senağlama ne yapacam ben geçici mi acaba ?leke kalmasından korkuyorum :KK43: , bu arada bıyıklarıda almadı iğrenç şey anca derimi sıyırdı böyle, bu ağda bantlarında böyle bir sorun yaşayan var mı yardımlarınıza ihtiyacım var ne yapmam lazım leke kalmaması için en önemlisi bu :KK43:
     
  2. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  3. naturally_3

    naturally_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    aynı şey bnm başımada geldi tüyler kaldı ama öyle bi acı hissettm ki sanki derimi kaldrmş gbiydi 2 gün evden çıkamadım. bepanthene sürdüm bol bol ertesi gün kızarıklık geçti kabuk bağlar gbi bişe oldu sürekli bepanthene sürdüm hiç leke kalmadı ama eğer o kabukları soyarsam leke kalcağını söylemişlerdi hiç elimi sürmedim. o günden sonrda ağda bandı kullanmadım felaketti...
     
  4. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  5. nrominan

    nrominan Guest

    kızlar sanırım çok sert çektiniz bende her zaman olmasada arada bi kullanıyorum ama böle bi sorunla karşılaşmadım.. bende naturally_3 e katılıyorum bepanthen iyi gelir.. bol nemledirici sür kuru kalmamasına özen göster yemek yerken ağzını çok açma çatlayabilir kanama yapıp yaraya dönüşebilir :KK43:( geçmiş olsun ...
     
  6. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  7. rassal

    rassal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2010
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    88
    sağolun kızlar, sürekli nemlendirici sürüyorum bende bepanthenim yok, ceradolin diye nemlendirici bir kremim var onu sürüyorum benimki daha yeni kabuk tutuyor tam geçmedi kızarıklığı, bende hiç ellemeyim kabukları izsiz geçer inşallah eyvahedigeldismile işte gülmek eziyet oldu bana gülerken acı çekiyorum, mümkün olduğu kadar az açacağım ağzımı,bepanthende alayım bari çok teşekkür ederim kızlar inşallah izsiz geçer ,bende bir daha ağda türü şeyleri sürmem asla...sanırım geçmesi de uzun sürecek 2. gün daha kabuk bağlayacak onlar iyileşecek ... inşallah tabii izsiz iyileşir
     
  8. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  9. naturally_3

    naturally_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bnm başıma 1 kez geldi dahada kullanmadım ondan ama sir ağda da öyle bi sorun yaşamıyorum. umarm iileşr hmn çok kötü bi durum sorana cvp bile veremiosun :KK43: geçmiş olsun
     
  10. 24 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  11. rassal

    rassal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2010
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    88
    sağol naturally_3 , he ya aynen öyle eczanede anladılar bugün, konuştuk bepanthen alırken ordakilerde iyi gelir dediler, dün babam ne olmuş sana öyle hasta mı oldun ateşin mi oldu gece kızım dedi ondan uçuk çıkmış galiba dedi :) bende hee öyle oldu galiba dedim :) pek evden çıkmıyorum zaten, nöbetçi eczane aranırken tanıdık görmeyim diye dua ede ede gittim :) dudaklarım hareket ettikçe çatlamalar oluyor üzerinde bephanteni sürekli kullanırsam sorun olmaz umarım, anca öyle zarar görmez gibi geldi bana
     
  12. 25 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  13. rassal

    rassal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2010
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    88
    bugün uyandığımda incecik kabuk halinde kalkmaya başlamıştı, bepantheni sürdüm yine yumuşadı yine bayağı, kalkan kabukların altında leke yok gibi :) :) hiç ellemiyorum kalkan kabukları, 2 güne tamamen düşüp gidecek gibi geldi bana,hiç kabukları ellemicem tabiki.. çok teşekkür ederim yardımlarınız için arkadaşlar :))
     
  14. 25 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  15. naturally_3

    naturally_3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    evet sakın sen soyma iz kalabilir bol bol bepanthene sür :)
     
  16. 26 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  17. hazal_diren

    hazal_diren lafa bakarım laf mı diye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.096
    Beğenildi:
    605
    Ödül Puanları:
    238
    aynı şey benim de başıma geldi. satenin yüz için olan ağda bandından almıştım. tüyleri almadı bile ve 2 gün kızarıklık sürdü, hemen ardından buz tutmuştum ve bepanten sürmüştüm şimdi iz yok :) bir daha ağda yapmam en iyisi iple almak, iz miz olmuyor
     
  18. 26 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : rassal
  19. rassal

    rassal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2010
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    88
    evet katılıyorum sana bende artık yüzüme ağda sürmem bir parça ip yeterli kurtulmak için :) çok şükür benimkide iyileşti bephantene sayesinde ve öneren naturally_3 arkadaş sayesinde çok teşekkür ederim ilgilendiğinip yazdığınız için hepinize