düğün & doğum günü

Konusu 'Düğün' forumundadır ve eesra tarafından 17 Mart 2010 başlatılmıştır.

    17 Mart 2010
    Konu Sahibi : eesra
  1. eesra

    eesra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadaşlar...konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ama...bizim düğün günümüz aynı zamanda nişanlımın doğum günü.o yüzden düğünde farklı birşeyler yapmak istiyorum doğum gününü de kutlamak amacıyla ama ne yapabilirim bilemiyorum..aklınıza gelen değişik fikirler varsa yazar mısınız lütfen?şimdiden tesekkür ederim...a.s.
     
  2. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : eesra
  3. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    düğün ortasında 2. sürpriz bi pasta kesimi olabilir canım.. mikrofonu da eline alır ,güzel bir sözle kutlarsın.. ya da sesin güzelse kısa bi 4lük okursun şarkı fln =)
     
  4. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : eesra
  5. eesra

    eesra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sesim iyi olsa sarkı söylemeyi gercekten düşünmüştüm=))
     
  6. 20 Mart 2010
    Konu Sahibi : eesra
  7. eesra

    eesra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum....
     
  8. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eesra
  9. krpz

    krpz 14/11/2014 Buğra Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    181
    Ödül Puanları:
    123
    ya biliyomusun bende aynı durumdayım,11 temmuz nikah,12 temmuz da sevdiceğimin doğum günü ve düğünümüz,nikah bizim burda,düğün denizli de yani geceden itibaren yolda olcaz,kafam o kadar dolu ki hiç bişi aklıma gelmio...sanırım benimde gerçekten yardıma ihtiyacım var...
     
  10. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eesra
  11. sebbnemm

    sebbnemm umutlarbaskabaharakaldı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.022
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar bence düğünü nerede yapacaksanız güzel bir doğum günü şarkısı ayarlayıp bugün eşimin doğum günü işte hepinizin huzurunda kutlamak istiyorum deyip dans edebilirsiniz

    veya on41 dediği gibi düğün pastasıyla bir süpriz yapabilirsiniz
    kızlar aklıma şimdi bunlar geldi yine gelirse yazarım
     
  12. 6 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eesra
  13. krpz

    krpz 14/11/2014 Buğra Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    181
    Ödül Puanları:
    123
    bu sabah uyanınca aklıma geldi,daha kimseyle paylaşmadan buraya yazıorum...
    demiştim ya nikah 11i,düğünümüz ve doğum günü 12 sinde diye...
    hani böyle plaket tarzı bişi yaptırsam"yılın kocası" die,sonra pasta kestikten sonra alsam elime mikrofonu"bak 30 una basmadan aldım seni,bi günle de bu plaketi almaya hak kazandın,iyiki doğdun"desem nası olur...?
    yada yada yada başka fikri olan bişiler eklemek isteyen var mı?
    sen ne dersin eesra cım?​

    :uhm:
     
  14. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eesra
  15. eesra

    eesra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar düğün sarkısına karar verdim.tuğba özerk doğum günü kutlu olsun sarkısı.nişanlımın haberi olmayacak tabşi o baska bir sarkı sanıyor. orda calıcak ve dans etcez...sözleri fln cok güzel.ama ama ama baska bir sey yapmam gerekio sanki yaaa..daha özel...
     
  16. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : eesra
  17. eesra

    eesra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hmm güzel fikirmiş cnm...hoş olur...