Düğüne çok az kaldı ama ben çok mutsuzum:((

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve burcu_bjk tarafından 27 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  1. burcu_bjk

    burcu_bjk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nişanım 6 ay önceydi herşey gitgide kötüleşmeye başladı nişandan sonra nişanlım sadece kendini düşünen biri gibi davranıyo, sadece kendi sıkıntı çekiyomuş gibi sürekli dert yanıyo ve ben bi sıkıntımı paylaşmaya çalışsam dinlemiyo bile bu davranışını dillendirdiğimde inkar ediyo ama ben daha fazla dayanamıyorum.. ev tuttuk 38 gün kaldı düğünüme evle alakalı hiçbişeyle ilgilenmemi de istemiyo sanırım herşeyi kendi yapıyo ben bişey önerdiğimde kabul etmeyip ben hallederim diyo anlamıyorum ve kandimi çok dışlanmış hissediyorum sizce bu durum strestenmi kaynaklanıyodur çünkü hiç böyle bi insan değildi klasik olacak ama tanıyamıyorum artık onu çok şaşkınım ve tüm bunları yaşasığım için tepki koyuyorum aramamakla ama hiç umrumda bile değil onunda oda aramıyo 1 haftadır beni senağlama
    ben bazı şeyleri onun kendi anlaması için aramıyorum birazda belki çark eder diye ama onun hiç umrunda bile değil ne yapıcağımı şaşırdım :çok üzgünüm:
     
  2. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  3. lonely_33

    lonely_33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    sen aramıyorsun o da aramıyor.cok ilginç ya.o zaman cagır bir yere acıkca konusun.siz evlenme arifesinde biri olarak birbirine destek olmalısınız.ama siz gittikce uzaklasmıssınız.bence bu konuyu kunus onunla ve eger olmuyorsa yol yakınken dönün bu böyle olmaz.evlenince dahada mutsuz olursun
     
  4. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  5. uzumbugusu

    uzumbugusu Siyah İnci'm... Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.635
    Beğenildi:
    229
    Ödül Puanları:
    153
    Canım sana tek tavsiyem hiç bi sorunu strese falan yükleme..

    Emin ol o stres diye düşündüğün şey ewlenincede geçmio..

    Ya kendini düzeltsin ya da tavrını koy ortaya..
     
  6. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  7. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Dügüne öncesi böyle gerginlikler olabiliyor...:kahve:

    Lakin bunu oturup güzelce konusmak yerine aramiyorum oda beni aramiyor gibi cocuksu düsüncelerle halletmeniz iyi degil..benneyaptımki

    Bence al karsina direkt söyle hissetiklerini!:nazar:

    Bir yuva kurulacak..sende bu yuvanin temel insanlarindan biri olarak söz hakkina sahipsin gayet tabi..ne demek benim birseyle ilgilenmemi istemiyor?:kahve:

    Olmaz öyle sey...sakin taviz verme ve susma...yeri geldigi vakti konus.

    Biraz üstüne gittigin vakit zaten anlarsin stresstenmi böyle davraniyor yoksa gercek yüzünümü göstermeye basliyor
     
  8. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  9. ifrit

    ifrit Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    745
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Amannn bunlara bişey oluyor he.
    sen yat kalkda sükret bişiler yapılıor bak evin için felan.
    ben herşey güzel olsun dedikce olay sakız gibi uzuyor. ne ben bi iş bulabildim nede nişanlım yarın bigün ev kurcaz diye kenara bi 50tl bile atmadı.
    bişilerden yakınmaya baslasamda herşeyle ben ilgileneyim dior.aman nele ilgileniorsa. kazandıgı para ailesine gidiyor.
    gıcık oluyorum.evlencez evlencezde hiçkimsenin bi telaşesi yok anlıcannnn.
    sen evle ilgili ben hallederim kısmında ugrasma.bırak yapsın.zevkleriniz felan uyusuyorsada. kendine göre planlar yapmıstır adam.ödeme konusunda felan.ondan belki sen karısma ben hallederim diyordur.
    ama sen aramazsan oda aramıyosa bu sorun.. oturup güzelcene bi konus.neden aramıyomus
     
  10. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  11. burcu_bjk

    burcu_bjk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sağolun arkadaşlar böyle bişeyi ilk defa yaşatıyor bana inanın ve o yüzden ne yapacağımı şaşırmıştım kafamda kendi kendime kurmaktan da kurtulmuş olurum sanırım en doğrusu konuşmalıyım umarım beni anlar anlamazsa durum kötü
     
  12. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  13. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bence biraz sert yüzünü göstermelisin sonuçta bu ikinizin evi ve senin görüşlerin çok onemlı
    bu kadar suistımal edemez açık açık konusmalsın
     
  14. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  15. burcuslm

    burcuslm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    652
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    çok üzüldüm cnm, bişey sorcam ailesine karşı da mı buara öyle sinirli yani herkese mi sadece sana mı? herkese ise durum değişir ama sadece sana ise durum vahimleşir onsuz olmayı göze almak çok zordur ama onlayken onsuz olmak daha da zordur konuş onla başka çaren yok sanırım inş Allahım yüzüne bakar da da bu sıkıntılarınız biran önce geçer ve çok mutlu olursunuz
     
  16. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  17. ifrit

    ifrit Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    745
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yoooo anlamazsada durum kötü değil fıstık. evet dile kolay ama. diğer tarafından bak bide.
    evlenmedin henüz.ya evlenince daha büyük sorunlar yaratıcaksa? ya şimdi seni anlamıorsa evlenince o hooooooo hayatta anlamak istemicektir.
    ben cok üzgünüm biliomusunuz aslında. böyle seyler okuyorum ve yasıyorum ya :KK43:

    nişan dönemi felan çiftleri kumrular gibi oldugu dönemlerdir. Ama görüyorum ki biçok kişidede dahil hep böyle sorunlarla gecior. ve gnelde erkekten kaynaklanıyor :KK43:
    sanki zorla evlendirioz.
     
  18. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : burcu_bjk
  19. burcu_bjk

    burcu_bjk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    herkese karşı öyle sanırım annesinide terslediğine şahit oldum bi kaç sefer :bbo: