Düğününüz için değişik fikirler

Konusu 'Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı' forumundadır ve burcuoktay2007 tarafından 26 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  1. burcuoktay2007

    burcuoktay2007 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    KIZLAR HERKES DÜĞÜNÜ COK GUZEL VE DİLLERE DESTAN OLSUN VE BUNUN İÇİN BİR SÜRÜ FİKİRİ VARDIR SUNU SÖYLE BUNU BÖYLE YAPALIM DERİZ ÖRNEGİN KİMİ ANI DEFTERİ KOYAR KİMİ SLAYT GÖSTERİSİ YAPAR KİMİ BALON UCURUR SİZİNDE BÖYLE DEĞİŞİK FİKİRLERİNİZ VARMI YADA EWLENEN ARKADASLAR BÖYLE DEĞİŞİK SEYLER YAPTINIZ MI HADİ BİRAZ YARDIMLASALIM KİM BİLİR NE FİKİRLER CIKACAK:dance::dance::dance::teytey:
     
  2. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  3. zynpgrkm

    zynpgrkm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım güzel konu tam benlik teşekkürler...benim kır düğünü olacak nasipse..26 haziran 2011de.biz şöyle yapıcazz..15tane bayan servis elemanı var düğün yerine ait.herbirinin eline 2tane beyaz güvercin olacak..bizim de aynı şekilde..tam salona girerken hep beraber uçurucaz güvercinleri..düşünsene gökyüzü bembeyaz olucak :teytey:
     
  4. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  5. burcuoktay2007

    burcuoktay2007 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Canım bak o fikirde guzelmıs bide bana söyle bi fikir verende oldu 2 kız 2 erkek 4 kucuk cocuk düşün bunlardan kız olanı gelınlık erkek olanlarıda damatlık giyiyor kızın biri damadın elını erkegın biri senın elını tutuyor diğer ikiside arkanda gelınlıgını tutuyorlar ve yanda olanlar etrafa kucuk bi sepete koydugun ciceklerin yapraklarını yada misafirlere guller atıyorlar bu da cok guzel bi fikir bence :)
     
  6. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  7. zynpgrkm

    zynpgrkm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hmm evett bu da güzel fikir neden olmasın yapılabilir yani..var mı başka aklna gelen değişik firiklerr canım?
     
  8. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  9. burcuoktay2007

    burcuoktay2007 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Balonlarla ilgili var bir tane ama belkı duymusundur canım ben yinede diyim ucan balonlar varya onların ucuna 1 metre kadar ip baglayıp en ucuna maytap koyuyorsun herke senın istediğin bir anda o balonları maytapları yakıp havaya bırakıyor cok guzel görünüyo öle :):teytey:
     
  10. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  11. zynpgrkm

    zynpgrkm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bu da süpermiş.. okudukça hayal ediyorum bi yandan daaopuyorumnanaktan
     
  12. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  13. burcuoktay2007

    burcuoktay2007 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Aslında daha cok sey vardırda bizim duyduklarımız bunlar sadece :)
     
  14. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  15. Phi1618

    Phi1618 askim~ben~bebegimiz Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    712
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim eşim iranlı olduğu için düğünümüzde baya ilginç şeyler vardı kızlar..
    1 düğün masası oluyor uğur getirdiğine inanılan şeyler oluyor üstünde çim ayna kuran mümkünse güvercin :)
    nikah kıyılırkende çiftin üstünden bi örtü geriyolar o örtünün üstünden şekerleri birbirine sürtüyolar
    nikah kıyıldıktan hemen sonra çitf birinin parmağına yüzük takıp yine birbirinin ağzına parmakla bal çalıyo :)

    yine nikahtan sonra güvercinler özgür bırakılıyo salondan çıkarken :)
     
  16. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  17. Phi1618

    Phi1618 askim~ben~bebegimiz Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    712
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bi de misafir defteri var ... güzel kalın bi defter alınıp düğünde misafirler arasında dolaştırılıyor isteyen çitf hakkında bişiler yazıyor
     
  18. 26 Eylül 2010
    Konu Sahibi : burcuoktay2007
  19. burcuoktay2007

    burcuoktay2007 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Sendekı fikirlerde cok guzelmıs aslında hayal gucumuzle sendekı fikirlerdende bişiler cıkarabiliriz tsk ederiz :)