Dün Gece son kez ağladım

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve LadyAtom tarafından 23 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  1. LadyAtom

    LadyAtom Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.496
    Beğenildi:
    113
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşlar yazıp yazmama konusunda çok kararsızdım biraz uzun oldu, belki sıkılırsınız okumak istemezsiniz haklısınız ama ben tamamen içimi dökmeye ihtiyacım vardı onun için yazıyorum, dün akşam eve gelirken kendi kendime bu gece son kez ağlayacağım doya doya dedim ve eve geldim hıçkıra hıçkıra ağladım.

    eşim ve ben on dört ay önce evlendik, neden evlendim hala bu soruyu kendime soruyorum, aslında iyi anlaşıyorduk, beraber güzel vakit geçiriyorduk, ama ne zaman iş ciddiye bindi, o zaman bende bir korku başladı, ilk sorunumuz yüzük takmada başladı, daha ben kahveleri yaparken beni istemişler, ve vermişler, içeri geldim, aaaa bende duymak isterdim, niye acele ettiniz dedim, görümcem hemen lafı yapıştırdı, biz acele etmedik sen geç kaldın kahveleri yapmada diye, onbeş kişiye kahve pişirdim ve yalnızdım mutfakta zaten elim ayağıma dolaşmış, hiç yardımcım yoktu, neyse hiç cevap vermedim, daha sonra konu tuzlu kahve meselesine geldi, bana dediler eşimin kahvesini tuzlu yapsaydın keşke diye, hemen kaynanam atıldı, öyle bişey olsaydı oğlu tuuuuuuuuu diye halıya tükürürmüş kahveyi, söylenecek şeymi orda, neyse bunuda yuttum, yüzükleri eşimin babası taktı, bizde kız tarafından biri takar yüzükleri, heveslenmiştir dedim, taksın dedim, bide kayınpeder olacak makas kesmiyor demezmi, şakaya vurdum güldüm geçtim

    eşya sorununa geldi ondan sonra sıra, annem aldı eşyalarımızı, tek emekli maaşıyla halataksitlerini ödüyor, eşim ev alırken ailesi yardım etmiş, ya eşyalarımızı annem alırmış, ya da evlenmezmişiz, benim o güne kadar çeyizim yoktu, annemimn ayırdığı bi miktar para vardı çeyiz için, onunla alacaktık, eşim başıma kaktı durdu bunu annem benim için şimdiye kadar hiçbirşey yapmamış, şimdi mecburen ödeyecekmiş, yapsaymış o zaman hazırlığını deyipdurdu, bi türlü anlatamadım ayırdığı parayla bütün ev eşyasını alamayacağını, annem yumuşattı tamam alırım ben dedi, aldık.

    eşimin ailesi düğün için geldiklerinde akrabalarıda aynı şehirde olmasına rağmen benim sıfır evime yerleştileri bari gelin yatağını bozmayın dedim, tamam dediler, çünkü özene bezene hazırlamıştık, ama eve girdiğimde onunda bozulup tekrar yapıldığını gördüm,

    eşim bana düğün günümü bile zehir etti, kuaförde işler istediğimiz gitmedi, bi kaç saat geç kaldık, fotoğrafçıya gitmemiz gerekiyordu, kuaföre geldi ve bana bütün milletin içinde demediğini bırakmadı, gelin arabasına bindik, hala susmuyor, çıldıracağım nerdeyse, ben gelinlikle annemin evinden çıkmayı çok istedim, fotoğrafçıdan sonra eve gidip, yemek yiyip öyle çıkacaktık, bu sefer bana eve gitmiyoruz, doğru salona dedi, ben tutamadım kendimi, ağlamaya başlıyorum, nerdeyse gelin arabasından inip kaçıcam o durumdayım yani, annemi aklıma getirdim dayandım, fotoğrafçıya girdik, allahtan makyajımı çok kalıcı yapmışlardıki akma falan olamamış, aynaya bakınca şaşırdım kaldım, yüzüzmde kızarıklık bile yoktu

    fotoğrafçıdan çıktıktan sonra annemin evine gittik, istediğim olmuştu, burnumdan gelmiş olsa bile biraz kalıpçıktık, yemek yemeye fırsatım olmamıştı, akşam saat altıydı ve ben sabah bile doğru düzgün kahvaltı etmemiştim, annem çıkarken yolda yersiniz diye poşete börek koyup verdi ve eşim bana teklif dahi etmeden hepsini mideye indirdi bi güzel.

    neyse bi küs bi barışık bugüne kadar geldik, bana ilgisi yok, akşamları internette geçirir bütün vaktini, ayrıyetten benden pasta börek ister elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum ama pek bilemiyorum ondan sonra beni bi hafta eleştirir, beğenmez, bi kere evde bilgisayarın mausu bozuldu, bana bakarmısın dedi, bikere elimi değmemle sorumlusu ben oldum, bana sen bozdun gidip yaptıracaksın dedi, bu yüzden beni itti yere yapıştım bi güzel, sonrasında ben ağlarken yanıma bile gelmedi, bişey oldumu diye, beraber yolda yürürken benden hep bir metre önden gider, aramız biraz bozuk olursa mesafe daha da açılır, geçenlerde çarşıya çıktık beraber yine pasta börek yüzünden tartışmaya başladık beni çarşıda bırakıp önden önden yürüyerek eve geldi, ben hala inanamıyorum, bi erkek karısını nasıl tek bırakırda eve döner.

    neyse bunlar belki affedilebilir ama en son yaşadıklarımdan sonra onu artık affedemem

    hamile olduğumu öğrendim, eşimin sevineceğini beklerken bana aldırmamı söyledi, aldırmayacağım dedim, bahane olarakta hamile olduğumu bilmeden sigara içtiğimi söyledi, doktora danışacağımı söyledim, gidip yattım, o gece internetin başından kalkmadı, ertesi gün internet geçmişinden porno sitelerinde gezindiğini gördüm, sonraki günler benim kanamam başladı, doktor düşük tehlikesi olduğunu yatmamı söyledi, iki gün yattım ağrımdan ölüyorum gündüz beni bir kere bile aramadı, nasıl oldun diye, bana sevk getirmesini hastaneye gidiceğimisöyledim, unuttuğunu bahane ederek getirmedi, banada haber vermediki kendi başımın çaresine bakayım, arıyorum telefona cevap vermiyor, bahane olarakta işlerinin yoğun olduğunu telefonunu bi kenara attığını söylüyor, karısı bu dudrumda olan biri nasıl olur telefonu bi kenara attığını söyleyebilir, dün akşam üzeri düşük yaptım, telefon açtım hastaneye gitmem gerektiğini söyledim, bana bi taksiye binip git dedi, gidemeyeceğimi söyledim bi saat sonra geldi beraber gittik, muayenemi olduktan sonra çıktık hastaneden yürüyerek geliyoruz, benim ağrım olduğu için yavaşyürüyorum, bu önden önden gidiyo yine aramız biraz açılınca allahtan durup bekledi bu sefer, basıp gitmedi, bekleme eve git dedim ben tek başıma giderim, zaten bi faydası yok, koluma girsin destekolsun diyee bekledim ama yok, eve gitmeyeceğini zaten işe gideceğini söyledi, miniübüse bindik, eve gelince inicek var dedim ve indim, o bastı gitti, akşam geldi yine internetin başında gidip yattım, sabah oldu işe gitmesi gerek bana kalkıp kahvaltı hazırlamamı söylüyor, ağrım var hazırlayamam dedim ve o anda benim için bitti, birden büyük bir soğukluk başladı ona karşı ve asla düzelmez. cahil insanlar değiliz ikimizde okumuş belli bir mesleği olan insanlarız, ama okumakla adam olunmuyor, insan olunmuyor bunu bir kez daha anladım.
     
  2. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  3. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    kac kendini kurtar sana tek diyecegim budur.
    bu adam ne igrenc birseymis ne insan disi biseymis yahu!!!
    kac kurtar bak aklini basina al kocamdir deyip cekme sakin!!
     
  4. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  5. EU3

    EU3 Guest

    durum zor gorunuyor .bebeigin icin uzuldum.bir yandan da sevindim.oyle bir adam bir cocuk haketmiyor bence.
    yol yakinken don derim bu hatadan tabiki senin kararin.
    ama gorunen koy kilavuz istemiyor.
    degismesini beklemekde cok buyuk sacmalik olur bu saatten sonra.
    neyse o ilk gunden boyle biri oldugunu soyluyorsun yedisinde neyse yetmisindede odur.
    ben hickimsenin degisecigine inanmiyorum.
    umarim hersey gonlunce olur.
     
  6. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  7. S.HAYAL

    S.HAYAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    268
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim ya sadece ALLAH yardimcin olsun diyebiliyorum. hakkinda herseyin hayirlisi RABBIM hidayet versin o adama da
     
  8. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  9. ozebus_41

    ozebus_41 KocişininBöcüğü Pro Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.640
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    canım ya gözlerım doldu.. kanım dondu,yazık sana yaa... nasıl bir yaratıkla evlendın sen yahu... bunların vebalini nasıl kaldırabiliyor bu insan kılıklı yaratık?
    Sana diyeceğim kendine azcıkta olsa saygın varsa demesi kolay ama ayrıl... Iyı günde kötü günde demiyor muyuz... gerçi dediği günüde duyduk,insanlıktan nasibini almamış...
    Sen herseyden daha önemlısın,ondan bile...
    Hele sana dünkü davranıslarından sonra bilemıyorum ya nasıl bir vicdandır bu... Tamam hadi sevgisi bitmiş,saygısıda kalmamıs karısına... En azından koluna girebılırdı,eve kadar cıkarabılırdı herseyden önce...Hangi çağdan kalma bu yaratık...
     
  10. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  11. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    aklı başında hatunsun bırak gitsin her şerde bir hayr vardır bebeğinin düşmesi bile bir nevi hayr aslında vur tekmeyi gitsin devame tsin internet basında :teselli:
     
  12. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  13. jelibonbon

    jelibonbon kötüyüm ben kötüyümm:( Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    üzüldüm şaştım kaldım valla.nerden buldun sen bu adamı yahu.
     
  14. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  15. LadyAtom

    LadyAtom Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.496
    Beğenildi:
    113
    Ödül Puanları:
    153
    kadermiş kısmetmiş demekki, benimde ağzım dilim tutuldu hiç bişey yapamadım, şu anda boşanmayı düşünemiyorum o gücü kendimde bulamıyorum, önce gücümü toplamam lazım, eşimin mesleğinden dolayı hiç bilmediğim bi ile geldim, kimsem yok burda, bana destekolacak kimse yok, boşanma aşamasında naparım bilemiyorum, bide benim tekrardan tayin olmam lazım boşanınca, oda çok zor oluyo, napıcağımı bilemiyorum.
     
  16. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  17. purplem

    purplem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    583
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kusura bakma ama eşin tam odun.
    vicdansız kalpsiz.
    bu adam düzelmez .4 aylık evlisiniz henüz.
    bebeğine çok üzüldüm.
    bu adam ne seni ne bebeği hak ediyor
     
  18. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : LadyAtom
  19. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    evlenmeden öncede böylemiydi bir yerinize birşey oldugunda ilgisi ne boyuttaydı