düşük anlaşılırmı..

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve melegim.. tarafından 10 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  1. melegim..

    melegim.. inşalahh... Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlarım merhaba bi sorum olacak sıze..gecenlerde papatyam adlı dızıde bılmem ızleyen varmı..ordakı oyuncu kadın doktora gıdıo hamıle bu arada ultrasona bakıo muane edıo ve demıskı bebgı dusurmus ve kadın bunu doktora gıdınce anlamıs boyle bısı mumkunmu yanı dusuk yapsanız anlasılır demı hanı hamıle oldugunuz ogrendıkten sonra sevgılelerle
     
    Son düzenleme: 11 Haziran 2010
  2. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  3. fadimsa

    fadimsa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    578
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    88
    mb. öncelikle hamile iseniz hayırlı olsun ve sakın içinizi karartmayın.düşüğe gelince bazı kadınlar hiç fark etmeden düşük yapabiliyorlar yani daha çok küçükken normal adet kanaması gibi biraz daha ağrılı ve biraz daha fazla kanamalı bir dönem sanıyorlar...ama nasibi varsa da hiç bir şey olmaz içinizi ferah tutun sevgiler....
     
  4. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  5. melegim..

    melegim.. inşalahh... Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet hamileyim cok sukur..yanı mutlaka kanamam olur demı ole bı durumda yanı akıntı falan degılde kesınlıkle kanamayla duser bebiş A,llah korusun cumlemızın kini tabi..
     
  6. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  7. fadimsa

    fadimsa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    578
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    88
    Allah bagışlasın öncelikle ....içini rahat tut benim ilkide düşük oldugu için çok tedirgindim ama zamanla geçiyor...sen ve bebeğin Allahha emanet olun..
     
  8. 10 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  9. __7n_bitirdin__

    __7n_bitirdin__ GİZLİ BAHÇEM Üye

    Katılım:
    19 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.651
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Niye gülüyorsunuz komikmi bir kadının hamile olduğunu öğrendikten sonra ultrasonda bebeğini kaybettiğini düşürdüğünü öğrenmesi??????????????? ha kalbi durmuş ha düşürmüş ve farkında değil olamazmı yani!!!!!
     
  10. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  11. melegim..

    melegim.. inşalahh... Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kız nıye ben guleyım ayol zaten bole bısı olurmu mumkunmu dıe soruorum..o ıkonuda sevgılerle yazdıgım ıcın koydum amacım dalga gecmek degıldı ole olsa baska seyler yazardım kusura bazkma baya ıncıttım sanırım senı
     
  12. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  13. krizantem20

    krizantem20 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.570
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    olumunekankayizsmilealkisalkisalkis
     
  14. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  15. bijoux

    bijoux Toprak kokusu... Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.174
    Beğenildi:
    201
    Ödül Puanları:
    163

    düşürdüyse kanaması olur arkadaş onu yazmaya çalışmış. bu kadar soru işaretine ne gerek vardı anlamadım.
     
  16. 12 Haziran 2010
    Konu Sahibi : melegim..
  17. bozo85

    bozo85 Banane, sanane:) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    20.417
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    198
    ben geçen hamileliğim de 5 haftalık düşük yaptım
    bi anda kanama başladı usg ile bakınca bebek yok dediler