düşük belirtileri nelerdir?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve mermer tarafından 31 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : mermer
  1. mermer

    mermer Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar, ben nerdeyse 4 haftalık hamileyim, hamile olduğumu erken öğrendim. özellikle bugün kasıklarımda, karnımda hafif ağrılar oluyor. Doktor normal rahmin büyümeye başladığı için olur dedi, ama bugün biraz daha fazla ağrı var. Ne yapmalıyım, endişeleniyorum. Çalıştığım içinde oturup dinlenemiyorum pek.düşük tehlikesi olabilirmi, nolur cevap verin...
     
  2. 31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : mermer
  3. 19KasimBhr

    19KasimBhr Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Canım doktorunun dediği gibi rahmin büyüdüğü için olabilir lekelenme tarzında kanaman gelmediği sürece düşük değildir.Sen gönlünü ferah tut tebrikler:)
     
  4. 31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : mermer
  5. aysegul25

    aysegul25 Guest

    canım evet baharın dediği gibi. Kanama yoksa için rahat olsun. Kese büyüdüğü için kasılmalar ve kramp oluyordur. Bu arada hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin :)
     
  6. 31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : mermer
  7. mermer

    mermer Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok Teşekkür Ederim Arkadaşlar, Allah Razi Olsun... Inş. Bişi Olmaz Bebeğime Dua Edin.. Rabbim Herkesin Bebeğini Korusun.
     
  8. 31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : mermer
  9. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI SIZSIZ HAYAT OLMAZ Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.887
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    tebrikler rahim buyuyor evet bende de olmustu ilk zamanlar bazen hala oluyor normal bi sey bu bak dorduncu ayima da az kalmis hayirlisi olsun herseyin canim
     
  10. 31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : mermer
  11. sherry456

    sherry456 Guest

    bunlara kafanı takma kanaman yoksa.bende de ilk zamanlarda oluyodu kasılma, ağrı ama zamanla azalıyo.hafif hafif bazen oluyo.allah inşallah hepimizinkini tamamına erdirsin.
     
  12. 31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : mermer
  13. msms

    msms 09/09/09 hoşgeldin kuzum Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    8.533
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ayrıca regl gunune yakın gunlerde bı ıkı damla kanama olursada korkma. bebek yerleşirken olurmus. Allah saglıkla kucagına almayı nasıp eder ınsallah
     
  14. 7 Ocak 2008
    Konu Sahibi : mermer
  15. EU2

    EU2 Guest

    kızlar benim bir sorum var kokulu kahve li akıntı düşük sebebimidir sizce..çok korkuyorum yardım cı olursanız sevinirim
     
  16. 7 Ocak 2008
    Konu Sahibi : mermer
  17. BEYAZ MELEK

    BEYAZ MELEK Yeni Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.574
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Doktorla Irtibate Geçin.düşük Tehlikesi Olabilir.doktorunuz Hafife Aliyorsa Başka Doktora Gidin.
     
  18. 7 Ocak 2008
    Konu Sahibi : mermer
  19. EU2

    EU2 Guest

    doktoorumla görüştüm progestan kullanmamı söledi çok fazla ağrın veya kanaman olursa görüşelim dedi...bende beklemedeyim.....
     
Benzer Konular: düşük belirtileri
Forum Başlık Tarih
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar Ilk gebeliği düşük olup 2.gebeliğinde de aynı belirtileri yaşayıp bebeğine kavuşanlar 4 Ekim 2012
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar Hamilelik belirtilerinin sona ermesi, dusuk tehlikesi mi? 19 Eylül 2010
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar düşük belirtileri nelerdir,lütfen acil yardım 27 Ekim 2007
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar tekrarlayan dusuklerı olan hanımlar ne yaptınız? 11 Ağustos 2014
Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar Düşük sonrası ilişki......... 13 Mayıs 2014