Düşük konusunda iyi dr. Tanıyan

Konusu 'Doktor ve Hastane Tavsiyeleriniz' forumundadır ve DEBA tarafından 29 Mart 2009 başlatılmıştır.

    29 Mart 2009
    Konu Sahibi : DEBA
  1. DEBA

    DEBA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba arkadaşlar,
    ilk hamileliğim geçen sene aşılama ile oldu 10 haftalık kalbi atmadığını kanamam başlayınca anladılar ve kürtajla alındı.bebeğim genetiğe gitti ama problem çıkmadı. ilk bebeğimden hemen sonraki ay kendiliğinden hamile kaldım 1.5 aylıkkken kendi düştü. bundan sonra eşimin ve benim kanlarımız alınıp genetiğe gitti ve problem çıkmadı.ondan 3-4 ay sonra dr.um kürtajdan rahim yapışması olabileceği şüphesiyle rahim filmi çektirdi.ve gerçekten rahim yapışması vardı neyse operasyonla yapışmalar acıldı.bu operasyon Ağustos ayıyda yapıldı.ve ben şubatta hamile yine kendiliğinden hamile kaldım ama dün en son 7+4 bebeğimin kalbi atmadığı için kürtaj oldum.ve yine bebeğim genetiğe gitti şimdi beliyorum çünki geneteğin sonuçu 1 ay sonra çıkacak.ama ben sizlerin yazdıklarından farklı şeyler okuyorum.mesala farklı teslerin yapıldığı iğne yapılığını falan okuyorum.şimdi benim gerçekten bu gibi kötü deneyimleri olan arkadaşlarımın dr bilgilerine ihityacım var.benim doktrorum bir tüp bebekçi doğal olarak çünki bizim 5 sene falan bebeğim olmadı.lütfen İSTANBUL da bu tip vakkalara sonuç aldığınız veya alındığını bildiğiniz dr bilgilerini benimle paylaşırmısınız.
     
  2. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : DEBA
  3. dilay8

    dilay8 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    çok geçmiş olsun bende 2 kez düşük yaptım ilki kanamyla sonuçlandı 2.de su kesesi boşaldı. bendede tüm tahlillere bakıldı. ama bir şey çıkmadı. senin kanda pıhtılaşma değerlerine bakıldı mı faktör 5 diye biliniyor ve düşüğe neden olabiliyormuş.
     
  4. 29 Mart 2009
    Konu Sahibi : DEBA
  5. EU1

    EU1 Guest

    walla benim bi akrabam olmadıgı ameliyat yapılmayan operasyon kalmamışdı ama olmuyodu bi türlü yaklaşık 10 yıl kadar olmadı sonra alman hastanesine gitti bi kaç yıl tedavi sonunda tüp bebek yaptırdı ve bu sefer tuttuu ama kanaması falan oldu doktorlar müdahale etti iğneler haplar vb.. çok şükür şimdi ikizi var o hastaneyi deneyebilirsin geçmiş olsun
     
  6. 2 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DEBA
  7. smmm06

    smmm06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    545
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108

    canım pıhtılaşmayla ilgili genetik tahlillerin yapılmadıysa yapılmasını tavsiye ederim
     
  8. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : DEBA
  9. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    Canım ben de tedaviyle hamileliğe sahip oldum herşey yolunda çok şükür.Ama benim doktorumun hastaları içinden de düşükle ilgili kendisine tedavi olan ve araştırması yaptırtan arkadaşlar var,bunu biliyorum.Doktorum Serdar Koç Bey.ısmiyle araştırdığında kendine ait web sitesi var.Orada doktorunuza sorun diye bir link var üstte.Sorularını hemen cevaplar.Burada yazdıklarını orda kendisine de sorar mısın?Belki kendisine görünebilirsin bile,çünkü üst üste tedavi başarısızlıkları ve sebepsiz düşüklerin sevdiği ve ilgilendiği konulardan olduğunu kendisi söyler.Geçmiş olsun.
     
  10. 12 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : DEBA
  11. NS72

    NS72 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba canım benımde ilk 3 ayı doldurmadan kanama ile düşüklerım oluyordu ve sonunda kurtaj olmak zorunda kalıyordum benım içinde doktorlar tüm testlerı yapmışsın dedıler ama sonuç yıne sıfır yanı yapılan testler de sorun yok geçen ay da cerrahpaşadan bır prof buldum ona gittim oda mutasyon 5 testını ve bazı genetık testler istedı gerçi ben bunları yapmıştım ama tekrardan istedı ama yıne sonuç sıfır şimdi hamıle ol gel dedı bana bende o zaman gideceğim iğne fılan vurucağız dedı ama bakalım ben daha öncede cerrahpaşada tüpbebek prof.gıtmıştım gene aynı oldu
    genetık testler pahalı oluyor canım eğer durumun yoksa zorlanırsın bu testlerı ıst ssk da samatyada yaptırabılırsın umarım yazdıklarım işine yarar canım sengözlerimebaksanab