Düşük tehlikem var

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve DarkAngellotti tarafından 11 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  1. DarkAngellotti

    DarkAngellotti BeN ONa ReSMeN AŞıĞıM ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar daha önceki açtığım konuma yazmıştım ama çok moralim bozuk yeniden konu açmak dikkatinizi çekmek istedm.

    merhaba arkadaşlar dün sabah kanamam oldu koyu kahverengi tesadüf gördüm ağrı felan olmadı hemen hastaneye gittik 5+4 günlük hamileyim ultrasonda kalp atışlarını duyamadık vajinal muayanede gördük. ama düşük tehlikesi var dedi doktor serum verdi kanamam olmadı akşama kadar hastanede kaldım. bu sabah yine gittim. başka bi doktorla görüştüm şuan normal dedi ultrasonda daha net görünüyo dedi düşük tehlikem devam ediyomu dedm başka bi hamilede nekadr tehlike varsa sendede şuan okadar var dedi.
    bilmiyorum çok korkuyorum 2 ilaç verdi follik asit bide fulgeston sanırım düşük için. 2 gün istirahat verdi çok korkuyorum arkadaşlar bide bişi daha sorucam doktora sormayı unuttum sizce banyo yapmamın bir tehlikesi olabilir mi?
     
  2. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  3. bayans

    bayans oğluşlarım çift oldu ;) Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    cnm geçmiş olsun inş hiçbişeycikler olmaz bebişin sağlıkla büyür gelişir..düşük konusunda hiçbir fikrim yok (rabbime çok şükür hiç yaşamadım) Allah yardımcın olsun..
     
  4. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  5. ss81

    ss81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    237
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    kanaman için progestan vermedimi.lütfen yat zorunlu sadece tuvalet için kalk.bol su iç.bir iki hafta dikkat et 2 günle tehliken geçmez allah yardımcın olsun
     
  6. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  7. ss81

    ss81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    237
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    allah yaşatmasında inşaallah çok zor birşey
     
  8. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  9. esrayagmur

    esrayagmur mustafa yusuf'um geliyo.. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.773
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    ARKADAŞım doğru söylyosun..bende öğrendiğimden beri yatıyorum tek lavaboya kalkıyorum..duşa hft 1 ne yazıkki giriyorum...rahim içi kanama vardı şükür geçti ama tedbir amaçlı yatıyorum..cnm dinlendikten sonra hiç bişey olmaz.. tabi yapısal bozukluk yoksa... geçer herşey rahat ol inş..
     
  10. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  11. lawin

    lawin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    selam canim dus konusunda bence dikkatli ol. ben ilk gebeligimde düsük yaptim. ne kadar alakali bilmem ama dus aldigim gün sancim artti ve düsük oldu. o yüzden bu aralar girme derim. Hersey gönlümüzce olsun insallah canim. Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.
     
  12. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  13. ss81

    ss81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    237
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    ben bebeğimi kaybettim inşallah sen sağıklı sıhhatli yavruna kavuşursun
     
  14. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  15. datca83

    datca83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    90
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    76
    bende de aynı durum var.geçen hafta dr.a gittim.bende de aynen tarif ettiğin gibi k.rengi lekeler geliyordu.dr.bebeği göremediçok küçüktü heralde geçen hafta.bugün yine gittim farklı bir dr.a allahtan gördü bebeği kalbi de atıyor :nazar: çarşamba günü yine gidicem bakalım.
    dr bugün rahim içi kanamam olduğunu söyledi.hala düşük riskim varmış.
    dr.bana 10 gün rapor verdi.dinlendim hep.wc ve yemek için kalktım sadece.
    sen de dinlen.dr bana progestron verdi. onu kullanınca kesildi lekeler.
    sağ salim doğursaydık bebişleri :Saruboceq:
     
  16. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  17. Alyasena

    Alyasena Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.197
    Beğenildi:
    135
    Ödül Puanları:
    153
    canım benim öncelikle ilk bebeğimi bende düşürdüm bnm kan değerlerim yükselmemişti sağlıklı birkaç günede de gitti sağlıksız gebelik durmuyor öncelikle moralini yüksek tut bebeği etkiliyor şimdiden ve arkadaşların dediği gibi yat ayaklarının altına yastık ky bol sıvı al ve progestron vermedimi doktorun verdiyse muhakkak ihmal etme almayı olumunekankayizsmile kendine dikkat et iyi haber vereceksin cnm opuyorumnanaktan
     
  18. 13 Ekim 2010
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  19. DarkAngellotti

    DarkAngellotti BeN ONa ReSMeN AŞıĞıM ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    meraba arkadaşlar progestron bide follik asit verdi doktor düzenli kullanıyorum ama 2 gün rapor vermişti doktor bugün iş başı yaptm pzt. tekrar gittim başka doktora düşük riskim varmı dedim diğer hamilelerde ne kadar varsa şuan sendede okadar var dedi ultrasonda baktı kese görünüyo ama kalp atışını göremedi vajinal muayanede göründümü dedi evet dedm. ilaçlar bitince gel istediğini yiyip içebilirsin dedi. ama cmt. genede gitmk istiyorum doktora. arkadaşlar bide kaşıntı başladı bende akıntım var uff ya çok korkuyorum.. bunlar normal değil. mafoldumben