Düşükten Sonra

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve kalimerom tarafından 15 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  1. kalimerom

    kalimerom Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba kızlar.Ben 10 nisanda üşük yaptım.7 haftalık olması gerekirken 5 haftalık görünüyordu.Sadece kese göründü ve kendiliğinden düştü.Kürtaja gerek yok dendi.O anlarımı anlatmak imkansız.Çok istemiştik 10 ay korunmamıştık olmamıştı en sonunda anne oluyorum deken böyle oldu.Neyse benin sorum 12 mayıs adet oldum 3 gün sürdü.Fazla ağrım olmadı.Bu ay 13 de oldum.Hatta korunmadığımız için tekrar hamile olduğuma bile inanmıştım ama malesef 13 de geldi ve çok ağrı çektim.Herşey yolunda gibi dursada benim bu ayki adetim sadece 2 gün sürdü ve bitti.Sanki adet zamanlarım git gide azlıyor gibi.Yoksa yumurtlamada bir sorunum mu var?Tekrar hamile kalamazam diye çok korkuyorum.Neden korunmamıza rağmen hamile kalamıyorum?Hemen doktora mı gitmeliyim?Bana yardımcı olun lütfen.Benim durumumda olan yada bir fikri olan arkadaşlarım bana bi akıl verirseniz çok mutlu olurum.senağlama
     
  2. 15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  3. Ayxsxenur Amine Su

    Ayxsxenur Amine Su Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Öncelikle geçmiş olsun canım, hiç bir problemi olmayan ve korunmayan eşlerin bir adet döneminde hamile kalma olasılığını %25 olarak belirtiyor uzmanlar,
    Bu durumda 10 ayın içerisinde hamile kalabilmişsin, bu da sağlıklı olduğunuzu gösteriyor olsa da 7 haftalıkken düşük yapman bir sorunun habercisi olabilir
    Yaşını bilmiyorum ama bir dr a görünmende fayda var
    Bol şanslar
     
  4. 15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  5. nisa77

    nisa77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    842
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    canım ben de senin gibi çok tedirgin olmuştum.5 düşük yaşadım ve adetlerim 2 gün 3.gün bişey yok.korktum menopozamı giriyom ya da bi rahatsızlığım mı var diye.dr düşük yapan kadınlarda rahim duvarı inceliyor o nedenle oluyor dedi ve de korkuya gerek yok normal bişey demişti.üzülme ben de denemelrden 6. 7. aylarda hep hamile kalıyodum.bir de kendini yoğunlaştırma hamile kalacağına.inşallahhh rabbim kısa zamanda sağlıklı bir hamilelik nasip eder kucağını doldurur.amiiinn
     
  6. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  7. zeytohnm

    zeytohnm saglıkla gellll erkegimmm Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    668
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle çok geçmiş olsun bende 4 nisanda düşük yaptım ama benim kürtajla kalan parçaları temizlediler 5 haftalıktı adetlerim ilkide ikiciside düzeli geldi ama her adetimde doktorum gel dedi onun konturolü altındayım yani bence sende öyle yap vee doktorunla konuş ALLAH HEPİMİZE SAGLIKLI BEBİŞLER NASİP ETSİNN
     
  8. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  9. helinasli

    helinasli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.230
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Canım ben de yaşadım bu durumu. Ama buna doktorlar düşük bile demiyolar aslında. Kendi kendine düşen bir biyolojik gebelik yaşadık o kadar. Hamile kalabiliyo oldugunu gormen bence ztn cok guzel. Ben de biyolojik gebelik yaşadıktan sonra, 4-5 ay daha denedikten sonra hormon tahlilleri yaptırmıştım. Yumurtlamamın kaliteli olup olmadıgını ilaç tedavisi gerekir mi diye kontroller yapılmıştı. Yaşını bilmediğim icin daha fazla yardımcı olamıycam ama bence doktorun ztn sana gerekli olan şeyleri söyler.
     
  10. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  11. ayfoxsxxsx

    ayfoxsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canımüzülmene hiç gerek yok .bnde 2düşük yaşadm ve şuan tekrar hamileym .
    aslındadüşükten itibaren6 ay süre ile korunmak en iyisi.hamile olamama korkundan kurtulmalısın.adetlr düşükten sonra çok farklılaşıyor rahmin kendini toparlamsı için zamana ihtiyacı var.bnm adetlerimde çok ağrılı ve çok fazla olmuştu.sanırım bu kadından kadına değişiyor.üstelik tıpta bildiğim kadarı ile1gün kanama olması da doğal .kaldki sen 2gn olmşşsun tedirgn olcak bi problem yok gibi bence.dediğim gibi sakin ol ve o korkudan kurtul .herşeyin hayırlısı olsun .
     
  12. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  13. TRAKYALI

    TRAKYALI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Canim Hamile Kalamama Gibi Bi Sorunun Olsaydi Zaten Hiç Hamile Kalamazdin Vede Düşük Olmazdi Yanlizca Herkezin Hamile Kalma Kabiliyeti Fakli Zamanlarda Ortya çikiyor . Senin Ihtiyacin Olan Tek şey Zaman Bence, Yani Sabirli Ol Ve En Azindan 2 Ay Daha Bekle Hatta Korun çünkü Düşük Yapmişsin.elbet Bi Gün Sende Sağlikli Bi Gebelik Yaşiyacaksin.
     
  14. 16 Haziran 2008
    Konu Sahibi : kalimerom
  15. kalimerom

    kalimerom Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hepinize çok teşekkürler kızlar.Yaşım 29 bu yüzden tedirginim.Yaşım daha küçük olsaydı daha sakin beklerdim.Ama yıllar hamilelik için aleyhimize işliyor.İnşallah dediğiniz gibi bende bir gün anne olabilirim.Allah isteyen herkeze sağlıklı hamişlikler ve bebişler versin inşallah.