Düzleştirince YağLı Gibi Duruyor !

Konusu 'Sağlıklı Saç ve Saç Derisi' forumundadır ve angel931139 tarafından 21 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  1. angel931139

    angel931139 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    İyi günLer arkadaşLar.ßenim sorunum sanırım herkesten biraz daha farkLı.Normalinde yağ karşıtı şampuanım var ve kullandığımda faydasını gerçekten görüyorum.Fakat saçlarımı düzleştirdikten tam 1 qün snra sabah kalktığımda nasıl diyeyim saçlarım şıtıl,çok yağlı görünüyor,kabartmak için köpük vs.şeler kullandığımda iyice ıslak hali alıyor.
    Sizce saçlarımı düzleştirdikten snra neden böyle oluyor ? ve ne yapabilirim ?
    yardımlarını bekliorum kızlar :KK43:
     
  2. 21 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  3. Destinaa_18

    Destinaa_18 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    aynı sorun bendede var :S bunun için saç diplerine bebek pudrası sürmek lazımmıs yağ görünümü alıyomus. uzun zamndır düzlestirmiyorm uzasınlar diye denemedim ama arkadasım yapmıstı gerçekten yağlı görünüm kalmıyo sende bi dene istersn. Bu arada yağ karsıtı sampuanının adını söyler misin ?:eek:
     
  4. 22 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  5. angel931139

    angel931139 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    e bebek pudrası sürersek beybeyaz oLar saç :KK70: çırparsak yağlı olar yine bilmiyorumkismile
    neyse saol yinede şekerim :KK70:
    Ah evet, LoreaL eLseve komple onarıcı
    :KK70:
     
  6. 22 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  7. Destinaa_18

    Destinaa_18 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Sürünce bşy kalmıyo az az sürüceksin çok sürersen zaten kalır dibinde bununla ilgili topiclerde var bu arada teşekkürler tatlım :)
     
  8. 22 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  9. angel931139

    angel931139 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Ne demek şekerim :KK70:
    ßn tşekür ederim
     
  10. 22 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  11. Mat_MazeL

    Mat_MazeL toz pembee Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.105
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    Elseve in yağlanma karşıtı şampuanını önerebilirim.Ama yalnızca diplerine uygula Saçın neme yağada ihtiyacı var bakım serumlarıyla dengeleyebilirsin
     
  12. 22 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  13. angel931139

    angel931139 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Dediğin beyaz kaplamalı bi şampuan dengeleyici filan yazıo biliorum kullanmıştım :-)
    ama sorun saçlarımın yağlı olmasında diil ki ..
    Düzleştiriciyle saçlarımı düzleştirince kup kuru saç ertesi gün yağlanıo ..
     
  14. 24 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  15. shewish

    shewish Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    ainen cnm sanırım bu makinelerle ilgili bişi. ilk günü hiç bir problem yok ikinci günü berbat. oyüzden tekrar yıkamak zorunda kalıyorum bende malesef:KK43:(
     
  16. 24 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel931139
  17. SerserXIX

    SerserXIX susarak özlüyorum..... Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    391
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    angel cim benim saç düzleştiricim philipsh salon straight ceramic düzleştirdiğim anda yağlı görünüyo üstelik o kdr para verdik ama kuzenleriminki normalleri onlarla düzleştirince normal zamanında yağlanıyo düzleştiricinin markasınada bağlı biraz :S