Dz salara hafif dalga vermek

Konusu 'Düz Saçlara Özel' forumundadır ve sophronie tarafından 19 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  1. sophronie

    sophronie fiyatinisenkoy.blogspot Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    866
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    maşam olmadığı için saçlarımı dalgalı yapmak için çeşitli yöntemler deniyorum. bigudi çok zaman alıyor ve hoşuma gitmiyor. gazeteye sarma işi de aynı şekilde fazla zaman alıyor ve sonuç hüsran.. düzleştiriciyle dalga yapmayı da sanırım ben beceremedim..

    benim denediğim yöntem daha basit. saçınızı yıkadıktan sonra, havlu yardımıyla saçınızın nemini alın. saçınızı dalgaların boyutunu nasıl istiyorsanız o şekilde tutam tutam ayırıp örün. (ince ince tutamları örmeyin, öyle perma gibi oluyor. ben baya bi kalın tutamları ördüm. saçımda toplam 6 tane örgü oldu) ördükten sonra, saç kurutma makinesini sıcak ayarda birazcık tutun. 2-3 saat örgülü saçlarla bekleyin..

    2-3 saat sonra saçı açın ve dalgaların kalıcılığını sağlamak için jöle, sprey vs. ürünlerden birini kullanın.

    normalde saçım kolay şekil almaz ama bu çok doğal durdu :))) denemekten bi şey çıkmaz.
     
  2. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  3. dilek..

    dilek.. KusursuzHata Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim, deniycem. a.s.
     
  4. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  5. seninlesonsuza

    seninlesonsuza Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya benimde saçlarım dümdüz bildim bileli böyleyim çok sıkıldım bask nele yapılabilir arkadaslar
     
  6. 20 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  7. sophronie

    sophronie fiyatinisenkoy.blogspot Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    866
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    28
    bugün tekrar yaptım. normalde saçlarım dümdüz pırasa gibi olduğu için hemen dikkat çekti.

    maşa gibi keskin bukleler vermiyor. doğal dalgalı oluyor saçlarınız.
     
  8. 29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  9. souloffire

    souloffire Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler... Arkadaşlar yalnız benim şöyle bir problemim var. Saçlarım düz, kısa, katlı, boynumun bitiş kısmına kadar geliyor ki katlı olduğundan önler daha kısa gösteriyor. Hafif bir dalga istiyorum evde uygulayacabileceğim bir şey var mı? Yoksa çok bakımsız duruyor, her zaman da dışa fön çekip gitmek istemiyorum. Bir fikriniz var mı?
     
  10. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  11. kabakulak

    kabakulak Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    441
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bunu ben de denemiştim ama sadece bikaç saat sonra eski haline döndü
    demekki neymiş inatçı insanın saçı da inatçı olurmuş :D
     
  12. 12 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  13. saba

    saba Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim saçlarımda düz denedim amma hiiç hoşma gitmedi.Ya da ben beceremedim
     
  14. 23 Ekim 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  15. melly_mell

    melly_mell Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2009
    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    ben hafif nemliyken saçlarımı sünger bigudiyle sarıp gece öyle yatıyorum sabah çok hoş dalga dalga oluyor. saçlarım dümdüz olmasına ragmen bütün gün dayanıyor ve çok doğal duruyor =)
     
  16. 13 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  17. julyet_

    julyet_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2007
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    benim saçlarımda dümdüzdür resimde görüldüğü gibi ayrıca tam bellerimde olduğu için şekil almasıda zor olur..bende şöyle bişi denedim çokda güzel duruyo...bi kaç kez bugidi denemiştim hüsranla bitmişti sonuç bigün kardeşim sosislerden almış saçlarımı nemliyken tam kurumaya yakın sardı gece yatmadan bi fön tuttum yattım sabahta açmadan bi fön tuttum açtım sonuç harikaydı jölede şekillendiricide sürmedim vede 2 3 günde gitti artık canım ne zaman isterse yapıyorum dalgalı saçlarımı herkeze olmaz bilemem benim saçlarım ince telli belki ondan tutar ama denemekte fayda var...kaydirigubbakcemile2

    [​IMG]
     
  18. 15 Aralık 2009
    Konu Sahibi : sophronie
  19. yasemink

    yasemink Cadı Kızım!! Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    771
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bi fikirde benden gelsin..
    bende süz saçlıyım ve kıvırcık saça bayılırım..
    ama düz saçlarımdan çokta memnunum tabi..:kedi:
    saç yıkandıktan sonra hafif nemliyken köpük sürüp arkasından fön makinasının şekillerindirici başlığını takıp (her fönde olan başlık mutlaka vardır) kurutuyosun. o başlık saça değiyor yukarı yukarı yapıyoruz. inşallah anlaşılmıştır. mükemmel dalga oluyor.a.s.
     
Benzer Konular: salara hafif
Forum Başlık Tarih
Düz Saçlara Özel Dz salara hacim vermek 15 Şubat 2009