Eczaneden geri dondum bugun :(

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve BeyzaNur-HH tarafından 5 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BeyzaNur-HH
  1. BeyzaNur-HH

    BeyzaNur-HH geL artik Melegim Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    o kadar cesaretsiz oldumki eczaneye gittim test almak icin valla cesaret edip icerip girip testi alamadimmmmmmmmmm:KK43::KK43::KK43::KK43::KK43: bunaldim yenilgilerdennnn negativ cikmasindann eve geldigimde alsamiydim dedimm ama gecmisti artik bi zaman daha beklicemm senağlama
     
  2. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BeyzaNur-HH
  3. Kizil Deniz

    Kizil Deniz Acil tıp teknisyeni :)Yiğit anası Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    119
    Ödül Puanları:
    153
    canım günün gectımı yaa böyle yapma bendede oluyo ara ara ama elımızden keske bısey gelse ben de 3 yıldır ıstıyorum hayırlısı inşaallah hamişsindir inşaallah
     
  4. 5 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BeyzaNur-HH
  5. BeyzaNur-HH

    BeyzaNur-HH geL artik Melegim Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    insallah oyledir ama kesin strestendirr cnmmmm RABBIM HERKESE NASIP ETSINN COK ZOR YAA:KK43:
     
  6. 6 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BeyzaNur-HH
  7. Kizil Deniz

    Kizil Deniz Acil tıp teknisyeni :)Yiğit anası Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    119
    Ödül Puanları:
    153
    evet canım sabredelım bakalım allahım bıgun bızede tatıracak o duyguyu ve bizim bıcırlar cok farklı olacak :nazar:
     
  8. 8 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : BeyzaNur-HH
  9. EU3

    EU3 Guest

    hala apmadın mı testını ya beyzanurr.ne sabırlı kızsın yaaa hayret yanı .yap testı kurtul bu stresten bence kardesım.negatfse de onundekı yola bakarsn boyle kendıne stres yasatıorsun