Efsanevi "re" Yüzüğü Hakkında

Konusu 'Burçlar, Tarot ve Astroloji' forumundadır ve cansusln tarafından 4 Ekim 2011 başlatılmıştır.

    4 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  1. cansusln

    cansusln Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.552
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    kızlar internette gezinirken bi site buldum. bi yüzük varmış ve onu taktığınızda gerçekten işe yarıyomuş üzerindeki şekiller enerji yayıomuş falan filan saçma gelse de bikaç yere daha baktığımda aslında işe yarıyo diyenler gördm. açıklaması şöyle:

    1860’ da arkeolojik kazıların yapıldığı Krallar Vadisinde (Valer Regilor) mısır
    arkeologu Agrain markizi ,siyah kumtaşından üretilmiş olan gizemli bir yüzük buldu.
    Bu gizemli yüzük birkaç geometrik şekilden oluşuyordu.İlk başta bir üçgen var ve bu
    üçgenin devamında üç ufak kare var sonra üç büyük üçgen var ve üçgenlerin devamında
    üç ufak kare var ve de en sonunda başka bir üçgen var.

    Tüm üçgenlerin uçları bükülüdür ve bir eğimle arka kısmında birleştirilmiştir.Daha sonra ,
    bu yüzük birçok isimle de bilinmiştir:Re yüzüğü(Ra olarak ta bilinir),Atlantis yüzüğü ve Luxor
    yüzüğü gibi.Agrain markizinin ölümünden sonra yüzük meşhur İngiliz mısır arkeologu Howard
    Carter’e miras kaldı.Ölüm yılı olan 1939 yılından önce 1922’ de Carnarvon Lordu ve Howard Carter
    birlikte büyük bir arkeolojik keşif yaptılar,mezarın girişindeki yazılardan korkmadan Tutankamon ‘un
    muhteşem mezarına girdiler.Mezarın girişinde şöyle yazıyordu:Firavunun sonsuz uykusunu bölenler
    ölümün kanatlarını enselerinde hissedeceklerdir.





    Bu keşifte ,mezarın açılışında,oradaki eşyaları kullananlarda
    ve Tutankamon’un mezarından eşya alanların üstüne hızlı bir
    lanet yayılmaya başladı.Bazıları hastalandılar,diğerleri gizemli
    kazalar geçirerek öldüler(bazı insanlar mumyanın içinde olan
    mikroskopik mantarların arkeologların ölümünden sorumlu olduğunu
    düşünmektedirler) ama unutmayalım ki bir çoğu da kazalarda ve bazı
    hastalıklardan ölmüşlerdir(bu bulaşıcı hastalıktan değil) .

    Howard Carter’ın dışında oradaki herkes öldü.Howard Carter ise kazıdan
    17 sene sonra yaşlılıktan dolayı vefat etti.Onun bağışıklığıyla ilgili çeşitli
    tartışmalar çıktı ama Howard Carter hızlı bir şekilde cevap verdi ve koruyucu
    bir tılsıma sahip olduğunu söyledi.1939 yılında ,ölümünden sonra evinde koruyucu
    tılsımla alakalı bir dizi yazılar bulundu ve bu koruyucu tılsım RE yüzüğünden başka
    bir şey değildi(yüzüğün yaratıcılığı Atlantis halkına aitti).

    Agrain markizinden hediye olarak bu yüzüğü kabul etmişti.Yüzüğün son sahibi titreşim
    olaybilimcisi (fenemenolojist) olan meşhur araştırmacı Andre de Belizal’dı.Bu yüzük
    gücünü üzerindeki gravürlerden almaktadır ve bu gravürler enerjik bir manyetik alan
    yaymaktadırlar ki Howard Carter’i mezardaki negatif elektrikten ve diğer görünmez
    tuzaklardan korumuştur.Böylelikle bu yüzük sahibinin enerjisi ile bütünleşmektedir
    bu nedenden dolayı yüzüğün başka biri tarafından takılmaması gerekiyor.
    Yüzüğün tüm koruyuculuk gücü şeklindedir,negatif ağlara karşı ve mikro titreşim kargaşalara karşı korumaktadır.



    siz daha önce böyle bişi duydunuz mu?? çok merak ettim:26::26:
     
  2. 4 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  3. angelita

    angelita Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm ilk defa duyuyorum böyle bir şey :44:
    ama ne yalan söyleyim hiç inandırıcı gelmedi bana bu tarz şeylere pek inanmam belki de ondandır :44:
     
  4. 4 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  5. cansusln

    cansusln Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.552
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    kızlar yüzük bu $re yüzüğü.png

    sırf bu yüzük için bi site var ve kullanan kadın da üünlü oyuncu o var anasayfa da kullanıyorum 20 yıldır vs. gibi şeyler yazmış $Adsız.jpg
     
  6. 4 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  7. backwood

    backwood Çapul,çapulcu,çapuling:) Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.153
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    38
    Ben böyle şeylere inanmıyorum bi ara Denge bilekliğine diyorlardı onunda yalanı çıktı.Siz kullanıyor musunuz menmun musunuz
     
  8. 4 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  9. cansusln

    cansusln Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.552
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    denge bilekliği nedir ya zaten:D ona ben de baştan uyuz oluyodum belliydi yalan olduğu. satmak için sahtesi çıktı diyolardı satmıyo diye, ucuz gören alıyodu milleti sömürüyolardı. bu yüzüğü böyle internette dolanırken gördüm bilemem sitede kullananların resimleri ve açıklamaları yazıyodu merak ettim kullanan oldumu diye konu açim dedim ben de :) bu yüzüğün sahtesi olmaz herlde. fenk shui dende bahsediyo merak uyandırdı
     
  10. 4 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  11. angelita

    angelita Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi netten baktım da yüzüğe kullananların yorumu var işte her şey ters gidiyordu bu yüzüğü takmaya başladıktan sonra düzeldi fln diyorlar :44:
    bu bi ara çıkan bi kitap vardı ya ''secret'' diye ''iyi düşün iyi olsun'' onu hatırlattı... bu yüzüğü takanlar da yüzük bana şans getircek her şey düzelecek diye
    düşündükleri için belki düşünce gücüyle bunu başarıyorlardır diye düşünüyorum yoksa yüzüğün bir numarası yok gibi geldi bana...
    hoş yapılan yorumları da yüzüğü satanların yazmadığı ne malum diye de düşünmeden edemedim :KK68:
     
  12. 4 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  13. cansusln

    cansusln Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.552
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ben de öle düşündüm canım. zaten dioki sadece tek kişi kullanmaya başladığı andan beri takmalı başkasına verilmemeli ve enerjisyle de alakalı yazıyo. garip geldi bana:KK53:
     
  14. 9 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  15. tbuse

    tbuse Üye Üye

    Katılım:
    22 Mart 2011
    Mesajlar:
    407
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cok ama cok sacmaaaa :KK37:
    Boyle birsey olsa Dunya'da mutsuz insan kalirmiydiiiii.
    Artik insanlari nasil kandirabiliriz diye karakara dusunup boyle sacma sapan seyleri bize sunuyorlar.
    :KK47:
     
  16. 9 Ekim 2011
    Konu Sahibi : cansusln
  17. maviask

    maviask Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.455
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    48
    Bir ara hatırlar mısınız bilmem hani stres ya da dilek bileziği gibi birşey vardı. Bir sürü sanatçılar işte bu bileziği kullandıktan sonra işlerim açıldı, stresi yendim tarzı reklam veriyordu. Hatırladıklarım Sibel Can, Orhan Gencebay gibi yani reklam iyiydi. Ne oldu şimdi adı esamesi okunmuyor o bileziklerin filan reklam hep bunlar.. Gözlerini dikmişler bizim cüzdanlara ha kapkaççı ha bunlar.