Eim isiz ne olur yardm....

Konusu 'İş ve Kariyer' forumundadır ve bayanmawi tarafından 4 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  1. bayanmawi

    bayanmawi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    eşim 6 aydır işsiz.krizden bizde nasibimizi aldık herkes gibi.kendisi şofördü.e sınıfı ehliyeti var.tır ve kamyon tecrübesi var.ne olur tanıdıklarınız varsa bilecik ve sakarya çevresinden iş arıyoruz.yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.bi çözüm yolu bulamıyoruz.
     
  2. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  3. Elis

    Elis Guest

    RABBIM mubarek gunler yuz suyu hurmetime,esine ve tumisi olmiyan kullarina,ekmek kapisi acsin,amiiiiiiiiiiiin:Saruboceq:,,,canim benim,hersey yoluna girecek iyisallah:Saruboceq:
     
  4. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  5. bayanmawi

    bayanmawi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    umarım girer hep dua ediyorum Allaha
     
  6. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  7. crayzyy33

    crayzyy33 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    üzülme tatlım ...ama 6 ay çok uzun bir süreç kötü günler geçirmiş olmalısınız mafoldumben birkere eşinin tır kamyon ehliyetinin olması süper bişey çünkü gazete ilanlarında bir sürü şoför arayanlar var o da olmadı nakliyat firmalarında mutlaka şoföre ihtiyacı olan olur ...
     
    Son düzenleme: 12 Ağustos 2009
  8. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  9. Sineks

    Sineks ölü böcek Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.659
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım iş ve işci bulma kurumu bazı iş kursları veriyo ve bunu verirkende ücret ödüyor.. onlara basvursun cok zorda kalırsanız.. Allah yardımcınız olsun..
     
  10. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  11. bayanmawi

    bayanmawi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet o kursları duyduk ama bizim bulunduğumuz yerde sadece elektrik kursu var o da 1 buçuk ay önce açılmış yani geç kaldık bende arıyorum ama bulamıyorum.burada fabrika çok ama adamı olan giriyo..ne yapıcağımızı şaşırdık.sermayamizde yok bi iş kursak.Allah yardımcımız olsun ne diyim
     
  12. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  13. lost87

    lost87 Uyanalım Gaflet Uykusundn Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    canım ablam Allah yardımcınız olsun elimden belki bir şey gelmez ama size dua edicem.çok zor günler geçiriyoruz.şuan bir memur emeklsi bile çocuğunu okutamaz hale geldi nereye kadar bu devam edecek bilmiyorum.dün kız arkadaşımla konuştum babası emekli memur dedi ki ekmeği borçla alıyoruz.babası dışarıdan 10 lira borç isteyecek kimsem yok kimsede para yok diyormuş.biliyorum çünkü bizde geçinemediğimiz için köye yerleştik sizi çok iyi anlıyorum ablacım Allah hepimizin yardımcısı olsun.ben halimden utanmıyorum utanması gerekenler zaten yolunu bulmuş gözlerini kapıyorlar.
     
  14. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  15. bayanmawi

    bayanmawi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ne olucak böyle bilmiyorum elimizden hiçbirşey gelmiyo.çabalıyoruz ama boşuna galiba.sabretmekten başka çaremiz yok
     
  16. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  17. emcan01

    emcan01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    seni çok iyi anlıyorum.benim eşimde 5 aydan beri işsizdi.çok şükür yarın iş başı yapacak ama 5 ayın biriken borçlarını kapatıp yoparlamak için 1 seneye ihtiyaç var.umarım eşinde tez zamanda iş bulur.Allah yardımcınız olsun
     
  18. 4 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : bayanmawi
  19. SaGoSu KaJmEr

    SaGoSu KaJmEr sessizliğine aşığım!!! Pro Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    640
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ah canım benim keşke elimizden birşey gelsede yapsak sadece dua edebilirim ben inanki öyle insanlardan tanıdığımız yok maalesef umarım en kısa zamanda iş bulur eşin :1no2: