Eim ocuk istemiyormu :(:(

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve DERin83 tarafından 1 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  1. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    dün eşimle konuşuyorduk, evliliğimizin 2 yılı bitti. ben 2 yıl sonra çocuk yaparız artık dedim, bana yaşımız gençken şunu yapmalıyız bunu yapmalıyız, hem sen çalışıyorsun çocuğa senin bakmanı istiyorum ama şu anda ev borcumuz var, bu evin borcu bittikten sonra yeni büyük bir ev almamız gerekecek bunun içinde çalışman gerekiyor dedi. tamam bende hemen demiyorum evet yapacaklarımız var ama çocuk bunun için engelmi arkadaşlar? bende şimdi doğurayım demiyorum tabi, yaşımda küçük 23 aslında. ama ne biliym 1,5-2 yıl sonra olur diye düşünüyordum. herşeyimizi yoluna koyalım ondan sonra 1 kaç senede gezer tozar keyfini çıkartırız dedi. 30 yaşta çok geç değil anne olmak için dedi. ama ben çocuğumla aramda o kadar yaş farkı olmasınıda istemiyorum. bunları ona söyledim, dur daha genciz yapacaklarımızı halledelim önce dedi. :1no2: çok üzüldüm.
     
  2. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  3. LOCA

    LOCA Kaçıyorum Kovalama! Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.738
    Beğenildi:
    260
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşım çok acele ediyosun evliliğinin 2 yılı bitmiş olabilir o pek önemli değil.yaşında çok küçük zaten,bi olgunluğa gelmek lazım bu karar beraber alınır.eğer yaşın küçükse çocuk için isterse 5 yıl geçsin önemli değil.30 yaş çokta geç değil yani 23 çok erken zaten insan o yaşta çocuk oluyo.burda eşin haklı canım.a.s
     
  4. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  5. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkür ederim cevapladığın için. zaten ben şu anda olsun demiyorum, 2 yıl sonra falan diye düşünüyordum. o ise 7 sene sonrasından bahsediyor.
     
  6. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  7. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    amaçlar için çocuk ertelemek eşine şu an mantıklı gelebilir ama kucağına aldığında eminimki ne kadar yazıkmış onsuz geçen günlerime diyecek..
    sen şimdiden dert etme bunu..
    zamanla beynine yavaş yavaş gir canım..
    evinizin borcu bittiğinde de tamamen istediğin yönünde konuşursun..
     
  8. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  9. kadifegul

    kadifegul tatlı kızıma kavuştum... Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.002
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    çocuk için borçların bitmesini beklemek tamam biraz mantıklı ama borçunda hiç bitmediğini düşünürsek ki zaten borç genelde bitmez çocuk yapılmayacak mı hiç. bende evleneli 4 ay oldu ama ben istiyorum çalışıyorum ama nedense çok istiyorum bir gerekçemde seninkiyle aynı yani geç yaşta çocuk sahibi olup çocuğumla aramda çok fazla yaş farkı olmasını istemiyorum. eğer borcunuz çok fazla değilse bence eşini biraz ikna etmeye çalış.bu arada ilk çocuğun 30 yaşından önce olması kadın sağlığı hamilelik açısından daha iyi.
     
  10. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  11. LOCA

    LOCA Kaçıyorum Kovalama! Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.738
    Beğenildi:
    260
    Ödül Puanları:
    153
    aslında 25 yaşta erken zaten o yaşlarda insan yeni evlenirken çocuk sahibi olmak bilemiyorum zor hızlı yaşamamak lazım.bende 22 yim mesela çok küçüğüm fikirlerim hoşlandığım şeyler değişebiliyo çoğu zamanbu zamanları iyi değerlendirmek lazım.
     
  12. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  13. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    borcum 2 yıl sonra bitmiş olacak inşallah. bende yeni büyük bir ev düşünüyorum tabi. ama allahtan bir mani çıkmazsa şu anki şartlarda zorlanmadan istediklerimizi yapabiliriz diye düşünüyorum. banada 30 yaşında ilk çocuk için geç bir yaş geliyor ama bilemiyorumm tecrübeli değilim bu konuda çünkü benneyaptımki
     
  14. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  15. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    umarım ilerde dediğin gibi olur....
     
  16. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  17. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    iş yerinde bir erkek arkadaşım var, geçen gün bana şöyle dedi, ben çocukları sevmiyorum herşeye engel oluyorlar. bana kalsa hayatta çocuk yapmam eşimle gezer tozar hayatın keyfini çıkartırım ama eşim istiyor mecbur yapacağız o zaman dedi.!!! acaba benim eşimdemi çocuk istemiyor hiç istemeyecekmii diye içim içimi yiyor o yüzden.
     
  18. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : DERin83
  19. sevibade

    sevibade Güzel Bakan, Güzel Görür Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Daha büyük bir ev için dünyanın en güzel, en tatlı şeyi ertelenirmi? ınsanlar plan yapıp dururmuş, kaderde karşıdan gülermiş, herşeyi dört dörtlük beklersek hayatta ne zaman mutlu olacağız? Büyük bir evden sonra birde yazlık ister insanoğlu, hiç tatmin olmazki? Eşinize yavaş yavaş çocuk fikrini kabul ettirin, bir müddet sonra o da evde iki kişi olmaktan sıkılacaktır.