Eimin delirten ilgisizlii...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve eftelya24 tarafından 23 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  1. eftelya24

    eftelya24 Sen benim en kıymetlimsin Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaslar,uzun zamandır bu problemı yasıyorum ama hep kendı basıma asmaya calıstım ama olmadı basaramadım artık yardıma ıhtıyacım var hemde fazlasıyla... ben 1 senelık evlıyım 1 senede nısanlı kaldık 1 senede sevgılı yanı toplam 3 senedır tanıyorum esımı...esım aslında cok ıyı bır ınsan,dısarıdakı herkes bayılır ona,konuskandır,sevecendır,merhametlıdır kısacası ınsan ılıskılerı cok ıyıdır aynı zamanda bana karsıda her ıstedıgımı yapmaya calısır elınden geldıgınce,gezdırır,ama evın ıcınde sankı ıkı yabancı gıbıyız ısten gelır yemek yer ve tv karsısında yatar hep,bahanesıde cok yogun calısması ve cok yorulması evde hep dınlenmek ıstemesı,esım askerı personel belkıde bu yuzden boyledır dıye anlamaya calıstım hep ama artık dayanamıyorum hemıleyım ılgıye cok ıhtıyacım var butun eve gelsın dıye beklerken ben o sankı bekarmıs gıbı yasıyor suan ıcerde uyuyor ben o yatmadan yanıma uyuyamazken o horul horul uyuyor gelıp bakmadı bıle neden yatmadım dıye. sanırım esım benı sevmıyor artıkk butun gun ben ararım o hıc aramaz ben hep pesındeyım bı ıstegın varmı falan dıye ama o sadece hı hı der evet yada hayır yanı neymıs yorgunmuss belkı sıze basıt gelebılır ama ben artık ılgıye doymak hatta ılgıden bogulmak ıstıyorum ne yapayımda bu adam benımle ılgılensın lutfen yardımcı olun arkadaslar....mafoldumben
     
  2. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  3. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Burda nasıl duygularınızı ifade etmişsiniz,aynı cümleleri eşinize de kurun.zemuszemus
    ınkar etse de, en kötü ihtimal kulağına küpe olur bu sözleriniz.Yavaş yavaş kendini yeniler.:sinifsinif:
     
  4. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  5. Cemre

    Cemre Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.610
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    üzülme canım benim bunlar yarış atı gibi sonradan açılıyor valla bak görürsün
    hem ne demek ilgididen boğulmak ya ne o öyle hastalıklı gibi ilgi güzel şey fazlası beni hakikaten boğar
     
  6. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  7. LOCA

    LOCA Kaçıyorum Kovalama! Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.738
    Beğenildi:
    260
    Ödül Puanları:
    153
    canım çoğu erkek böyledir. sevmediğini düşünme hemen:teselli: onlar belli dönemlerde ilgisiz davranabilirler.fazla üstüne gitmemek lazım.sen bi süre ilgilenme kaçan kovalanır.ayrıca daha yeni evlisiniz sen üstüne gittikçe o kaçar.sende hamilesin onun psikolojisi farklıdır.hassassın ama lütfen kötü düşünme canımŞeniz
     
  8. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  9. birsam

    birsam Guest

    alın karşınıza bütün rahatsızlıklarınızı anlatın.bence anlayacaktır.umarım yani
     
  10. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  11. eftelya24

    eftelya24 Sen benim en kıymetlimsin Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    denemedım mı sanıyorsun defalarca kez konustum yerı geldı aglayarak yerı geldı sakın cıddı bır bıcımde hep konustum ama bana dedıgı tek sey su sen doymak bılmıyosun her erkek benım gıbı dıyor aslında ben doyumsuz degılım cok sey mı ıstıyorum yaa sadece yarım saat muhebbet edelım dıyorum onu bıle cok goruyor dınlenmesı lazımmıs tv ızleyerek dınlenıyormus benım annem babam bıle yataga yatınca en azından muhabbet ederlerdı benım esıme defalarca dedım barı yatakta muhabbet edelım yatak uyumak ıcın dıyor ve yatr yatmaz uyuyor gecen bana dedıkı benı elımde bebek esyasıyla kım gorse cok sasırır benım aklımın ucunda evlenmek yoktu sankı zorla evlendırdım 28 yasına kadar bekar hayatı yasamıs o gunlere ozlem duyuyor sankı..
     
  12. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  13. leloss

    leloss Nolur Allahımmm :( Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Valla ben direk söylüyorum bu ara sen gene beni ihmal etmeye başladın diyorum aynı bahane yorgunum istiharate ihtiyacım var ee benimde sana ihtiyacım var çok şükür ki konuşa biliyoruz biz sıkıntılarımıza kulak veriyoruz sende konuşmayı dene anlat rahatsızım bu huyundan de haftanın belli günleri yine istiratini etsin belli günleride seninle ilgilensin bi orta yolunu bulun yani tek başına bunalma bu sıkıntıların hamileligindeden de kaynaklanıyo çocuk bi olsun monotonlugunuzuda alır merak etme :KK46:
     
  14. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  15. EU2

    EU2 Guest

    ohooo tatlım asker dedin olay bitti :nazar:
    benimkide asker valahi durum aynı tam tamına snein anlattıgın gibi benimkide
    sonra benimde sabrım taşıyor sokuyom lafları bugun gene nobetciydi eve ugradı giderken bi laf soktum içinde kalmıs arayıp ozur dilememi istedi dilemedim :nazar:
    gelince hesaplaşırız dedim ben sana asla haksız yere laf sokmam didim :nazar:
    bende bıktım ne solesem ne yapsam yok ilk soyledigimde etki ediyo sonra gene aynı :1closedeyes:
    offfffffff offfffffffff :nazar:
     
  16. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  17. EU2

    EU2 Guest

    hamile olduğun için biraz daha duygusalsın ve her zamankinden fazla ilgiye ihtiyacın var..eşin tarafından ilgilenmek,şımartılmak istiyorsun..bu çok normal..bunu ona söylemekten başka yapabiliceğin birşey yok canım:1no2:
    eşim beni sevmiyor die düşünme,neden sevmesin,karısısın sen onun,ama yoruluyodur dediği gibi,tabi bu mazeret değil,seninlede ilgilenmeli,istediğini yap,bi insan değişmek istemesse değişmez!ancak karşına alıp konuşucaksın ve zamana bırakıcaksın..
    evin içinde istediğin kadar hoş ve bakımlı ol,yemek masaları kur,aktivitelerde bulun vs..bunlar hikaye..konuş konuş konuşyerimseniben
     
  18. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : eftelya24
  19. eftelya24

    eftelya24 Sen benim en kıymetlimsin Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    388
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o kadar mutsuzumkısenağlama eskıdende boyleydı ama nolur barı hamıleyken boyle yapmasana be adam ::KK43: dıger konularda hıcbır sorunumuz yok sadece ve sadece ılgısızlıgı var bazen dıyorum acaba evlılıge hazır degılmıydı bu adam onun ıcın mı boyle davranıyor.