Eimle tarttm

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Yesim83 tarafından 3 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  1. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    KIzlar moralim cok bozuk, basit bir baslik oldu esiyle kim tartismaz diyeceksiniz
    ama biz bunu bu aralar surekli yapmaya basladik ve benim sabrim tukeniyor.

    ben dunku olayi hemne anlatmak istiyorum, yani bende hataysa hatalisin diyin
    ben dusunuyorum bulamiyorum , hic te kin tutamiyorum belki bu yuzden bunlar
    geliyor basima

    dun ben esimi aradim dedimki ben bugun adet oldum oruclu degilim aksam gelince
    markete gitmemiz lazim, eger musait olursan gidelim dedim. oruclu olmadigimi belirtiyorum ki
    gelir gelir benim uykum var yatacam hemen deyip yatmasin iftar da yok nasil olsa
    erken gider geliriz dedim. neyse geldi bu herzamanki gibi benim cok uykum var
    ben yatacagim dedi
    neyse dedim sesimi cikartmadim kalkinca gideriz dedim
    sonra kalkti yemek fasli falan.saat 9 civariydi. (bu arada belirtmeliyim biz is icin koredeyiz
    bir is arkadasi daha var bize yakin oturuyor ve su an isler yogun olmadigi icin
    sirket sadece 1 araba tahsis etti ikisine ortak kullaniyorlar araba her zaman bizde olmuyor
    ve bende bu yuzden gunduzden arayip gitmek istedigimi soyledim neyse)

    esim dediki arkadasim changwon a gidecek bankadan para cekmesi lazimmis
    benimde hic gidesim yok neyse ariyimda gelmiyecegimizi soyleyeyim dedi benimde iste
    tam o anda sartelim atti. nasil yani dedim ? ben bugun seni niye araddim sen dedim
    suan bana saygisizlik yapiyorsun ben seni arayip soyluyorum, sense kafana gore olcmusun
    bicmissin uyguluyorsun dedim, basladik tartismaya. gerekceside cok acilmiymis,
    gidecek havamiz yokmus yani benim yokmus nasil beklemem gerkiyor seni dedim
    hazir nazir mi? eve her gelisinde yorgunum yatacam diyip yatyorsun dedim. gece calisiyormus o gunduzler torbayamigirdi gunduz calis gece uyu dedim.
    ay neyse sinirim bozuldu yine anlatirken. ben yine sakinlesmeye calisiyorum.
    dediki arayip ne diyim cocuga, dedim sen kararini vermissin zatne bana niye soruyorsun
    sonra dedim bak tavirla soyemiyorum dedim istemiyorsan gitmeyelim ben senin
    yaptigin harekete sinir oldum dedim, neyse ya dedi basimi yersin yine gidelim biz
    ya kullandigi laflara bakin yani ben dirdirci birimiyim.

    neyse gittik markete biraz keyfimiz yerine geldi , eve geldi surat dusuk yani ben bunu sevmiyorum tartismisiz bitmis niye uzatiyorsun ve benim sinirlerimi ziplatiyorsun
    hersey benim yuzumden oluyormus ben keyfimizi kaciriyormusum
    Yani dusunuyorum dusunuyorum bulamiyorum. yani hep ben alttan alan oldum
    bu son zamanlarda dedimki bundan sonra bana surat yaparsan bende uzatirim
    sabahta yinebu uzatmanin yuzunden tartistik biraz ise gitti
    yani ben nasil davranacagimi sasirdim
    adami bir turlu memnun edemiyorum
    hep diyorum nerde hata yapiyorum, belki siz bana gosterirsiniz hatami
    bide beyefendi her yemege bir bahane bulur hep tuzsuz hep tuzsuz der dun borek yaptim
    kahvaltida yesin diye dedim hep tuzsuz diyor bari tuzu fazla katayim
    oda cok tuzlu olmus elimin ayarini kacirtti bana ya. onuda tuzlu diye yemedi
    o kadar ugrastim profiterol yaptim onune koydum ilk dedigi laf ben bu tatliyi pek sevmiyorum
    oldu, sanki pastaneden siparis veriyor neyse destan oldu ins sklmadan okuyabilirsiniz kizlar
     
  2. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  3. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    suanda nasil davranacagimi bilemiyoru ona karsi kafam cok karisik gercekten
    yani cok sinir olmaya basladim bu son gunlerde boyle tartismalari cok yasar olduk.
    baze ayrilsak nasil lur diyorum. Oyle arkamda saglam bir ailemde yok, 8 aylik bir kizimda
    var. bilmiyorum ya kizlr Allah ev huzursuzlugu kimseye vermesin, aklima geldikce
    gicik oluyorum adama ya keske de evlenmeseydim .
     
  4. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  5. serin7979

    serin7979 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben buna verecek bir cevap bulamadım düşündüm normal bir evli adam evine gelince hergün uyumaz esinle cocugunla vakit gecirmek ister ya da mesela biz markete gitmeyi cok severiz bizim için eglencedir ama sunuda belirtmeliyim benim babamda sevmezdi belki kişilikle alakalı
    kızınla dialogları nasıl ilgisiz mi ona karsıda? yada haftasonları durumlar nedir ?
     
  6. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  7. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    kizini seviyor ama oyle cokta ilgili degil,
    hani bazi babalar vardir ya ustune titrer falan bu onlardan degil sadece kucagina
    alir cok ender sever 2-3 dk o kdar , al iki dakika ilgilen bende su isi yapicam diyecegim
    diye akli cikiyor adamin
    asla bakiminda yardim etmez ben tek bakiyorum kizima.
    haftasonlarida hep genlede bahanesi var hava sicak ben yrgunum filan filan
    hep yorgun hep yorgun bunaldim artik onun bu yorgunlugundan, ben de tum gun evdeyim
    arada disari cikiyorum ama sitenin yaninda bir park var oraya goturuyorum kizimi
    hava alsin diye, son zamnalarda isten gelince hemen yatiyor ya sizde hep evdesiniz
    cikalim disari diyen olmaz bende cekinerek soyluyorum cok ters konusuyor cunku
    bende dayanamicam artik bir terslicem gorucek gununu
    flort ederken birakacaktim bir ara aptalmisim birakmamisim o zaman telefonda bin turlu
    dil dokuyordu simdi de dirdirci diyor bana nasil laf o ya zoruma gitti
     
  8. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  9. Deryacik

    Deryacik ...KUAFÖR OLDUM BEN... Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.811
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    canım yaaa bunlar valla çok basit şeylerr
    Sn dolmuşsun ne zamandır biraz sakinleş biraz zaman ayır kendine
    Hemen ayrılığı düşünme öyle

    Alında benim en kızdığım şey planlar yapıyorsa bana sormadan değişmesi ya da bana sormadan karar alıp plan yapılmasıdır bu konuda haklısın ama çok büyütme derim ben kendini üzüme yani
     
  10. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  11. lida

    lida Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    202
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    yesimcim canim yaaaa..uzme tatli canini..valla seni cok iyi anliyorum..aylardir bebek ev ztaen yeni dogumdan cikmisiz onun etkisi ve ustune gurbet...hersey insanin ustune ustune gelir bu durumda esin faktoru olmasa bile...senin bi de o gelmis ama inan diger etkenler olmasa esine bu kadar kizmassin...ama dedigim gibi zaten barut gibiyiz o yuzden herseye kiriliyoruz hos seninki de fazla damara basmis ama naparsin cekeceksin..bi gun anlar hatasini er gec...ama tabi zor dieceksin de bu da senin imtihanin...Allah baska sikinti vermesin....konusa konusa hallolur...valla ben de bazen tartisiyorum hos cogunda ben haksizim ama dedigim gibi tum gun aksama kadar zaten doluyorum en ufak biseyi kaldiramaz olyorum...neyse Allah asliya dert vermesin sana dert vermesin...bu uzuntuler de tez zamanda gecsin insallah...sen cok sikilirsan at bana mesaj seker...cevaplarim..zaten sen de ben de uzaklardayiz yurdmuzdan dertlesiriz... :KK66:
    asliyi da cok op benim icin...orda gunduzdur burda gece....opersin artik..ben de benim yaramaz hasatimi cikardi uyanmadan yatayim....
     
  12. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  13. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    yat canim yatta uykusunu al uykusuzluk nedir bende biliyorum arti
    gercekten cook dolmusum simdi bir yazi olkudum oda son damla oldu galiba deli gibi
    agliyorum simdi ziril ziril, hayatimda bircok sey biranda degisti bide hala hormonlardan
    sanirm cok duygusallasiyorum arada, suan oldugu gibi.

    bende ona kizdim aslinda deryacim niye bana haber vermeden kafasina gore hareket ediyor
    diye, ama simdi biraz daha iyiyim aglamak rahatlatiyor insani
    valla su kizi emzirmesem bir sigara yakardim :nazar:
    olmadi bir aci kahve yapiyimda kendime geleyim sagolun kizlar.
     
  14. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  15. abroad

    abroad ~Eksiklik kendi ozumde~ Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Canim benim...Bence sen su an gurbette oldugun icinde dolmussun.Belki farkinda degilsin ama inan oyle.
    Ailen uzakta,arkadaslarin,sevdiklerin hersey..Anliyorum seni....
    Bu zamanlarda insan daha bir kirilgan oluyor.Ben bu yaz gidip geldim Turkiye ye
    inan bana tahammulum artti.Daha az sinirleniyorum bazi seylere.
    Ne guzel bir de kizin var,onunla iyi vakit gecirmeye calis.Son olarak da esine rahatsizliklarini dile getirdigin zaman,mumkun oldukca sakin zamanlarinizi secmeye calis.
    Tartisirken degil de,baska bir zaman sohbet esnasinda anlat.Dur bende bir kahve alayim da karsilikli icelim :kahve:
    Allah huzurunuzu arttirsin insallah...
     
  16. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  17. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    ic arkadasim afiyet olsun
    sagolasin icim acildi valla
    elimi yuzumu yikadim kahvemi iciyom

    Allah cumle evlere huzur versin, ben bayadir dolmusum demekki
     
  18. 3 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  19. spacegirl

    spacegirl çaktırmayın aslında yokum Pro Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    :KK43:( çok dolmuşsun gerçekten. Yazından anlaşılıyor (ilk mesajın) nasıl da bunaldığın. Gerçi bu sadece patlama da değil. Eşin gerçekten çok duyarsız davranmış. Yani bu kadar daralmış olmasan da eşinin yaptıkları doğrusu insanı bir süre sonra doldururdu. biz kadınlar konuşmayı seviyoruz. sorunları konuşarak halletmeye çalışıyoruz. Bu eve alınacak ufacık birşey de olsa, gelecekle ilgili çok önemli bir karar da olsa konuşuruyoruz. Erkekler ise bir süre sonra bunu artık dırdır olarak algılıyor. Galiba onlarla onların anlayacağı dilden konuşmak. Yani to the point dediklerinden.. Sadece o konuyla ilgili madde, madde, giriş gelişme sonuç şeklinde konuşmalıyız.Kısa ve net cümleler. Geçmiş konuları açmadan, deşmeden. Maalesef işte iletişim yöntemlerimiz erkeklerle farklı. Onlar 3 cümlede tüm konuyu bitirmek istiyorlar. bizse her yönüyle konuşmak istiyoruz.
    Senin durumun ise cidden zor. Konuşacak başka kimse yoksa, evde yardımcı olacak, bebeği 2 saat de olsa bırakıp kendi başına kalacak kimsen yoksa iyice en yakınındakine sardırıyor insan.
    Eşinin sürekli uykuyu bahane etmesi de aklıma konuşmaktan kaçmak istemesin getirdi aklıma. Böyle savunuyor kendini. Doğrusu bu aşamada eşinin seni anlaması çok zor. Her dediğin ne kadar mantıklı ve gerekli de olsa kulağına dırdır olarak gidecektir. Kendini hep birşeyler talep edilen biri olarak görüyor belki de ve bunlardan kaçmak için olabildiğince kendini çekiyor gibi.
    Bu bir süreç. ınan geçecek. Kiminde baby blue biraz daha uzun sürüyor, kimi bir aya kalmadan eskisi gibi oluyor. ıkiniz biraz birbirinizden uzaklaşabilseniz ve biraz nefes alabilseniz eminim çok iyi gelirdi ilişkinize ama tabi bu mümkün mü bilemiyorum..