ek besin

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Yesim83 tarafından 9 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  1. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Kizlar bebegim 4 aylik +4gunluk ve dun doktora gittik son 15 gunde 240 son 1 ayda
    513gr almis ek besinlere gecin dedi. 3 kilo dogmustu. Benim pek icim rahat degil yani
    ayda 500 gr az mi? onceleri 1 kilo aliyordu aylik. dun elma suyu ve sebze corbasi verdim.
    Bana yardimci olurmusunuz? Hani 6 ay sadece anne sutuydu? kafam karisik. Sizlerin 4 .
    ayda kac kiloydu? Ek besinlere gectiniz mi ? ne veriyorsunuz? sizce bende ek besinlere
    devam etmelimiyim dun verince kotu bisey yapiyormusum gibi hissettim de? esimde
    verme bence sut yetior diyor . Bu arada kilosu 6300gr.:uhm:
     
  2. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  3. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Cnm zaten üçüncü aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor. Benimki ilk ayın dışında hep az kilo aldı.. 3 gün sonra kızım dört aylık olacak 6000 kg... Bazen sütüm yetmediğinde yatırmadan önce mama veriyorum.. Ocak annelerinin çoğu meyve sularına ve muhallebiye başladı... Ben şimdilik sadece elma suyu veriyorum.. Kaka problemi varsa işe yarıyor. Birde salatalık felan yalatıyorum tatlara alışsın diye...
     
  4. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  5. TuzluCekirdek

    TuzluCekirdek Burası soğuk odalar!!! Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.626
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    selam bayanlar ben nisanın 29 da dr gittim ve oğluş 6200 dü zaten benimki geçen ay anne sütünü bıraktı. haziran 2 itibariyle ek gıdaya başlıyoruz. çok heyecanlıyım nasıl olacak yutabilecekmi bilmiyorum
     
  6. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  7. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Hangi mamayi kullniyorsun? bide ne kadar veriyorsun? Ben uzun suredir siteye giremedim.
    Kizlar basladi demek mamaya? Ben cok kararsizim ac kalsin istemiyorum ama anne
    sutu de en guzeli
     
  8. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  9. inanna13

    inanna13 nil'im.. Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.319
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    canım hiç vicdan yapma gerçi ben de ihanet edio gibi hissetmiştim ilk verdiğimde ama ne kadar güzel ki bize yardımcı mamalar var..ben milupa aptamil 2 veriorum ama öle üzerinde yazan kadar diil.bakıorum doymadı bi 30'luk yapıorum ,içti ve daha istio mu bi 30'luk daha..düzenli diil sütüm yetmeyince veriorum hem bu arada ben kendime geliorum ve sütüm gelio ii oluo..elma suyu da veriorum,kavanoz maması alıorum arada meyve ondan da veriorum.ama verdiğin şeyi 3-4 gün ver ama sadece onu ver dio drlar alerjisi falan olabilirmiş..
    afiyet olsun..cokacimcoook
     
  10. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  11. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Evet cnm inannanın da dediği gibi düzenli değil.. Hiç vermediğim günler oluyor..Sütüm yatmaya yakın hiç kalmıyor ozamanlar 90 cc lik yapıyorum hepsini içemiyo olsada az alıyor ama sonra gei kusuyor. Ben aptamil 1 veriyorum. Ama bunu beğenmedi istemiyor. Bebelac güzel diyolar ona başlasam mı bilmiyorum...
     
  12. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  13. inaysa

    inaysa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.770
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım ek besinlerle ilgili topik açtık oraya bak güzel yazılarda var
     
  14. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  15. Yesim83

    Yesim83 2 Melek Annesi Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.119
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    tesekkur ederm kizlar. bugun aptamil denicem gazli bebekler icin olanindan
    en az miktar neyse ondan baslayacagim artik. bende vitamalta basliyacagim. umarim ise yarar.
     
  16. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  17. aylin01

    aylin01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben burayı herzaman takip ediyorum çok şey öğreniyorum ama ilk kez yazıyorum öncelikle allah hepimize sağlık mutlulukla yavrularımızı büyütmemizi nasip etsin inşallah benimki 4 ay 13 gün oldu mama dışında hiçbir ek besin vermiyorum bazen sütümü alıyo bazen az geldiği için almıyo mama veriyorumdaha 2 gün önce milupa 2ye geçtim kızım eskiden çok sık kusuyordu şükür artık kusmuyo
     
  18. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Yesim83
  19. reyhanKARAKAXSX

    reyhanKARAKAXSX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    473
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ek besin neden kötü olsunki... bbebeklerimizi daha iyi beslemeye çalışıyoruz.. tam doymasını farklı lezzetler tatmasını sağlıyoruz işde... elma suyunun ne zararı olabilirki.... ben elma havuç karışık hazırlıyorum.. gecenn gün çilekde ekldimm çok az ama bi güzel içti...... sonra günlük 1tatlı kaşığı yoğurt da yediriyorum .... oğlum halinden memnun ne versem yiycek :)cokacimcoook