ek kart bilgilendirme hatası

Konusu 'Hukuk Köşesi' forumundadır ve abam tarafından 5 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : abam
  1. abam

    abam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2006
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba

    Hsbc'den ek kart sahibiyim.Aylık ekstreme yansıyan ve telefon bankacılığı temsilcisiyle yaptığım görüşmelerde söylenen tutarları düzenli ödüyordum.Ancak 2006 yılının başında 30 tl eksik ödemişim ve bu bir sonraki ay ek kart ekstresine yada telefonda görüştüğüm temsilcinin gördüğü ekrana yansımıyor.Ben de görünen bakiyeden başka borç yok rahatlığıyla ödemelere devam ediyorum.Bu borç da 3.5 yıldır büyüyerek geliyor tabii.Bu güne kadar yaptığım aylık ödemeler de asgari tutar olarak kabul edildiğinden bloke de olmuyor kart.Ancak ben ekstrede toplam ödenecek borç-asgari tutar gibi bölümler göremiyorum.Asıl kart sahibi de benim hiç harcamam yok rahatlığıyla ekstresini kontrol etmiyor.

    Bankaya gidince sistemde bu borcun ek kart sebepli olduğu belli, ama borca dair ek kart sahibine bilgilendirme yapılmıyor.Hala da aradığım zaman bu ay 163 tl ödemeniz gerekiyor hatta artı bakiyedesiniz deniyor ama borç olmuş 3200 tl.

    Bu bilgilendirilmemeden ötürü mağdur oldum.Banka ek kart sahibini ekstrede-telefonda bilgilendirmek zorunda değil mi?Şubeye uğrayıp üst katta bireysel temsilciyle görüşünce borç göründü.Memurla beraber telefon bankacılığını arayıp onun ekranında görünmediğini öğrenince bankadaki memur da şaşırdı.Ben eksik bilgilendirme değil mi bu deyince de demek ki oradan sormamanız gerekiyormuş gibi abuk bir cevap verdi.O halde telefon bankacılığı neden var?

    Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?