Ekmek yapma makinesi hakkında..

Konusu 'Tavsiyeleriniz' forumundadır ve fadime68 tarafından 28 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    28 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  1. fadime68

    fadime68 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    dün büyük bi hevesle ekmek yapma makinesi aldım ama 2 denememde de kabarmayan içi hamur ekmeklerim oldu tarifi birebir yapıyorum ama reklamdaki gibi ekmek yapamıyorum püf noktasını bilen varsa bana yardımcı olurmusunuz :KK43:
     
  2. 28 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  3. _HaYaTiM_

    _HaYaTiM_ egonarsistik Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8.753
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    valla ablam kullanıyor. harika ekmekler yapıyor ama püf noktasını bilmiyorum sorarım
     
  4. 28 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  5. fadime68

    fadime68 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sorarsan sevinirim merakla bekliyorum
     
  6. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  7. landsarc

    landsarc minik mucizem :) Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.444
    Beğenildi:
    59
    Ödül Puanları:
    108
    püf noktası tarife aynen uymak,yani ekmek tarifinde yazan tarifteki ölçü ve sıralamaya uymak...mesela kışın ılık yazın soğuk su kullanmak gibi...buarada en önemli şey sıvıların sıcaklıkları,eğer yanlış olursa mayalanma tam anlamıyla geçekleşmez ve ekmeğiniz kabarmadığı gibi pişmez de..

    bende yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve ilk ekmeklerim de dahil şimdiye kadar hiç fire vermedim..tarife aynen uydum,hiç yorumlamadıma.s.
     
  8. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  9. fadime68

    fadime68 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende ölçülere uyuyorum moulınex xxl markası ama tanıtımındaki gibi ekmek çıkmıyo kek yaptım altı yapıştı partçalandı mayalı temel ekmek yaptım kabardı pişerken çöktü mahvoldu dünde eşime hazır makine unlarından aldırdım belki olur diye bu seferde sert kabarmayan bişi oldu..nerde yanlışlık yapıyorum anlamadım .. ekmek makinesi alması için eşime ısrar etmiştim ama şimdi pişman oldum...:tomato:
     
  10. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  11. landsarc

    landsarc minik mucizem :) Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.444
    Beğenildi:
    59
    Ödül Puanları:
    108
    aslında tarife aynen uyuyorsanız böyle olmaması lazım..belki makina da bir arıza vardır diyeceğim ama aldığınız makina da kötü sayılmaz..gerçi bu elektronik aletlerde çıkabiliyor birkaç hata..isterseniz müşteri ilişkileriyle görüşün yada bir mail filan atın yaşadığınız problemleri,onlarda yol gösterebilir..
     
  12. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  13. filizcan

    filizcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    makinada bir problem yoksa maya bayat olabilir maya bayat oluncada kabarmaz bilginize
     
  14. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  15. nevra_t

    nevra_t Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    799
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşım bende kullanıyorum ekmek yapma makinesi,undan kaynaklıda olabilir senin karşılaştığın sorun ben organik un kullanıyorum karahan un diye bir organik un markası onunla çok güzel oluyor heryerde bulunmuyor ama birde onunla dene...
     
  16. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  17. fadime68

    fadime68 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    43
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    dediğin unu marketlere sordum bulamadım söke unun makineler için olan unundan aldım gene olmadı üstü kızarmıyo maya kokuyo şekli bozuk oluyo ....
     
  18. 30 Ocak 2009
    Konu Sahibi : fadime68
  19. _HaYaTiM_

    _HaYaTiM_ egonarsistik Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8.753
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    ablam da aynen bunları söyledi. ben gözümle de gördüm ekmekleri gerçekten şahane oluyorlar. tadları da nefis. ben de alıcam çeyizime inşallah yapmayı da beceririm.