Elaziğ///23

Konusu 'Bizim Eller' forumundadır ve sila34 tarafından 11 Ağustos 2006 başlatılmıştır.

    11 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  1. sila34

    sila34 Guest

    aramizdaki butun elazigli bacilari buraya beklim, hele gelin bi konusah gorusah tanisah, bele hos hos sohbetler edek. de hade cabuk gelin beklim ha
    ahan size bide elazig manisi:

    murada mani yazdim
    maniyi yeni yazdim
    murat bahane oldu
    aslinda seni yazdim.

    ne yani hicmi elazigli yok kk da????????
     
  2. 12 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  3. Shiilla

    Shiilla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    267
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben varım.aslım,köküm elazize dayani hemşerum..başka yoktir gız..
     
  4. 13 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  5. sila34

    sila34 Guest

    allahim sana sukurler olsun bi hemseri buldum. kiz anam, bende artik umidi kesmistim elazizli yok diye.elebi sevindim elebi sevindimki nasil anlatsam bilmim.ozgurcum baska hemserimiz yohmu?
     
  6. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  7. bxixgsxixze

    bxixgsxixze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.137
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    ne yapisiz.niye hiç sesiz soluğuz çıhmi?içinizde elazığlı varsa yazışalım.off of çok özledim elazığı:çiçek:
     
  8. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  9. sila34

    sila34 Guest

    nedek valla bacim iyiyik, cok sevindim yaf elazigli iki hemserim oldu simdi. bacim bende coh ozledim elazigi, off offf burnunda tuti elazig. gorusmek umidiyle ...........
     
  10. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  11. sila34

    sila34 Guest

    merhaba guzellik, bi hemseri daha cikti . baska yokmu:). insallah bundan sonra bol bol sohbet eder birbirimizi taniriz. sevgiler
     
  12. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  13. bxixgsxixze

    bxixgsxixze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.137
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    slm şila34Hoşcakal nasılsın

    MERHABA GÜZELLİK nasılsın:smiley-wink:
     
  14. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  15. bxixgsxixze

    bxixgsxixze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.137
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bende iyiyim sağol.sana bişey sorcam.renkli yazı yazamıyorum nası yazcam
     
  16. 15 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  17. bxixgsxixze

    bxixgsxixze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.137
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    sağol canım yardımın için
     
  18. 16 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : sila34
  19. sila34

    sila34 Guest

    canlarim bugun nasilsiniz bakalim?