elektrikli süpürge

Konusu 'Beyaz Eşya' forumundadır ve visneesuyu tarafından 27 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  1. visneesuyu

    visneesuyu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    476
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar elektrikli süpürge alıcam ama, tavsiyelerinize ihtiyacım var:Saruboceq:.
    torbalı mı yoksa torbasız mı daha kullanışlı olur. hatta torbasız nasıl temizlenir onu bile bilmiyorum (içini boşaltmak gerekiyorsa zor olur herhalde).:kedi:

    şuanda tek karar verebildiğim nokta; su filtreli olmamaması.

    memnun kaldığınız süpürgeleri marka model belirterek yazarsanız çok sevinirim.

    şimdiden teşekkürler...opuyorumnanaktan
     
  2. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  3. devrimc66

    devrimc66 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.854
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    ben torbasiz aldim..tozunu bosaltmak cok kolay..markasi dyson..
     
  4. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  5. trkn

    trkn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2010
    Mesajlar:
    110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    benimkide torbasız boşaltması zor olmuyo.su filtreliyi hiç düşünme bile.benimki samsung çok memnunum :lepi:
     
  6. 27 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  7. ikizbalik

    ikizbalik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.355
    Beğenildi:
    213
    Ödül Puanları:
    153
    bende fakir 1900 düşünüyorum
     
  8. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  9. epsilon komxsxuluxgxu

    epsilon komxsxuluxgxu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    88
    peki aldığınız süpürgelerde hepa filtre var mıdır arkadaşlar,varsa temizliğini nasıl yapıyorsunuz,benimde süpürge almam lazım ama çok kararsız kaldım bilmiyorumkismile
     
  10. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  11. rgg28

    rgg28 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ben bu hafta sonu aldım daha, çeyiz için :kedi: markası lg ve gerçekten çok güzel.
    torbasız ve hepefiltreli, çelik hortumlu hız ayarlamalı en önemlisi de indirimde aklinialirimsmile
     
  12. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  13. lilyum21

    lilyum21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hepafiltre ne işe yarıyorbilmiyorumkismile
    ne kadara aldın cnm
     
  14. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  15. lepi

    lepi ♥˙·٠•●♥ &# Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.091
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    hepa filtre ince tozların geri çıkmasını önler lilyumcum
    ben de araştırıyorum bi satıcı fakir 1900 önerdi ama hala karar vermedim
    filtreli olunca yıkanabilir olması iyi diyorlar
     
  16. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  17. rgg28

    rgg28 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hepa filtre ince tozların dışarı çıkmasını önlüyor.yani suluyla aynı oluyo böylece tabiki çok daha pratik. filtresi yıkanabiliyo benim aldığımın bu da bi avantaj. karbon filtre olduğu için ömür boyu bişey olmuyomuş tabi bununla ilgili bişey diyemiyorum şimdilik :sm_confused:
     
  18. 28 Nisan 2010
    Konu Sahibi : visneesuyu
  19. rgg28

    rgg28 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yazmayı unutmuşum 295 ya da 299 du fiyatı canım:1rolleyes: