Elemterefiş ,kem gözlere şiş...

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve hxuxrrem 2000 tarafından 22 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    22 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  1. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    Bu ailede çay bardaklarının kırılganlığını kendine dert edinen tek kişi benim her halde...öte yandan yetmişbeş yaşındaki cici anne başla türlü bakıyordu meseleye...
    ''ah gitti bi kem göz daha'' derdi cicianne ne zaman bi çay bardağı kırılsa...
    ''şu sesi duydunuz mu? çat diye inledi, valla..! allah kimbilir kimin gözüydü,çatladı gitti,
    iyide oldu....!!!
    ne zaman bi bardak kırılsa cici anne rahatlayarak iç geçirirdi.
    mademki bu deli dünyanın üstünden habis insanları silmek mümkün değil böylelerinin kem gözlerinin masum canlara zarar vermek yerine camdan hudutlara toslayıp dağılması elbette daha iyiydi...

    PEKİ KIZLAR SİZCE CİCİ ANNE HAKLIMI.....?
     
  2. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  3. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER TATLIM....
     
  4. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  5. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    Evım yerleştırılırken cam yumurtalıklarımdan bırı kırılmıştı.Bır akrabamızda aynı şeyleri soylemştı ve bırtanesını de alıp kendı kırmıştı..ben takmam boyl şeylere eşimde çok kzmıştı.takımı bozdu hurafe yuzunden dıye:)
    gıden bardak olsun napalım aama:)
     
  6. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  7. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    cam kırıldığı zaman gerçekten bende çok rahatlarım..belki psikolojik bilmiyorum ama onunla ilgilide anılarım vardır...bekarım o zaman annemlerede misafir geldi..sehpalar falan ortada servisler yapıldı yenildi,içildi sonra ablamla toplamaya başladık..ben sehpadakileri tepsiyle değilde sehpayla beraber mutfağa götürmek istedim hepsi birden gitsin diye mutfağa gittim ama zigon sehpanın ortancasıydı ayağı bacağıma takıldı ve sehpanın üstündeki bardaklar cam kaseler hepsi yere tabiki kırıldı ama ben anneme bizde çok nazar varmış dedim önce kızdı sonrada güldü..eh tarih tekkerürden ibaretmiş şimdide kızım aynısını yapıyor bana..nazar,göz diye diye eve bardak yetiştiremiyorum...
     
  8. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  9. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    EWET BEN DAHA ÖNCE Bİ YAZIDA ,PSİKOLOĞUN YAZISINDA ŞÖLE BİŞİ OKUMUŞTUM...:
    EĞER ÇOK KIZGIN YADA ÖFKELİYSENİZ BİR BARDAK KIRIN OLMADI RAHATLAYAMAZSANIZ.. DEVAMINI GETİRİN .. DİYE DEVAM EDİYORDU...
    DEDİĞİN DOĞRU CAM KIRILDIĞI ZAMAN RAHATLAMAN BUNDAN DA OLABİLİR HANİ PİSİKOLOJİK Mİ DEMİŞSİN YA BUNUN PİSİKOLOJİDE BİLE YERİ VARMIŞ YANİ...yerimseniben
     
  10. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  11. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER TATLIM...:eek:
     
  12. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  13. tatlixsxoxgxlum

    tatlixsxoxgxlum kızım İLKE 1 yaşında:)) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.709
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım kırıldıktan sonra bu inanış herkeste var sanırım hep aman ii oldu derler.bilmiyorum vardır belkide eskilerin bir bildikleri neticede geri getirelemediği içinde insanlar üzülmesin diye böyle deniyor olabilir.inan bu dünya küçük değmez bişeye kırılıjca sende hayra yor gitsin....
     
  14. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : hxuxrrem 2000
  15. hxuxrrem 2000

    hxuxrrem 2000 SEN BU SEVGİYİ HAKETMEDİN Pro Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.422
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    SAĞ OL TATLIM.. DEĞİL Mİ VARDIR ESKİLERİN Bİ BİLDİĞİ....HAYRA YORMAK EN İYİSİ....a.s