elevit kullanan arkadaşlar

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve genciza tarafından 19 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  1. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar doktora gittiğimde bana elevit verdi.günde 1 tane içiyorum.ama içtiğim günden beri çok afedersiniz tuvaletim çok koyu geliyor.internetten biraz araştırdım, demir almak koyulaştırabilirmiş.sizdede böyle bişey oluyormu yoksa benimki başka bişeydenmi kaynaklanıyor acaba.
     
  2. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  3. 19KasimBhr

    19KasimBhr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ilk ilacın mıydı elevit?bana da elevit verdi ya aynı şekilde benimde çok koyu demekki ondan canım tesadüf olamaz ikimizinde:1hug:
     
  4. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  5. kardelennnn

    kardelennnn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    tatlım prospekdüsünde yazıyor sanırım....
     
  6. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  7. Begum84

    Begum84 KAYRA VE DEFNE'NİN ANNESİ Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.087
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Evet canım ben ferro sanol kullanıyorum benimde öyle yani telaşlanma...
     
  8. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  9. hidennisko

    hidennisko çiçekli böcekli :)) Pro Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.302
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    evet benim de aynen oyle ve elevit kullaniyorum..ama hamilelikle de ilgili sanırım
     
  10. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  11. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.aman ilaçtan olsunda başka bi sorun olmasın.
     
  12. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  13. 19KasimBhr

    19KasimBhr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    574
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    galiba hakLısınn ya elevit kullanmaya başladıktan sonra iştahım çok artttı her gören kilo almışsın diyor yaaaa
     
  14. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  15. aytii

    aytii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aaa o sorun ondanmı kaynaklanıyomus bende merak edıyordum
    evet canım aynısı banada oldu demekkı elevıttenmıs :uhm:
     
  16. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  17. EU1

    EU1 Guest

    cnm vitaminşlerin hepsi koyuu yapar bol su iççç
     
  18. 19 Aralık 2007
    Konu Sahibi : genciza
  19. EU1

    EU1 Guest

    benimki centrum 21 verdi hem pahalıydı 25 lira hemde 30 kilo almama neden oldu içöenler varsa içmesinnnn