Elim, kolum bal

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve ruveydanur tarafından 1 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  1. ruveydanur

    ruveydanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    105
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben üç yılıık evliyim severek evlendim bir yıl sonra bi oğlum oldu daha küçük bebeğim evde hergün kavga çekiş eşimin eviyle çocuğuyla hiç ilgisi yok tek meşgalesi nette oyun oynamak uyndayken bayanla yazıştığınıda gördüm sorduğumda arkadaşça dedi bunun içinde kavga ettik birde eşim bana oolur olmaz yerde ailemin yanında kendi ailesinin yanında arkadaş ortamında olmadık şeyler söleyip hakaretler ediyo artık ondan nefret eder hale geldim evde iki yabancıyız yatakları bile ayırdık ondan boşanmak istiyorum ama oğlum elimi kolumu bağlıyo aile bağlarımız kopuk olduğundan ailemin sahp çıkacağını sanmıyorum ne yapmam lazım bilmiyorum oğlumun böle ortamda büyümsinide istemiyorum akıl verin nolur
     
  2. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  3. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    yani bi insan sihirli değnek değmiş gibi bu hale gelmez.
    nasıl hakaret etmesine göz yumuyorsunuz ki?
    bugün hakaret ediyorsa evliliğinizin başında da mutlaka ters davranıyordu size, sizde aşktan görmüyordunuz belki..
    aileniz koccanız hakaret ederken bişey demiyor mu, sırtını falan mı sıvazlıyor.
    keşke bekleseydiniz çocuk için neydi bu acele, ilk yılda çocuğunuz olmuş.
    ya bu deveyi güdücen, ya bu diyardan gidicen; var mı başka çaresi..
     
  4. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  5. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    essmeralda' ya sonuna kadar katılıyorum ya bu deveyi güdücen ya bu diyardan gidicen ailende sahip çıkmıyormuş, inşallah elinde bir mesleğin vardır.
     
  6. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  7. *angel*

    *angel* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çok üzüldüm durumunuza .eşinizle konuştunuzmu hiç neden böyle davranıyor
    yaa bu erkekleri anlamak gerçekten çok zor
     
  8. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  9. Elis

    Elis Guest

    uzuldum yasadiklarina,,umarim bi meslegin vardir,,,
     
  10. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  11. melenela

    melenela Leylek Yola Çıktı:) Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.437
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    evliliğin başındasınız daha
    3 yıl nedirki ama yaşadıklarınız sızı çok bunaltmış
    ahh ahh evliliğin yükünü taşıyamayacak erkek niye evlenirde
    severek evlendiği eşini bunalıma sokar
    allah yardımcın olsun
     
  12. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  13. edoshs

    edoshs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    398
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    eger elinde bi meslegin varsa ve calısarak bebişinle kendine bi hayat kurabilecek cesaretin varsa ilk önce al karsına eşini konus bu böle gitmez de bak bende yıpranıyorum cocukta etkilenio de bu sorunları bi hale yola sokmalıyız de senin fikrin ne de baktın olmuyo ortak bi yol bulamıyosunuz ben kavga dövüş olmadan birbirimizi kırmadan ayrılmak istiyorum sen benim cocugumun babasısın seninle hep yüzyüze gelicez ayrılsak dahi oyüzden ne sen sorun cıkaar ne de bende güzelcene bi konus bakalım ne düşünüyomus..

    hee egerki elinde bi meslegin yoksa ve cesaterin yoksa kendi ayakların üstünde durmaya ozmn bi aile terapistine gitmeni tavsiye ederim ilk basta belki esin gitmek istemeye bilir onuda zamanla yaparsın artık..

    allah yardımcın olsun..:Saruboceq:

    buarada içine vesvese vermiş olmıyım ama yatakları ayırmaya kadar gelmişse iş o nette konustugu bayan da ark.ca bi görüşme yapmıyodur zaten evli bi erkekle evli biyanın öle nette veya telde msj yada sohbet etmeleri gibi bi ark. bagı olamaz:eek:lmaz:
     
  14. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  15. ruveydanur

    ruveydanur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    105
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    malesef hayatımda hiçbir işte çalışmadım ve ortaokul mezunuyum onunla knuşulmuyo ne yazıkki konuşmaya kalktığımda git o zaman diyo çocuğu umurunda değil artık aptallığımdanmı cehaletimdenmi yapım bu çocuğu bilmiyorum ama o hayat veriyo bana birtek onunla mutlu oluyorum
     
  16. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  17. selenimo

    selenimo çok şükürrr. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    11.074
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    196
    yolun daha çooook başındasınızzz, offf bir ömür de böyle geçmez.
    Boşanırsam hayatımı nasıl idame ettirrim sorusuna bir cevap bulduğunda boşan tatlımm.
     
  18. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ruveydanur
  19. edoshs

    edoshs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2009
    Mesajlar:
    398
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kusura bakma ama burdan diger bi topingdeteki sosyal güvencede neymiş diyen ev hanımlarına sesleniyorum sosyal güvencesis olmak budur işte:kızgın:

    ailen nerde sana hiç destek olamazlarmı ??? hani ailenin yanına gecer bebeişine annen fln bakar sende kendine uygun bi iş bulursun olmazmı ???????:teselli: