ellerde uyuşma olan varmı

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve _ypc_ tarafından 10 Ekim 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  1. _ypc_

    _ypc_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar bende kasım annesiyim 33 haftalık hamileyim
    size sorum şu benim ellerimde çok ağrı ve parmaklarımda uyuşma oluyor aranızdada böyle rahatsızlık yaşayanlar varmı sigortam yok maddi sıkıntılardan dolayı doktorada gidemedim cvp verirseniz çok sevinirim:1no2:
     
  2. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  3. julianne

    julianne Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.062
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Evet ypc bu şikayeti yaşayan pekçok arkadaşımız var aramızda. Hatta ebuka böyle bir konu da açmıştı. Doktora gidemedin peki rutin kontrole gitmiyor musun. Doğumu nerde yapacaksın?
     
  4. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  5. liva85

    liva85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba ypc benim de aynı şekilde ellerimde uyuşma var özellikle sabah kalktığım zaman daha çok oluyo drum magnezyum eksikligi var dedi ve suda eriyen bi ilaç verdi
    umarım dogumdan snr böyle bi sıkıntın kalmaz geçmiş olsun
     
  6. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  7. _ypc_

    _ypc_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    en son doktora bayramdan önce gitmiştim ntsye girdim bayram sonrası tekrar çagırdı ama muayene 75 ytl nts 35 ytl maddi durumdan gidemedim dogumuda büyük bi ihtimal devlet hastanesinde yaparım galiba
     
  8. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  9. neshe1976

    neshe1976 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    168
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende de oluyor,sabah kalkınca birşeyi kavramakta,ellerimi sıkmakta güçlük çekiyorum.gün içersinde de uyuşma oluyor.bunlar doğal şeyler,canını sıkma.allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize
     
  10. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  11. _ypc_

    _ypc_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sagol liva sanada geçmiş olsun ilacın adı ne peki kullandınmı faydası oldumu aceba
     
  12. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  13. _ypc_

    _ypc_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sagol canım sen doktora falan sordunmu neshe ne dedi amin allah hayırlısını versin
     
  14. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  15. ebuka

    ebuka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    316
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Güzelim, bunlar çok normal şeyler. Ben doktoruma sormuştum. Gebelikle alakalı bir durum. Magnezyum vermişti bana da. Ama tam anlamıyla geçtiğini söyleyemem. Sabahları özellikle kötü oluyor. Bilmediğin ilacı da içmemeni tavsiye ederim. O yüzden ismini söylemeyeyim. Az kaldı artık. Tüm ağrımız, sızımız bitecek Biraz daha dayanalım. Kafanı takacağın bir sorun değil yani bu.
     
  16. 10 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  17. neshe1976

    neshe1976 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    168
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım sordum.kan testi falan yaptırdım.kanımdüşük çıktı,şurup falan içiyorum ama faydası olmadı yine.uyuşmaya devam.allah başka büyük sorunlar vermesin.canını sıkma
     
  18. 11 Ekim 2008
    Konu Sahibi : _ypc_
  19. _ypc_

    _ypc_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hepinize teşekkürler arkadaşlar cvplarınızdan dolayı
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.