elma havuç suyuna başlayınca ....

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve papatyam_83 tarafından 8 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  1. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    3-4 gündür elma ile havuç suyu veriorum bi de biraz savsaklamıştık şu pas kokan demir damlasını onu da düzenli verdim falan 2 gündür ıkınıyo ama kakası yoktu bazen 3-4 günü bile geciktiği olmuştu ama yapmıştı sonra sorun olmuyodu ama bugün bi yapmış resmen kaapkara kaka,,bu elma havucun etkisii olur mu arkadaşlar siz de etkisi oluyomu bu şekilde alışana kadar böyle olması normal mi???
    dün gecede ağlaya ağlaay uyandı hep karnı mı ağrıdı acaba??
    bugün hiç bişi vermicem bakalım nolcak,,
     
  2. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  3. yigitnil

    yigitnil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    69
    Ödül Puanları:
    108
    canım demir ilacı bazı bebeklerde kabızlık yapıyomuş benimkinde yaptı dr bırak 6.ayda tekrar başla dedi ama elma ve havuç suyu hakkında bi bilgim yok çünkü daha vermeye başlamadım
     
  4. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  5. nil1299

    nil1299 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    455
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım bende meyve purelerınden verıyorum 2 gundurde demır damlası verıyorum muzda yedırıyorum ama benımkınde kabızlık yapmadı gene gunde 3 kez kaka yapıyor ek gıdalara gecınce sankı daha bı sık kaka yapıyor anlamadım gıttı ama rengı daha dedıgın kadar kara deıl havucda elmada yapacagını sanmıyorum demırden galıba, demır lekesı bıle kapkara oluyor kkakasınıde etkılıyordur o ıgrenc sey onun tadınıda bebeklerımız ıcın guzelllestırcek bı seyler koysaydılar ya daha rahat verseydık resmen ogruyor verdıgımde sız nasıl verıyorsunuz
     
  6. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  7. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    sütümü süğıp verdiığim oluyo suyla ya da bu meyve suları ile ,,sanırım onun işi bu yaa,ufff amma demir damlası imiş ha,,:KK43:
     
  8. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  9. ZeynOzlem

    ZeynOzlem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım arkadaşımın oğlu da senin bahsettiğin gibi oldu duygucuğum ....
    havuç zaten başlı başına kabız yapar insanı sen havucu kes sadece elma ver demir damlası da zaten kabız yapıyo havucu azalt bence kendi sütünü ver sadece düzene giriyo sonra elma ve armut da bağırsaklaını açıyo .arkadaşım deiklerimi yaptı bebek düzeldi .:nazar::nazar::nazar:
     
  10. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  11. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    papatyacım demir damlasındanmış kızlar öle diyo,bz başlamadık daha.ama ek besnlere başlayınca da kakası değişiyor cnm.elvin de bazen sert yapıyo bazen yumuşak.rengi yediğine göre değişiyo,turuncu,kahve,yeşil :)
     
  12. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  13. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    havuç-armut,elma-armutta ver cnm ara ara
     
  14. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  15. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    sağolun kızlar havucu tek başına vermeyim o zaman,,,dediğinz gibi karışık vereyim azar azar bi anda yükleme yaptım sanırım :)
     
  16. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  17. sherry456

    sherry456 Guest

    demir e başlayınca bizdede aynı koyu renk olmaya başladı ama havuç hiç vermedim daha.
    meyve başlayınca iki günde üç günde bir yapmaya başladı önceden günlük yapardı.
     
  18. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : papatyam_83
  19. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sheryycim kızımda hergün yapardı önceden ama o da şimdi 2-3 günde bir yapıyor sanırım ek gıdalara başladığımız için