Eltiden dost olur mu?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve poeme tarafından 24 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  1. poeme

    poeme Guest

    yeni elti olmuş biri olarak tecrübelilere sormak istiyorum
    eltiden dost olur mu
     
  2. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  3. mazot

    mazot Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    560
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    annanem herzaman derki kuma gemisi yürümüşde elti gemisi yürümezmiş gerçektende böyle ailemden de biliyorum yengem yıllarca annemi kıskanmış bir tartışmamız oldu 6 senedir ne görüşüyoruz nede yüzünü gördüğümüz var hep bi çekememezlik oluyo mesefali olmakta yarar var
     
  4. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  5. oykullua

    oykullua hilal Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    875
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    valla annemle yengemde oyleydi ama simdi iyiler .... ya hem oyle dost olmaya ne gerek var ki arani iyi tut ne etliye nede sutluye karis. sonucta dost cok farkli bisi. normal ark ol :)))
     
  6. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  7. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Önyargı ile yaklaşmayın.Tanımaya çalışın,çok içli-dışlı olmayın,samimiyetiniz dozunda olsun,o zaman her şey çok güzel olur.yerimseniben
     
  8. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  9. eltiden dost olur neden olmasın ? tamamen size bağlı sıfatın önemi yok kişinin kendisi önemli..
     
  10. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  11. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.627
    Ödül Puanları:
    363
    Annem ve büyük eltisi çok iyi dosttur.
    Evleri de çok yakın,haftanın en azından 3,4 günü beraber vakit geçirirler.olumunekankayizsmile
    Sıkıntılarını,mutluluklarını paylaşırlar..
    Demek ki olabiliyormuş..:lepi:
     
  12. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  13. febi

    febi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    aynen katılıyorum .. iyi geçin ama sırrını söyleme arkanı dayama .. yüzüne gülüp arkandan farklı olabilir.. çünkü illa ki kıskançlık oluyo yani.. bence işini sağlama al dost olma , ama arkadaş olabilirsin tabii neden olmasın iyi bir insansa .. boshayallersmile
     
  14. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  15. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.843
    Beğenildi:
    1.682
    Ödül Puanları:
    163
    Dost olabilmek için yabancı olmak mı lazım. Tabiki olur. Örnek ben. Hiç bir problem yaşamadık. Önemli olan karşılıklı anlayıştır.
     
  16. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  17. zeynep215

    zeynep215 edep ya Hu!!! Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.454
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    olaya elti gözüyle bakma bence eğer ki dost olmaya layık birisiyse bu sıfatları taşıyorsa dost olunur neden olmasın
     
  18. 24 Ocak 2010
    Konu Sahibi : poeme
  19. whiteice67

    whiteice67 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2007
    Mesajlar:
    657
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    108
    olur tabi niye olmasın kardeş gibiyiz biz yeterki baştan önyargı olmasın