embriyo kalitesi düşük çıkıp hamile kalan arkadaşlar

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve kaliteli5 tarafından 6 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kaliteli5
  1. kaliteli5

    kaliteli5 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    Bizim 2.denememiz aynı olay başımıza geldi embriyolar gelişmiyor.
    Tedavimizin başında herşey olumlu yumurta (1.deneme 33-2 deneme 28) ve sperm değerleri normal ama döllenme aşamasında dölleniyor gelişmiyor embriyolar ölüyor.Doktorumuz ya spermden yada yumurtadan dedi ama çözüm üretemedi.Embriyo kalitesini arttırmanın bir yolu varmı acaba.
     
  2. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kaliteli5
  3. momi

    momi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    selam canım...
    benimde dün yumurtalarım toplandı seninki kadar yok ama sadece 4 ü döllenmiş.

    yumurta kalitesini arttırmanın yollarını arıyorum bende bu kadar sayısı az olduğu için. öğlenden beri yurtdışı sitelerde araştırma yapıyordum bununla ilgili. diyorlarki yumurta uyarıcı ilaçları kullanmaya başlayınca yüksek protein ve yüksek yağlı yiyeceklerle beslenmek gerekiyor. yani yağlı proteinlerle bir nevi. bunun içine kaju fıstık, ceviz badem vb. de giriyor tabi.
    bilemiyorum ne kadar etkili ama yazanlardan biri 4 aşılama ve 5 tup bebek sonrasında negatif sonuç alıp 6. denemesinde yüksek protein/yüksek yağ (sanırım düşük karbonhidratta vardı içinde az şeker gibi) dieti uygulamış ve hamile kalmış. onu dünyaya getirmiş yakın zamanda 7. denemeyi yapmışlar 2. bebek için yine aynı şekilde beslenmiş ve şimdi 22 haftalık hamileyim diyordu.
    bu sefer başarısız olursa benim bir dahaki sefere denemeyi düşünüyorum.
     
  4. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kaliteli5
  5. xolix06

    xolix06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    canım benimde 2 denememdede 10 yumurtadan 8 i ii çıkıyor.anca 4 ü dölleniyor oda tutmuyor.bu kez doktorum DHEA adlı ilacı verdi.3 ay buna ve l-argine e devam edicem.bide elevit die bi vitamin.bunun yanında bal tarçın çörek otu ve incir kürüde yapıcam.gerçi, bu iki kürü 2.tedavimde denedm.genede tutmadı ama en azından 2 tane birinci kalite embrio oldu.bide karpuz ye dedi doktor.öle canım.ii şanslar sana.
     
  6. 6 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : kaliteli5
  7. kaliteli5

    kaliteli5 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    163
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    inşaallah olumlu haberlerini alırız