Eminevimden ev alan oldu mu?

Konusu 'Emlak' forumundadır ve EftelyaSanem tarafından 12 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    12 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  1. EftelyaSanem

    EftelyaSanem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.566
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    konuyu umarım dogru yere acmışımdır..eminevimden ev alanınız varmı?
     
  2. 13 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  3. m.joYy

    m.joYy мαSαL тαdıηdα Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.698
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    kayınvalıdem aldıalsanaalsanasmile
     
  4. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  5. EftelyaSanem

    EftelyaSanem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.566
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hım.h.olsun canım..nasıl almış herhangi bir aksilik yasadımı..memnunmu..opuyorumnanaktan
     
  6. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  7. sanal

    sanal Annesinin paşası Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    497
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ya ben buraya bikaç tane msj yazdım ama çıkmamş.ammanya cnm senin msjınada cvp yazdım ama gelip gelmediğini bilmiyorum.bende eminevmle ilgili çok araştırma yapttım şuana kadar olumsuz bişey duymadım benim bi akrabam bu sistemle araba aldı.ev alan birine henüz rastmalamadım araştırmalarım netle sınırlı kaldı.ama şuanda peşinat toplamaya çaışıoyrum bende kısmet olursa bu 2011 yazında bende kaydolmayı düşünüyorum
     
  8. 22 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  9. vahide1204

    vahide1204 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.358
    Beğenildi:
    870
    Ödül Puanları:
    188
    benimde eltim aldı.ilk sene çıktı onlara kısmetlerine.bi kaç ayda evi beğenip aldılar.ödemeleri devam ediyor.şu ana kadar bi sıkıntı yok.ben de eylülde başlıcaktım.ama önce arabayı yenilemeye karar verdik.erteledik
     
  10. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  11. sanal

    sanal Annesinin paşası Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    497
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    eltinde bursadanmı aldı cnm.sende bursadansın benm gibi.böyle duyunca daha insanın içi rahatlıyo ya
     
  12. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  13. konigin1986

    konigin1986 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben baktım biraz farklı boyutta bir iş gibi geldi,faizsiz falan diyor,alanların fotoğraflarını koymuşlar,hepsinin yönü belli,valla denizfeneri sonrası batmazlarda bize denk gelir falan,pek güvenli olduğuna inanmadım
     
  14. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  15. sibel5206

    sibel5206 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    bende eminevim le ev alanlar olduğunu duydum herkes çok memnun ama ben hiç güvenemiyorum..ama çok kolay ev sahibi olunuyor.
     
  16. 28 Eylül 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  17. kalemm

    kalemm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2010
    Mesajlar:
    593
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba, biz evlendikten sonra düğün takılarımızı falan toparlayıp yazıldık, çok şükür mart ayında da evimize geçicez inş. faizsiz olması, evine geçene kadar taksitlerinin az olması, evi istediğin yerden alabilme avantajları çok cazip..şimdi ev bakıyorum, ümraniye çevresinde satılık ev bilgisi olan ulaştırırsa sevinirim..
     
  18. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : EftelyaSanem
  19. EftelyaSanem

    EftelyaSanem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.566
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar bayagıdır girmiyordum sagolun cevaplarınız içn