Emziriyorum lütfen yardım edin

Konusu 'Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları' forumundadır ve ozlemyb tarafından 21 Mart 2009 başlatılmıştır.

    21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  1. ozlemyb

    ozlemyb Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    guzellık salonuna gıttım agda yaptırdım bırde kaşlarımı aldırdım kaşlarımı almak benım için zulüm fecı acı verıyor oradakı bayanda anestol diye bişey surdu kaşlarımı almadan once oyyyy surmez olaydı bende hıc gıtmez olaydımmmm butun vucudum dısarı doktu heryerım kabardı kucuk kucuk baloncuklar cıktı kıp kırmızı oldummmm cok fena da kasınıyorrrr
    hemen cocuk doktorunu arayıp anlattım sute gecermı dıye yok gecmez dedı ama ıcım rahat etmedı
    boyle alerjık vucudu olan varmııı ne yapayım emzırmeyeyım dıyorumm cocugada gecerse mahvolurr ne yapsam yaa :KK43:((((((
     
  2. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    101
    Ödül Puanları:
    198
    anestol tabanında antibiyotik olan bir ilaç..
    antibiyotiğe karşı alerjinizmi vardı ki?
     
  4. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  5. berrin35

    berrin35 ecemin annesi Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm doktor emzir dediyse bi sorun olcağını sanmıyorum
     
  6. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  7. ozlemyb

    ozlemyb Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    hıc bır seye karsı allerjım yok ama dogumumu epıdural sezeryanla oldum sonrasında da ne zaman banyodan cıksam kıp kırmızı olmaya basladım zaman zamanda vucudumda kasınmalar basladı acaba bu sebep olabılırmı
    eger antıbıyotıkden olsa dogumdan sonra kullanmıstım o zaman da olurdu
    cok emın olamıyorum bebegımı emzırme konusunda allahdan uyuyor umarım cok uyur bı 4 saat emzırmeyeyım dıyorum sız ne dersınız
     
  8. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  9. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    anestol ağrı kesici canım hafifte uyuşturur sürüldüğü bölgeyi emla kremi duydunmu bilmiyorum ağdadan önce sürüyorlar aşağı yukarı onun gibi hiçbir zararı olmaz.çok hafiftir.tüyler kökten alındığı için ve kremle birlikte olunca krem açık gözeneklere girdiği için o kadar tepki vermiştir cildin normalde öyle yapmaz.
     
    Son düzenleme: 21 Mart 2009
  10. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  11. ozlemyb

    ozlemyb Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    evet emlayı bılıyorum ustelık evde de vardı ama yanıma almadan gıttım unuttum orada da anestol varmıs bısey yapmaz dedıler ısrarla
    suan kabarcıklar gectı kızarıklıklar devam edıyor ama hafıfledı onemlı olan bebegıme gecmemesı korkuyorum emzırmeye
    derıden sute gecmesı mumkunmudur kı doktor bısy olmaz dedı ama ne anlattıgımı tekrar sorsam pardon kafam dalgındı anlamadım derdı galıba
     
  12. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  13. Yeliz

    Yeliz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.046
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bende doğumdan sonra kullandım canım bende emziriyordum. doktor yazmıştı üstelikte..sende sormuşsun zaten doktoruna..
     
  14. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  15. ayse38

    ayse38 canımın ta içisin sen:) Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.000
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canm dr na güven.....anlıyorum kaygının benmde bebeğim var emziriyorum ama drn da söylemiş gerekeni
     
  16. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : ozlemyb
  17. ozlemyb

    ozlemyb Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.092
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    108
    tesekkur ederım arkadaslar alakanızdan dolayı kımsenın basına gelmemesını dılıyorum..