emzirme saatleri yardım

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve mehtapbaygus tarafından 8 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  1. mehtapbaygus

    mehtapbaygus Guest

    çalışmaya başladım ve alesef kızım ne biberonu alıyo nede kaşıkla yiyor.bende mecburen 3 saatte bi ve geliyorum.saatlerimizi yazayım sizce az mı bana yardımcı olurmusunuz.8:15 11:00 14:30 16:00 19:00 22:00 01:00 03:00 06.00
     
  2. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  3. hasret...

    hasret... elveda istanbul:( Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    bebişin kaç aylık mehtap??
     
  4. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  5. mehtapbaygus

    mehtapbaygus Guest

    a evet unutmusum onu yazmayı 3 ay 10 günlük
     
  6. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  7. talu

    talu bal böceği :) Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    476
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım her bebegın farklı bır duzenı alıyor her annenın sutude bır deıl
    eger sutun yeterlı gelıyorsa bebegın yeterlı kıloyu alıyorsa ve en onemlısı huzurlu ıse sıkıntısı yoksa sorun yok demektır
    ama bence 3,5 saatlık zaman bıraz uzun 2 ile 3 saat arasında emzırılmelı,daha cok kucuk cunku
     
  8. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  9. papatyam_83

    papatyam_83 civciv Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    730
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    benim 3 aylık kızım 1,1buçuk saatte bi emiyo hem o acıktığını gösterir zaten ki belli eder
     
  10. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  11. olric

    olric Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya evet bu konuda benim de kafam karışık.benim de oğlum 3 aylık..bi dr. artık 3 saatte 1 e çıkarmalısın aralıklarını diyor,bi dr. da her istediğinde emzirmelisin diyor..ne yapacağımı bilemiyorum..sizin dr.lar ne diyor bu konuda?
     
  12. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  13. scapula

    scapula 2 yavrulu anne Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kücük bebekler her isteyince emzirilmesi lazim..benim kizim uzun uzun emen bi bebek degil kisa araliklarla emzirmem gerekiyor..
     
  14. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  15. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    en fazla 3 saatte bir emzirirsen sorun olmaz canım bir de bebeğin ağlıyor mu acıkınca o da var eğer ağlamıyorsa acıkmıyordur ağlıyorsa sağıp bırakmanı öneririm hem için de rahat eder yine aynı saatlerde gidip emzirirsin ama en azından ağlayınca verir bakıcısı
     
  16. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  17. xeno

    xeno Carpe Diem Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.615
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Bebekten bebeğe değişir. O aylarda arkadaşlarımın bebekleri 3 saatte bir emerken benim oğlum 2 saatte bir emiyordu. Sütünü sağıp bırakırsan içinde rahat eder. Sevgiler
     
  18. 9 Kasım 2008
    Konu Sahibi : mehtapbaygus
  19. mehtapbaygus

    mehtapbaygus Guest

    bebeğim bazen ağlıyo öyle çok bi ağlamasıda yok ama tüm gün evde olduğum zamanda 2 saatte vermeye calısıyorum almıyo bi bebek her meme verildiğinde almazmı.:)
    doktorumuz doyuyorsa 4 saat acıkmaz demişti.ona göre 3 saatte bi emzirmeye başladımşimdilik kilosu iyiydi ben çalışmaya baslayalı 10 gün falan olmuştur bu süre içinde başladım 3 saat arayla emzirmeye yoksa her ağladığında veriyodum yine o zamanda 3 saati buluyodusütümü sağıp bırakıyorum tabikiama biberonla almıyo.bazen kaşıkla veriyolarmış o da en fazla 6 kaşık falan