En çok neye delirirsiniz?

Konusu 'Anket : üyelerimize sorduk...' forumundadır ve EU1 tarafından 26 Eylül 2007 başlatılmıştır.

?

neye en cok delirirsiniz???????

  1. emri vaki yapilmasina

    26,9%
  2. aldatilmaya

    57,8%
  3. yalanci ve ikiyuzluluge

    46,1%
  4. gözünüzün önünde asagilananlara

    21,3%
Birden fazla oy kullanılabilir.
    26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    eger siklarda yoksa neye en cok delirirsiniz????????
     
  2. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  3. EU1

    EU1 Guest

    arkadaslar kusura bakmayin anketi acamadan onaylamisim oyuzden yeniden actim
     
  4. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  5. canavar

    canavar Yılmak yok. Yola devam... Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    353
    konuları yanlış yerde açanlara desemlaelaelaelaelae
     
  6. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  7. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.071
    Ödül Puanları:
    488
    Tam uykuma adepte olmuşken odama girilmesi beni cileden cıkarmaya yetiyo:kızgın:Çok üzgünüm çoook
    Ondan sonracıma masamdan bir kalem vs. alınınca onun aynı şekilde konulmaması beni cileden çıkarıyo:kızgın:Çok üzgünüm çoook
    Sonracıma odamı paylaşmak isteyen misafirler:mymeka:
    ( kızgın boğa gibiyimtatlicadiarzu):Roflol::Roflol:
     
  8. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  9. Yuhanna

    Yuhanna ♥ Shimmer Gold ♥ Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Randevuya geç kalınması beni delirtiyo,bi de annemin her şeye karışması,ama en önemlisi davulcumuz beni ısrarla delirtiyo Kötü Kazen
     
  10. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  11. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    eğer şıklarda yoksa demişsin ben şık göremiyom :uhm:
     
  12. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  13. Calma

    Calma Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    862
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bacım şıkları da bi görelim öyle karar verelim bence
     
  14. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  15. esence

    esence Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    şık yok ki neredeyerimseniben
     
  16. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  17. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.071
    Ödül Puanları:
    488
    şıksız söyleyin demek istemiş bence arkadaş :mymeka:
    ne hemen teşkala ediyniz tatlicadiarzu
     
  18. 26 Eylül 2007
    Konu Sahibi : EU1
  19. kardelen18

    kardelen18 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    7.729
    Beğenildi:
    361
    Ödül Puanları:
    153
    ayağıma basılması beni deli ediyo :Roflol: