En İyi 9 Diyet Tavsiyesi

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve on_line tarafından 29 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : on_line
  1. on_line

    on_line Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    En ıyi 9 Diyet Tavsiyesi
    
    Bugüne kadar yapılan diyet önerilerinden en iyi 9 tavsiyesi

    Bol bol su veya düşük kalorili içecekler için :
    Çantanıza sizi susatan yiyecekler taşımadan önce kalori yapmayan ancak açlığınızı bastıracak su veya düşük kalorili içecekler taşın.

    Gece atıştırmaları konusunda dikkatli olun :
    Akşam yemeğinden sonra rahatlamak için otururken birşeyler yemek isteyebilirsiniz. TV karşısında dinlenirken birşeyler yemek istiyorsanız atıştırmak için 100 kaloriden az bisküvi ya da yarım kase dondurma gibi düşük kalorili yiyecekleri tercih edin.

    Favori yiyeceklerinizi tercih edin
    Sevdiğiniz yiyecekleri yememek yerine ufak porsiyonlarda yiyerek isteğinizi azaltın. Sevdiğiniz yiyecekleri yiyerek de zayıflayabilirsiniz.

    Gün boyunca ara öğünler yapın
    Yaktığınızdan daha az kalori alırsanız zayıflarsınız. Kendinizi çoğunlukla aç hissediyorsanız az kolarili yiyecekleri sık tüketerek bunu önleyebilirsiniz. Günde 4-5 öğün yemek yiyenlerin ya da gün arasında atıştıranların kilolarını daha rahat kontrol edebildikleri belirtiliyor.

    Her yemekte proteinli gıdalar yiyin
    Proteinler sizin geç acıkmanızı sağlar ve sizi uzun süre tok hissettirir. Aynı zamanda yağların yakılmasını ve kaslarınızın çalışmasını sağlar. Yağsız et, yoğurt, peynir, fındık ya da kuru bakliyat içeren yemekleri veya atıştırmaları tercih edin.

    Yiyeceklerinize acı ya da baharat ilave edin
    Yiyeceklerinizden tat almak için acı ya da baharat ilave edin. Baharatlı yiyecekler daha az yemenizi ancak daha çok doymuş hissetmenizi sağlar.

    Mutfağınızda sağlıklı yiyecekler bulundurun
    Evinizde yüksek kalorili, kilo yapan yiyecekler yerine kilo yapmayan meyve ve sebzeler bulundurun.

    Restoranlarda çocuk porsiyonları sipariş edin
    Yapılan araştırmalarda porsiyonların kilo almada çok önemli bir yeri olduğu tespit edildi. Buna göre dışarıda yemek yiyecekseniz düşünerek sipariş verin ve çocuk porsiyonları söyleyin.

    Makarnayı bir kase sebzeyle değiştirin
    Makarna ya da ekmeği daha az yiyip daha çok sebze tüketebilirsiniz. Böylece günde 100 - 200 kalori daha az tüketmiş olursunuz.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 28 Mayıs 2009