En İyisi Ben Bekar Kalayım:)

Konusu 'Komik ve İlginç Fotoğraflar !' forumundadır ve BenNazKsK tarafından 21 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  1. BenNazKsK

    BenNazKsK Çiçek&Böcük:) Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.956
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. 21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  3. BenNazKsK

    BenNazKsK Çiçek&Böcük:) Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.956
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. 21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  5. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    ya süperdi.gerçekten bekar olmak en güzeli.............
     
  6. 21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  7. wampirella_mk

    wampirella_mk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    hahahaha... ya o kadar da kötü dieldir evlilikler yhaa... mutlu evli arkadaşlar yok mu aramısdaaa ??
     
  8. 21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  9. BenNazKsK

    BenNazKsK Çiçek&Böcük:) Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.956
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Var canım olmazmı konuyu açanın taaa kendisi hemde:roflol::roflol:Korkmayın kızlar valla hiçte burada anlatılan gibi değil :içelim:
     
  10. 21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  11. h_i_s

    h_i_s OĞLUM BERKİN'İM <3 Pro Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.351
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    153
    Aşk olsun Nazlı Abla bize nispet için mi yapıyorsun bunu... senağlama Walla düğün arifesinde ben yapamıcam diyip bozacam her şeyi he :dilcikar:

    Yalnız çok güzel anlatılmış he bayıldım resimlere... Mesaiye kalmaya bittim :roflol::roflol::roflol:
     
    Son düzenleme: 21 Haziran 2008
  12. 21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  13. BenNazKsK

    BenNazKsK Çiçek&Böcük:) Pro Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.956
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    Eyvah Eyvahhhh aman diim ablamyasakkelimeHiçte böyle değil evlilik aman Allah zaten böylesini kimseyede göstermesin...Kıyamam sana az kaldı ve çok mutlu olacaksın inşallah ablacım sende:asigim::1hug:
     
  14. 21 Haziran 2008
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  15. h_i_s

    h_i_s OĞLUM BERKİN'İM <3 Pro Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.351
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    153
    Teşekkür ederim canım ablam :1hug: Ben de öyle umut ediyorum ve eminim ki her şey güzel olacak a.s.
     
  16. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  17. PasakliMinikTanrica

    PasakliMinikTanrica her şey güzel olacak... Pro Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    12.797
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    yookkkk canııım iyi yanları da var yaaani -tatlicadiarzu-
     
  18. 1 Nisan 2009
    Konu Sahibi : BenNazKsK
  19. italim

    italim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.167
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    [​IMG]


    sırnaşık şeysırnaşık şey:roflol::roflol: