En yakın arkadaşımın yaptığına bakın!

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve gizemlikiz tarafından 19 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  1. gizemlikiz

    gizemlikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar mrb. 7-8 senelik arkadaşımla bir gece internette yazışıyorduk. farklı şeyler hissetmeye başladığından saçma sapan şeyler söyledi o gece birlikte p.. izleyelim vs... kırmamak için sert davranmadım ama o an baktığını söyleyince çıktım. şu an msnde konuşamıyoruz konu üzerine çünkü konuşacak yüzü yok. hiç bir şey yokmuş gibi bir iki bi şey söyledi ben de yüz vermedim. hayatımda ailemden sonra en çok güvendiğim insandı. karakteri sağlamdır aslında. bi anlıktır dedim ama geçen gün msnden duygusal bi şarkı yoladı şarkının sözleri ilanı aşk resmen. şimdi hiç yazışamıyoruz artık. bu insan en zor anımda yanımdaydı hep. sizce ne yapmalıyım? acaba söylediği terbiyesiz şeyleri duygusallıkla mı ört bas etmeye çalışıyor? öncesinde bana karşı bi şeyler hissedip hissetmediğinden emin değildim. teşekkürler :KK43:
     
  2. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  3. sunnylife

    sunnylife Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2010
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hönkkk akannehir

    porno ile duygusallığın alakası yoktur, size karşı duygusal bişeyler hissetse porno izleyelim demezdi ilk başta.. cem yılmazın kaba tabiriyle "sı.mış sıvamaya çalışıyor" ohaoldumsmile

    benim yıllardır tanıdığım ailemden sonra en yakınım dediğim kişi bana bu tarz bişey söylese sizin gibi ılımlı davranmazdım, bana bidaha tek kelime yazacak hale getirirdim, size nasıl sakin kaldınız şaştım doğrusu zemuszemus
     
  4. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  5. Metaphora

    Metaphora Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    108
    bi dakka anlamadım.

    kız mı bu erkekmi

    erkekse eğer,erkekten en yakın arkadaş olmaz bunu bil.
     
  6. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  7. MaTaHari

    MaTaHari papatya Pro Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.906
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşınızın cinsiyeti nedir?
     
  8. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  9. gizemlikiz

    gizemlikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşım erkek. haklısınız zaten bu saatten sonra sadece mrbdan öteye gitmez belki o da olmaz. aslında şöyle söyleyeyim muhabbet internet üzerindeki arkadaşlıklar ve sapıklıklardan gelişti.
     
  10. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  11. Queen.

    Queen. Rüzgâr.. Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2009
    Mesajlar:
    680
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    porno izleyelimdiyo sende kırmamak için sert davranmıyosun.. Kırma evt alınır sonra çok duygusalmış baksana
     
  12. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  13. ay_82

    ay_82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.801
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    adam yolu yapmaya çalışıyo uzak dur ...
     
  14. 19 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  15. biz_gamzeli_asklar

    biz_gamzeli_asklar Yanımdayken bile hasretim Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    160
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    tuhaf doğrusu p.. izleyip bunu sizinle paylaşabilecek kadar yakın mı hissediyor kendini anlayamadım ikincisi bu kadar aciz olabilmesi kendi egolarını bu şekilde tatmin edip sonra size duygularından bahsetmesi biraz tuhaf doğrusu bence arkadaşlıgınızı gözden gecirin!ohaoldumsmile
     
  16. 20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  17. MaTaHari

    MaTaHari papatya Pro Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.906
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Erkeklerden yakın arkadaş falan olmuyo tatlım ben bunu çok iyi anladım:nazar:
     
  18. 20 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : gizemlikiz
  19. gizemlikiz

    gizemlikiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yaptığınız yorumlarda yerden göğe kadar haklısınız. hepinize çok teşekkür ederim. bu iğrenç bi durum ama bir ayrıntı var ki kafamı kurcalıyor. her ikimizin de sevgilimiz olmadığı zamanlar oldu. çok samimi arkadaşım olduğundan öğrencilik yıllarında arkadaşlarla birbirimize gidip geldik. baş başa zaman geçirdiğimiz de oldu. ve inanın en ufak bi yanlışını bile görmedim! sosyal anlamda pek çok erkek ark. oldu ama çoğu asıldı. fakat bu çok ilginç biri bana asla saygıda kusur etmedi. ama şimdi niye böyle yaptı bi anlık boşluğa mı düştü (sevgilisinden ayrılmıştı) yoksa bilinç altı su yüzüne mi çıktı anlam veremedim. (savunmuyorum yanlış anlamayın geçmiş hakkında bilgi veriyorum) zaten hala şoktayım. ve kalbim çok acıo. çünkü değerliydi ve birbirimizi kaybettik...