En yakınken en uzak...

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve minish 21 tarafından 14 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  1. minish 21

    minish 21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben nişanlıyım,nişanlımla aceleye gelmiş bi şekilde nişanlandık temmuzda biraz da onun ve ailesinin isteğiyle böyle acele oldu,neyse,ama benim kafam çok karışık,

    sizce şu hayatta insana en yakın olan kişi kocası,eşi sevdiği insan değil midir?bişey olunca ilk ona anlatmak gelmezmi içinden insanın ?biz nişanlımla iyi vakit geçiriyoruz,geziyoruz ,kısacası zaman güzel geçiyo,ama fazla bişey paylaşamıyoruz...duygularımı rahatça anlatamıyorum mesela,artık bunu fazlasıyla hissetmeye başladım.bişeyler eksik,bu aralar biraz sorunlar yaşadık beni çok kırdı,ilk olarak hakaretler duydum bi tartışmamız sırasında,sonraki olayda da benim kendi mesleki alanımla ilgili hiçbişey bilmediğimi yüzüme vururcasına bi tavırla,sinirle söylemişti (,bu arada yeni mezunum ve sınavlara hazırlanıyorum) bu kırgınlıklar beni çok yıprattı,sonra özür de diledi ama sanki bi türlü eskiye dönemiyorum ben...beni kim ne derse onun lafıyla hareket eden biri olarak görüyo öyle bi insan olmadığım halde,ve ben artık ona bişey anlatamıyorum bile, anlatıcak oluyorum içimden boşver şimdi bunu da böyle anlıycak diyip vazgeçiyorum.,yani onun gözünden bakınca ben okadar aciz okadar aptal bi kızımki kendimi öyle görmeye tahammül edemiyorum....madem böyle düşünüyo neden benimle birlikte?? annemle paylaştım bunları çünkü güzelsin dedi...ünv. okumuş güzel bi kızsın dedi.herkesin onun nişanlısını beğenmesi,aileye çok güzel bi gelin getiriyo olmak,herkesin senden bahsetmesi hoşuna gidiyo dedi...
    içim sıkılıyo zaten bütün günüm ders çalışmakla geçiyo arasın diye bekliyorum arıyo konuşuyoruz kapatınca yine içimde o sıkıntı...ruhum daralıyo sanki,çok sıkılıyorum diyorum sıkılıyorum diyip durursan sıkılırsın diyo.şimdi asker yine yakın şehirlerdeyiz 2 saat kadar görüşüyoruz 15 günde 1,kendisi uzakta ama aslında ruhen de okadar uzakki bana, ...şu an okadar yalnızımki sanki,biz nasıl bi aile olucaz,ben hep böyle yalnız mı hissedicem kendimi? belki de benden kaynaklıdır?hissettiklerim normal midir geçici mi bilmiyorum...sadece sürekli bi mutsuzluk hissediyorum...ve ne yapsam geçmiyo...
     
  2. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  3. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    canım ben seni eski konularındanda hatırlıyorum en son nişanlanmak istemedigini yazmıstın demekki nişanlanmıssın bunu tanıma alısma devresi olarak kullan ama olmuyorsa olmuyordur kafanda soru işaretleri varken bu ilişkiyi evliliğe döndürme olurmu çünkü hayatın boyunca devamlı düşünmek insanın kendisine zarar ölç tart olmuyorsa eyvallah demekten baska yol yoktur ve en mutlu olacagın yolda budur yasın kac bilmiyorum ama bi abla tavsiyesi olarak al bunu umarım ck mutlu olursun dogru kararlarınla
     
  4. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  5. minish 21

    minish 21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    yorumlarınız için çok teşekkür ederim :) ayrıca bi nişan yapmadık isteme ve söz oldu ama ben ağız alışkanlığı nişanlı diyorum işte,şuan 23 yaşındayım annem de aynen sizin gibi söylüyo böyle kafa karışıklığıyla evlenilmez diyo... o ne yaptı ne etti bi şekilde hemencecik aileleri işin içine karıştırdı daha şubatta tanıştık biz temmuzda yüzük taktık....bu tanıma evresi bi yerde iyice tanı diyo annem ama biz bi adım attık artık bu yolda :1no2: tanımak için çok geç kalmışım gibi geliyo...
     
  6. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  7. fascination

    fascination Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.714
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    ben kısaca söyliyim sen onu sevmiosun aslında seviosun belkide ama aşık değilsin çünkü benimde başıma geldi daha önce insan böyle daralıo gibi oluyo ileriyi düşününce nasıl yuapıcam bununla bi ömür nasıl hayatımı paylaşıcam oluyo ve şu bi gerçek ki aşık değilsin arkadaşım söyliyim bu yüzden ondan uzak görüosun kendini soyutluyosun ne dese batıo sana bende öyleydim çünkü ve eğer aşık olsaydın derdin olduğunda ilk koşucağın kişi o olurdu emin ol yanii kısacası oana karşı ısınamıosun hep bi tarafını esik görüosunki o seni tamamlamıo ve bu yüzden kendini yalnız ve mutsuz hissediyosun bana göre tabi fikirmi beyan ediyim dedim
     
  8. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  9. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    hayır neden gec kalasın böyle düşünme birbirinizi tanıyacak kadar flort doneminiz olmamıs anladıgım kadarıyla ama bu nişanlılık devresi senin için bir fırsat olsun değerlendir tanı insanlar evlenip bosanıyor üzülme bak dogru kararı aldıgında inan cok mutlu olacaksın ama bu karısıklıgınla ne kadarda hızlı davransa sevgilin suanda istemiyorum diye resti cekmelisin ki senin kendi basına bir birey oldugunu kabullenemeyen biriyle asla evlenilmez bende yasadım eski sevgilim ne sölesem sana bu aklı kim verdi diye kıyametleri koparırdı sanki benim aklım yok herseyi baskası söylüyor baskasından duyuyorum çok sinir bozucu bişi:umursamaz:
     
  10. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  11. minish 21

    minish 21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    evet bende aynen bu muameleyi görüyorum, bana, biri bişiy dese hemen onun lafına gidiyosun milletin ağzına bakıyosun dedi bi gün...eğer ben milletin ağzına bakıyo olsaydım şuan biz sözlenemezdik bile.çünkü ailemin büyük bi çoğunluğu hiç istemedi...ama ben onunlayım ve bunu anlamıyo malesef...
     
  12. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  13. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    bu çok büyük sorun bence cunku seni kolayca yönlendirebilecegini düşünüyor sanırım senin bi staj olayında olmustu kuzenine yalan söle fln demişti orada bile düşünmüştüm ben bunu eger konuyu yanlıs hatırlamıosam cooook iyi düşünmelisin
     
  14. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  15. TheElfOfTheBlackS

    TheElfOfTheBlackS Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    198
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bazen uzaktayken bende öyle hissederdim..Özellikle kavga ettiğimiz zamanlarda..Böyle bir soğukluk gelirdi ona karşı..Bitse daha iyi olucakmış gibi ama yanyanayken daha farklı bir ilişkimiz olduğunu düşünüyorum..Mesafeler çok etkiliyor insanı..

    Çok güzel bir kızsın gerçekten fotoğraftaki sensen..Allah nazardan saklasın.. Nişanlın aşağılık kompleksine girmiş olabilir.O yüzden seni ezmeye çalışıyorda olabilir.Güzel,üniversite mezunu,23 yaşında bir genç kız.Fazla gelmiştir belki ona..Nişanlınıda tanımıyoruz tabi benim ki sadece yorum..Yanlış değerlendirmeni istemem ama seni sürekli horgören,basite indirgeyen bir adamla evlenmeden iyi düşün you_knowunda dediği gibi:KK66:
     
  16. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  17. sebbnemm

    sebbnemm umutlarbaskabaharakaldı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.022
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    cnm bencede iyi düşün kafanda soru işaretleriyle evlenilmez ya bunları evlenmeden önce söz yada evlenme derim çünkü evlendikten sonra daha büyür ve daha çok mutsuz olursun.

    birde flört ederken çok başka sözlüyken daha başka herşey şimdi daha çok tanıma fırsatın var sözlünü ve ailesini sonuçta daha evlenmedniz hiçbirşey için geç değil bunu unutma
     
  18. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : minish 21
  19. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    Şimdi kafanda büssürü soru varsa, için rahat değilse, çok uzak hissediyorsan, kendinden ve karşıdakinden emin değilsen, eksileri ve artıları al ve biryere yaz, ne getirir, ne götürür, iyice tart, evlendikten sonra çok geç olmasın.

    Ama şöyle bir farkta var. Eğer paylaşımlarınızı rahat anlatamıyor gibi bir sıkıntınız varsa sadece, evlendikten sonra daha rahat olabilirsiniz bu konuda. Evlendikten sonra birbirinize daha yakın olacağınız için daha rahat ve daha kolay herşeyinizi paylaşabilirsiniz.Ama adam senle ve dertlerinde hiç ilgilenmiyorsa, bunun değişecek bir tarafıda yok.

    En azından bu kadar kafan karışıkken evliliği hemen düşünme, olmayacağına karar verdiğin aşamadan sonra da zaman harcama. Kendini de suçlu hissetme, bu dönem tanıma süreci sonuçta, eğer olmuyorsa çok ta doğal yolunu ayıracaksın tabi ki.
     
    Son düzenleme: 14 Nisan 2010