En yakn arkadam(!)

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve karamsar_tarz tarafından 3 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  1. kızlar benim bi derdim var napsam bilemiyorum
    bi çocuk var sınıf arkadaşım ( geçen seneden beri hoşlanıyodum hatta bu sene en yakın arkadaşı anladı galiba bişeyler hissettiğimi söylemişte olabilir ona ), bu yaz baya bi yakın arkadaş olmuştuk hatta artık yaptığı şeyleri yanlış anlamaya bile başlamıştım acaba oda hoşlanıyomu diye şüphe falan ediyodumki sağ gösterip sol vuranmış. Bugün çıktığı biri olduğunu öğrendim dünya başıma yıkıldı,yeni çıkmaya başlamışlar galiba tam bilmiyorum ama kimselerede söylemiyolarmış zaten(utanıyomu ne kaydirigubbakcemile3 ) kızıda tanıyorum uzaktan her zaman herkese böyle bişey diyemem ama o kız için diyebilirmki ona 10 basarım herşeydee zemuszemus :hooray: güzellik bakımından falanda ana beyse bunu öğrendiğim iyi oldu en azından açıklığa kavuştu ne olup bittiği ama kız çok çirkin yani nasıl çıkar anlayamadım senağlama ama güzle olsaydı daha çok etkilenir kötü olurdum bu bi gerçek kaydirigubbakcemile3

    sorun şuki ben artık nasıll davranacağımı bilmiyorum yani napmalıyım nasıl silicem ben bunu davranışlarıda o kadar yakındıki yani demekki gerçekten arkadaş olarak görüyomuş senağlama arkadaşıda biliyo sanırım offff derdimi anlatabildim inşallah baya bi uzun oldu ama aslında kendimi çok kötü hissediyorum basit gibi gelebilir ama gerçek senağlama senağlama senağlama senağlama senağlama senağlama senağlama
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 3 Ekim 2009
  2. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  3. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Sizi arkadaştan öte görmüyormuş demek ki...Başkasını sevip beğenmiş ve onu takmış koluna.
    Yapacağınız hiçbir şey yok bu durumda.mirmirmirmir
     
  4. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  5. ya evet o gözle bakmasa bile bi değerim var sanırım gözünde :gitme: ama en çok kortuğum şey ya söylerse arkadaşı ona hoşlandığımı senağlama senağlama
     
  6. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  7. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Söylerse söylesin,inkar edersin sen de.Bunun için canını sıkma.:hulya:
     
  8. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  9. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    demek ki dış görünüşe önem veren bi çocuk değilmiş..kızı gerçekten sevmiş içini güzel bulmuş ki önemli olan bu zaten bence..
     
  10. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  11. demesi kolay...1 haftadır kendimi yiyip bitiriyorum dersler başladı rahat duramıyorum bile sınıfta dersi nasıl dinleyeyim senağlama

    bide en çok öğrenince bu eski yakınlığı kaybetmekten korkuyorum ablacım senağlama
     
  12. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  13. prenses006

    prenses006 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    5.152
    Beğenildi:
    1.142
    Ödül Puanları:
    188
    erkekler böyledir güzelim,hem sağ gösterip sol vururlar, hemde gider en çirkinini ucubesini takar koluna demekki ona da o kız layıkmış boşver işte gösterdi tarzını, hiç takma sende yakında yeni sevgilini tak koluna çık ortaya, korkma sölerler falan diyede sonuna kadar inkar :sm_cool:
     
  14. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  15. EU3

    EU3 Guest

    benim bayanlarda anlamadığım şudur..
    canım öncelikle şunu kabul etmelisin...her kadın ve erkeğin kendine göre bir güzelliği ve özelliği vardır...bir erkek senin dediğin gibi senden çok daha çirkin olup 10 basacağın biri ile beraber olabilir...yüzü yanmış bir kadına da aşık olabilir ve kadınlar genelde ben ondan daha güzelim bana nasıl bakmaz derler..bak canım belkide sende olmayan çok daha farklı şeyler vardır o kızdada ayrıca onu beğenmesi seni çirkin yapmaz...o kız sana çirkin gelebilir ama o hoşlandığı kişinin tercihide o bayandır...
    ayrıca asla bir yerde ben ondan daha güzelim kelimesini telaffuz etmemelisin...ne sen ondan nede o senden daha güzeldir...kimse bir adım ne ilerde nede geridedir güzellik açısından ...sadece kişilik olarak kadınlar veya erkekler birbirlerine fark atar..
    yapacağın şey
    Allah sahibine bağışlasın mutlu olsun diyip unutmaktır..
    hiç bir erkek yada bayan isteklerini elde etmek zorunda değildir...sana iyi niyetli yaklaşmış olabilir...
     
  16. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  17. evet ablacım ama zaten bende hiçbizaman ben şundan daha güzelim falan diye bişey söylemedim ama bu bi ilk yani angelina jouile yle sıradan bi bayan aynı güzelliktemi değildir tabiki o yüzden söylemiştim ztn kendimi methetmek gibi bi amacım yoktu asla :sinifsinif: unut diyorsunuzda aynı sınıftayız ne zaman baksam gözümün önünde çok zor bi durum senağlama
     
  18. 3 Ekim 2009
    Konu Sahibi : karamsar_tarz
  19. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    cnm erkeklerin hiç bi hareketini mantık çerçevesine oturtmaya çalışma, anlayamazsınkaydirigubbakcemile3 hepsi dengesiz bunların:)) hele ki sizin yaşlarınızda olanların normal davranmasını hiç bekleme.
    allah bilir kız teklif etmiştir de ondan kabul etmiştir çocukkaydirigubbakcemile2
    şimdi yarın bugün ayrılsalar gelip sana ben senden hoşlanıyorum uzun zamandır da diyebilir, erkek milleti işte:mymeka:
    aman arkadaşı anlamış mıdır diye de düşünme, sen cool takıl,gerisini boş veropuyorumnanaktan