enge Erkek:( Nasl zm bulunur?

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve Benimdilemmam tarafından 22 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  1. Benimdilemmam

    Benimdilemmam Pain... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.205
    Beğenildi:
    1.019
    Ödül Puanları:
    163
    Arkadaşlar aslında yapı olarak cok kıskanc cok sıkan bogan bı sevgılım yok
    genel olarak hayatıma saygı gosterır, kısıtlamaz ve bana guvenır...
    Ama gelın gorun ki biraz usengec sehır dısında ıstanbulda bı hafta gelıyorsa otekı hafta yoruluyorum dıe gelmıyor ankaraya

    hadı onu gectım ınsan calıstıgı ıcın haftasonu dınlenmek ıster onu anlıorum, ben ıstanbula gıttıgımde gece 22:45te ınıcem, otobus fırması ona 30-45 dakıka uzaklıkta bı yere bırakıor, servıse bınmem zaten arabası ıle almaya gelıcek altı ustu "yolları cok bılmıorum uzak kacıyor orası daha yakın bırakan bı fırmadan alalım "dıyor, yahu adam ben senı gormek ıcın taa oraya gelıorum, şu an calıstıgı yer avrupada oda anadoluda uzak bır yerde gunde 3,4 saatı yolda gecıor o yuzden bu sefer acıdım ben gıdıyım dedım

    burada calıstı bı donem ben cok canlıyımdır gezme desen degısıklık desen atlayıp gıderım onun anca cok hosuna gıdıcek ole gıderız , genelde evde durmayı fılm ızlemeyı oyun oynamayı ole vakıt gecırmeyı sever, cıktıgı zamanda alısverısını yapar, bazen gece cıkar arkadasları ıle yada toplu dugun vb seyler ıcın gıdılır o sekılde gezme olurr

    bu adam usengec bıras yaa
    nasıl yola getırıcem
    esı/ sevgılısı boyle olan arkadaslarım ana cozum yolu onerın lutfen ozellıkle benım gıbı yerınde duramayan arkadaslarkaydirigubbakcemile2

     
  2. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  3. DeryavePrensleri

    DeryavePrensleri ahhhhh ahhhhhh Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.041
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla tatlım ben 5 yıldır çözüm bulamadım üşengeçliği
    uyandırmada zorluk çekiorum öle dahaitimiş üşeniom kalkmaya dio suyunu kedndi almaya bile üşenio ben çare bulamadım bulan varsa öpecem
     
  4. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  5. Benimdilemmam

    Benimdilemmam Pain... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.205
    Beğenildi:
    1.019
    Ödül Puanları:
    163
    canım yaa walla demek sendede var
    hadı hanımlarrrr yardımlarını beklıorus fıkırlerınızı
     
  6. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  7. DeryavePrensleri

    DeryavePrensleri ahhhhh ahhhhhh Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.041
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    var cnm olmammı
    vallahi ilyas bunları yazdığımı duysa beni napar acaba
     
  8. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  9. Benimdilemmam

    Benimdilemmam Pain... Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.205
    Beğenildi:
    1.019
    Ödül Puanları:
    163

    buraya uye oldugunu bılmıodur ınsallahhkaydirigubbakcemile2
     
  10. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  11. DeryavePrensleri

    DeryavePrensleri ahhhhh ahhhhhh Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.041
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    aaaaaaaaaaa bilmezmi hiççççç
     
  12. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  13. yasmin45

    yasmin45 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    500
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    wallahi canım,benim bu zamana kadar böyle birşey başıma gelmedi,anlattın gerçekten kötüymüş dedim.
    yapı meselesi canım.benim babam da tezcanlıdır,annem 28 yıldır değiştirememiş,hala daha da uğraşıyor değiştirmek için.
    bi bilsem söylerim ama bilmiyorum ki...
     
  14. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  15. ChoqSeqeR

    ChoqSeqeR hayırlısını nasip et ALLAHım Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.029
    Beğenildi:
    1.145
    Ödül Puanları:
    238
    işin zor canım ya benim eşim böyle değildir ama böyle olsa eminim tahammül edemezdim ben biraz tezcanlıyımdır dediğim anda bişey olmadığı zaman sinirlenirim hemen
    ben sadece uyandırmakta zorluk çekerim uykusu çok ağır olduğu için
    canım sen evli değilsin bu adamla bak gör biraz zaman geçir hala da tahammül edebiliyorsan bi r ömür katlanırım diyorsan devam edersin yok dayanamıyorum bu üşengeçliğe dersen de yolu biliyorsun hakkında hayırlısı olsun iş ciddiyete binmeden bi çözüm bulman gerek
     
  16. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  17. DeryavePrensleri

    DeryavePrensleri ahhhhh ahhhhhh Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.041
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    yokcnm ne kadar kızsamda bazen bu durum hoşuma gidio çoocuk gibi olabilio her güzelin bi kusuru varmış derler ya aynen öle
    ben herhaliyle onunla olmaya hazırım
     
  18. 23 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Benimdilemmam
  19. 5Agust

    5Agust BanaNormal Activity Üye

    Katılım:
    1 Mart 2007
    Mesajlar:
    123
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arabaya da gaz veriyorum sevdiğimede taktiğine geçsen kaydirigubbakcemile3 sen yaparsın sen iisin falan desen.. benimki de uyku konusunda çok tembel derse kalkma zoruna gidio ama ben hadi hayatm az kaldı gelirsen şöle olcak böle olcak dierek kandırıom çoğunlukla ii oluo yanii..