Enver Kurt'a giden umut yolcuları

Konusu 'Tüp Bebek Merkezleri' forumundadır ve arzum86 tarafından 19 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  1. arzum86

    arzum86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    850
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Hadi kızlar enver kurta gidenler bu topikte toplanalım tedavimizi neler yaşadıgımızı paylaşalım önce ben başlıyim 1kaç ay sonra 3.tedavime başlıcam tabi enver beyle 2deneme yaptık ikisindede hamile kaldım dondurulmuşlarla ama kaybettim bebeklerimi nedeni ise eşimde kromozon bozuklulugu çıktı 6.ve 14. kromozonlarında translokasyon 3.denememizde pgt yapılıcak şuan prob bekliyoruz inş. biran önce gelir ve tedaviye başlarız hadi kızlar enver beye giden arkadaşlar paylaşımlarınızı bekliyoruma.s.
     
  2. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  3. simge_wxyz

    simge_wxyz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.565
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canım selam hayırlı olsun yeni topic.......... inşallah enver kurtla başlayacağımız bu uzun süreç son olur......... allah hepimize yardım etsin......... herşeyin hayırlısı
     
  4. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  5. arzum86

    arzum86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    850
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    simgecim canım çok sağol ...inş. canım inş. bu sefer herşey çok güzel olur meleklerimize kavuşuruz :Saruboceq:
     
  6. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  7. arzum86

    arzum86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    850
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar hiç yokmu enver beye giden şaşırdım valla
     
  8. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  9. hilall85

    hilall85 minik MİNA artık evindee Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    153
    kadiköyy şifayamıı gidiyorsunnn?????umut tüpdeykenn ona giden çok vardıı şimdi enver bey ordan ayrılmışş herkes ulun beye gidiyorr bende dahil.....
    tedavinn hayırlıı olsunn canımm....
     
  10. 22 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  11. simge_wxyz

    simge_wxyz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.565
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    yani enver beyin pabucu dama atıldı......... bizde mi öyle yapsaydık ne arzum ne dersin........ ama ben enver hocaya çok güveniyorum canım....... inşallah fiyat konusunda da anlaşırsak hiç sorun kalmayacak
     
  12. 22 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  13. simge_wxyz

    simge_wxyz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.565
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    yani enver beyin pabucu dama atıldı......... bizde mi öyle yapsaydık ne arzum ne dersin........ ama ben enver hocaya çok güveniyorum canım....... inşallah fiyat konusunda da anlaşırsak hiç sorun kalmayacak
     
  14. 22 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  15. arzum86

    arzum86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    850
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet canımm şifaya başlıcam 1-2ay içesinde inş. bende önce kararsız kaldım canım ama enver beye çok güveniyorum çok kötü şeyler yaşadık biz bazı arkadaşlar bilir hep onun destegiyle çok kısa sürede atlattık umut tüp gerçekten iyi ama benim dr. hamileliğimde bile enver beydi buarada canım seninde tedavin hayırlı olsun
     
  16. 22 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  17. arzum86

    arzum86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    850
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    simgecim canım senle ben varız galiba ne olmuş böle enver beye atılmış atılmış pabucu dama şaka biyana biliyosun beni nasıl güvendiimi sende benim gibisin zzaten canım inş. fiyatdada anlaşırsınız enver hocayla tedaviye başlarsın hakkımızda hayırlısı olsun artık
     
  18. 22 Aralık 2009
    Konu Sahibi : arzum86
  19. reyhan34

    reyhan34 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kızlar bende varım enver beye çok güveniyoruz tabiki önce allahın izniyle şu fiyat konusuna gelirsek 4 milyar +ilaçlarda dahil ben konuştum ayrıca benim bi akrabam orda dün yumurtalarını toplattın oda dr envere gidiyo çok temiz ve özel odan var diyo istediğin gibi dinleniyosun rahatlık ta bu süreçte çok önemli bi faktör illaki:CüvCüv::Saruboceq: