epidural anestezi sonrası

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve nedirya tarafından 15 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    15 Ekim 2009
    Konu Sahibi : nedirya
  1. nedirya

    nedirya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    epidural anestezi ile sezeryan oldum geçtiğimiz cuma günü şu anda çok yanlarım ağrıyo böbreklerimde gibi acaba neden olabilir fikriniz varmı arkadaşlar

    eşim sağlık memuru o rahim ve kasların toplanmasından kaynaklanıyor diyor ama ben birde sizin tecrüberinize danışayım istedim
     
  2. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : nedirya
  3. aysu3866

    aysu3866 SISKA =) Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    valla canım bende epidural anestezi ile oldum ama hiç bi sorunum olmadı...acaba üşütmüş falan olabilirmisn epiduralden olduğundan eminmisn..epidural anesteziden olmaz bence çünki böbreklerle falan pek ilgisi olcağını sanmıyorum...bel baş ağrısı falan olsa neyse ama doktoruna sor bakim o ne dicek...bu arada bebeğini allah anneli babalı büyütsün canım