Epila Lazer Cihazını Kullananların Paylaşım Alanı

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve aysegul tarafından 3 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    3 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  1. aysegul

    aysegul Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2007
    Mesajlar:
    341
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar epila aletini alan kullanan varmı? ben almayı düşünüyorum bi arkadaşla ortaklaşa. acaba evde kendim yapabilirmiyim. alan deneyen varmı?
     
  2. 4 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  3. XSXimal

    XSXimal Üzeni yolla... Salla... Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben 7 seneden beri kullanıyorum.çok pratik şipşak 10 dk hallediveriyor. bacak koltuk altı alabiliyorsun. koltuk altı kısmı biraz acıtıyor ama zaten acıtmayanıda yokki.. almayı düşünüyorsan hemen al derim. hani reklamlarda diyolar ya "biraz kısalar" işte o kısalar hiç sorun olmuyor böyle bir aletle.. ben memnunum valla. bide tüğ seylekleştirici losyon aldım ikisini kullanıyorum ve hayatımdan çok memmunum. :dance:
     
  4. 4 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  5. mert

    mert Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.608
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    sen şu normalde kullandığımız epilasyon makinelerinden bahsediyorsundur.hani braun,philips marka.onları bizde yıllardır kullanıyoruz.ayşegül arkadaşın sorduğu şu yeni çıkan lazerle çalışan ,kılları tek tek yakan bir alet.zaten 10 dk kadar kısa sürmüyor kullanması,saatler sürüyormuş.
    normal epilasyon aletleri ile 10 dk sürüyor temizlik elbette.ama kıl köklerini yakma özelliği yok...
     
  6. 5 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  7. aysegul

    aysegul Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2007
    Mesajlar:
    341
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    evt ben epila lazer den bahsediyorum.
     
  8. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  9. aysegul

    aysegul Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2007
    Mesajlar:
    341
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    bekliyorum. bide ne kadara sipariş verdin. kaç kuruş
     
  10. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  11. moonshine76

    moonshine76 sabirsiz Pro Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.244
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    ben bir yil önce almistim burda 120 euro falandi ama geri gönderdim bikere kilin köküne denk getirip orda kimildamadan beklemek mümkün degil gibi birsey üstelik bunu her kila tek tek uygulayacaksin . kilin kendine gelince isik kil yaniyor kil cakmakla yakmak gibi.Ve yanik kil kokusu igrenc. Valla sabirli ve becerikliler denesin sonucu icin birsey diyemiyorum cünki dedigim gibi geri gönderdim.
     
  12. 7 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  13. gulseven

    gulseven Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    zor bi alete benziyo.diğer kullanacak arkadaşlarda sonuçlarını paylaşırlarsa sevinirim
    ben ilk sizden duydum arkadaşlar sağolun
     
  14. 7 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  15. SERAP_GUR

    SERAP_GUR Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ilk defa burda duydum ama çok zor bir alete benziyor. öyle her kıla ayrı ayrı tutcan. büyük bir sabır ister yavv. normal epilasyon altiyle alırken bile sıkıntıdan patlıyom. birde onu düşünemiyorum bile....:1no2:
     
  16. 11 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  17. txuxlay akar

    txuxlay akar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    106
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet arkadaşlar lütfen bu cihazı kullanan insanlar buraya yorumlarını yazsınlar bizim gibi almayı düşünen insanlarda bu yorumlardan faydalanmış olurlar karar vermeleri kolaylaşır
     
  18. 12 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : aysegul
  19. aysegul

    aysegul Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2007
    Mesajlar:
    341
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    :uhm:ama normal de lazere gittiğin zamn tek tek kılaarı yakmıyorlar. bi dokunuşta o bölgedeki kıllar yanıyor. mesela kolyukaltına filan 6 7 dokunuş yetiyo. ben göbek için gitmiştim de 3 dak filan sürüyo yani tek tek uğraşmıyorki.
    :uhm::uhm: