Epilasyon Makinesi mi ? Ağda mı ? Lazer mi ?

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve seyrekyagmur tarafından 16 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  1. seyrekyagmur

    seyrekyagmur Güncel : 68,8 YILBAŞI Hedef: 63 Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.776
    Beğenildi:
    2.435
    Ödül Puanları:
    123
    Kızlar ben jilet kullanıyorum ne yazıkkii ve çok berbat oluyor :1no2: Lazer istiyorum tek genital yalnız sağlık açısından önerilmiyor çünkü kıl ın oluşması gerekiyor ter bezleri ve toksinler açısından. Kökten kurutulduğunda vücut kendini arındıramıyor ama çokta büyük kolaylık olurdu olsaydı da bilmiyorumkismile Ağda yı 3 yıl kullanmıştım cidden esnetiyor eti ya da ben çamsakızı kullandığım için oldu bilmiyorum..Makine içinde jiletle birebir genital bölgeye yapılması zor diyorlar. Kızlar sizden bu yüzden tavsiye bekliyorum siz neleri tercih ediyorsunuz ??:kahve:
     
  2. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  3. optimist_balim

    optimist_balim bebeiş on the kuciş Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    454
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tüy dökücü ve şu hazır ağda bantlarından kullanıyorum.ben dermotoloji doktoruna sordum lazeri herhangi bi sağlık sorunu olmuyomuş gönül rahatlığıyla yaptırabilirsin dedi.bide emla krem varmış ağdadan 2 saat önce sürüyosun ağda yapacağın bölgeye sonra orası uyuşuyo ağda alırken hiç bişi hissetmiyosun aldıktan sonrada tüy azaltıcı krem sürersen ortalama 6-8 ayda gözle görülür bi şekilde azalıyo
     
  4. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  5. fresa

    fresa ...aşktanda öte ... Üye

    Katılım:
    29 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.355
    Beğenildi:
    162
    Ödül Puanları:
    153
    makine jiletten farkı yok çok sert çıkarıyor yaptım bıraktım ağda kullanırsan şekersiz saf olanından sir yani zamanla tüyler inceliyor azalıp seyrekleşiyor çok geç çıkıyor ağdanın tekniğini bilmekte çok önemli tek seferde aynı yere 1den fazla yapmamak şartıyla çok hızlı aşağıdan yukarı doğru hızlıca çekeceksin veya işin uzmanı kuafore yaptırtacaksın ben kendim bu yöntemi kullanıyorum çokta memnunum artık kıllar çıkınca yürümede sert kılların bacak arama batması derdi yok kaşıntı yok lazerde siyah kıllarda çok etkili ışınlar bu kılları hemen tanıyor kıl köklerini yakıyor imkanın varsa yaptır
     
  6. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  7. seyrekyagmur

    seyrekyagmur Güncel : 68,8 YILBAŞI Hedef: 63 Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.776
    Beğenildi:
    2.435
    Ödül Puanları:
    123
    evet emla kullandım 3 yıl ağda kullandım ama sarkıtıyor gibime geliyor bilmiyorumkismile lazeri iyi bi araştırmam gerek
     
  8. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  9. seyrekyagmur

    seyrekyagmur Güncel : 68,8 YILBAŞI Hedef: 63 Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.776
    Beğenildi:
    2.435
    Ödül Puanları:
    123
    ağda da büyük kolaylık azaltıyor büyük ihtimal lazer olur gibi
     
  10. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  11. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    epilatörün jilet gibi olduğu konusuna katılmıyorum, ben yıllardır epilatör kullanırım bacaklarımdaki kıllar çok inceldi mesela, genitalde yaparken çok can yakıcı oluyo ama kalınlaştırdığı yanlış, öle bişey yok... imkanın varsa lazer en güzel töntem bence, çünkü ağdada da epilatörde de tüyler çıkarken mecburen uzamasını bekliyosun ve çok rahatsız edici bi durum bu...
     
  12. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  13. hilihi

    hilihi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2007
    Mesajlar:
    78
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    epilatörle kaç haftada bir alıyorsunuz?
     
  14. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  15. pnrarsln

    pnrarsln güneşe aşık . . . Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.241
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    61
    aydan aya tüylerinizin azaldığını görüp mutlu olduğunuz tek yöntem =sir ağda öneririm
     
  16. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  17. karisx

    karisx sil baştan başlamak Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    epilatörle aldıktan 10-12 gün sonra çıkmaya başlıyo ama 16-17 gün sonra tekrar alınabilecek kıvama geliyo, ben de sirde de aynı şekilde oluyo bu arada, kişiden kişiye değişir, öle 4 hafta etkili felan ben göremedim açıkçası:) hem yapış yupuş uraşmıyosunuz ağdayla, hele yaz günleri ağda beni sinir ediyo, yalnız epilatörle daha önce hiç almadıysanız başlarda çok can yakıcı oluyo hele de genital bölgede ama sonra sonra alışıyosunuz, bide benim epilatör acıyı azaltıyo cidden...

    ama paraya kıyıp lazere gidicem inş, sadece genital konusunda kararsızım, lazerin nası olduğuna dair bi fikrim yok ama heralde o bölgeyi görüyodur lazer yapan kişi ben utanıyorum açıkçası...
     
  18. 16 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyrekyagmur
  19. Lakito

    Lakito Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.630
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    153
    Epilatörle en fazla 5 dk.