epilasyon!!!!

Konusu 'Mart Anneleri' forumundadır ve inciboncuk tarafından 3 Mart 2008 başlatılmıştır.

    3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  1. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    Ya arkadaşlar bu epilasyon olayına sinir oluyorum ben şu ana kadar hep jilet kullandım ve ağda falan asla yaptıramam krem de kullanamıyorum yani jilete devam etmek zorundayım bunu da tek başıma yapamadığım için eşimden yardım alıyorum,ama 3-4 gün sonra çıkmaya başlıyor diken gibi:eek:
    bebeğin ne zaman geleceği de meçhul merak ediyorum acaba doğumda sıfır tüy mü olmalı yoksa azıcık bişey olsa oluyor mu, yani acilen hastaneye gidersek falan, yoksa her gün alacak mıyız :bbo:
     
  2. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  3. alize_13

    alize_13 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    634
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    aynı durumdayız canım bende küçük bi ayna yardımıyla jiletle alıyom 2 3 günde bir
    sende öle yap fazla bekleme bence
     
  4. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  5. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    bende 2-3 günde bir yapıyorum ama çok zorlanıyorum ayna kullanıyorum
     
  6. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  7. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    ufff ya çok zor oluyo öle bile, bi de ben görmek istemiyorum orayı sinirim bozuluyo,kocaman olmuş zaten yasakkelime
     
  8. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  9. mujdes

    mujdes osmanınmüjdesi :)(: Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.405
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    en iyisi ağda onuda kendim yapamadıgım icin kuafore gidiyorum mecbur en azından hemen cıkmıyo
     
  10. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  11. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    son aylarda kuaför bile zor yatamıyosun çünkü ben bacaklarımı aldırıyodum ama şimdi onuda yapamıyorum
     
  12. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  13. EU3

    EU3 Guest

    arkadaşlar yaklaşık 5 yıldır güzellik salonunda sir ağda yaptırıyorum.Artık o kadar azaldıki 2 aya düştüm.Sirin güzel yanı 45 gün pamuk gibi son 10-15 günde tam alınacak kıvama birden geliyor. Doğum ağdamı 20 gün önce yaptırdım daha pamuk bidahi ağdam kırkımıma kısmetse çok rahat tavsiye ederimmm.
     
  14. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  15. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    evet bence de öyle de bu saatten sonrasını soruyorum ben, ağda falan geçti artık mümkün değil (38+5)
     
  16. 3 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  17. KuzuYasin

    KuzuYasin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.143
    Beğenildi:
    1.023
    Ödül Puanları:
    163
    canım be ben bu kadar pek takmıyorum bu durumu . Yani karnımız olmuş kocaaman , bu yaşıma kadar köklü alma yöntemini asla uygulayamadım bu saatten sonra da pek mümkün değil. Ne yapalım bu halimizdeyken oramız ayna gibi olacak diye bir husus asla olamaz ... ben neler işitiyorum biliyor musun ; normal yaşantılarında doktora kontrole gidip de orası ne haldeyken giden pis kadınlar var.......... o yüzden birkaç milimden bişey olmaz bence. Ne yapalım yani.
     
  18. 4 Mart 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  19. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Kizlar Bende Agdada Korkuyordum Afaka Gecen Hafta şeytanin Bacagini Kirdim Ve Kuaföre Gittim Komple Sir Agda Yaptirdim Kesinlikle Tavsiye Ederim Hem Geç çikiyor Hemde Daha önce Kendiniz Evde Agda Yapmişsaniz Kendi Yaptiginiz Aciyo Fakat Kuaförde Okadar Acimiyo Hem Yarim Saate Tüm Vucudunu Aldirabiliyosunuz Evde Ugraştiginiza Değmezz Hem Göbişlerden Olmuyyoo BEN ALAMIYORUM EN İYİSİ KUAFÖRE GİTMEK