epizyotomi???

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve KalenderMesrepim tarafından 27 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    27 Kasım 2007
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  1. KalenderMesrepim

    KalenderMesrepim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.096
    Beğenildi:
    153
    Ödül Puanları:
    153
    kizlar?!? bisey sorucam ben 5 aylık hamileyim ve Allah izin verirse catir catir normal dogum yapmak istiyorum.. de bi sorum hani normal dogumda epizyotomi var ya iste o kesi yapılırken anne o acıyı hissediyor mu yoksa direk hemen igneden sonra beklenedn uyusmasını kesiyi yapıyolar mi? yasakkelime
     
  2. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  3. deniz...

    deniz... Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    315
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    ben epiduralle doğum yaptım iğne vuruluyo uyuşuyo iğneyi hiç hissetmiyosun uyuştuktan sonra kesiyorlar sanıyorum çünkü hiç duymadım
     
  4. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  5. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Doğum anında zaten rahim kasları fazlaca gergin olduğundan ve sancıdan, ne o iğneyi hissediyorsun nede kesik atıldığını. Bir iki ıkınmadan sonra birde bakıyorsunki minnacık bir uyku düşmanı gazman seninle birlikte
     
  6. 28 Kasım 2007
    Konu Sahibi : KalenderMesrepim
  7. enessa

    enessa izmirimi özledim......... Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben 40. haftada suni sancıyla epidural anestezi ile doğum yaptım belden iğne atıyolar ağrın geldiğinde iğneye ilaç enjekte ediyorlar ağrıyı ve doğumu hissetmiyorsun normal düşünüyorsan epidural şart bence doğum sonrasıda bi sorun yaşamadım.