eritretin ve nadixa

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve cilgin tarafından 25 Mart 2010 başlatılmıştır.

    25 Mart 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  1. cilgin

    cilgin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar cilt doktoruna gittim siyah noktalar için bu iki kremi ve birtane yüz temizleme jeli verdi onu daha almadım kullanmaya başlayalı 5gün oldu yüzümde sivilceler artı ve daha olumlu bir etkisini görmedim kullanımda memnun kalanlar varmı ne kadar süre sonra kesin çözümler alınıyor.ve ben siyah noktalar için kullanıyorum bu kremleri ne alakaysa kıllanma yapmıyor dimi off ya delircem bu üçüncü cildiyeye gidişim bir defa azerdarm,nadixa ve dilfteri kullanmıstım sonuc hüsran şimdide böle olsun istemiyorum:KK43:lütfen yardım bilgisi olan arkadaşlarım
     
  2. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  3. BolSekerli

    BolSekerli ((B&M)) Pro Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    Nadixa'y bende kullanıyorum gerçekten çok faydalı. Düzenli kullanırsan sende faydasını göreceksindir.
     
  4. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  5. cilgin

    cilgin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadasım bişey sorabilirmiyim?ben siyah noktalar için gittim doktor bana bunuda verdi nadixayıönceden bende kullanmıstım ama sivilceler üzerine şimdi ise tüm yüzüme kullanıyorum sen nasıl kullandın bilgi verebilirmisin şimdiden teşekkürler
     
  6. 26 Mart 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  7. BolSekerli

    BolSekerli ((B&M)) Pro Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.285
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    Bana temizleyici bir sabun verdi akşam onunla yüzümü yıkıyorum, ardından Alzetrem diye bir ilacım var onu sürüyorum 3 saat sonra tekrar sabunla yıkayıp yatmadan önce Nadixa'yı sürüyorum. Gerçekten çok memnunum.
     
  8. 6 Nisan 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  9. fairytale_1111

    fairytale_1111 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Dr.um bugün bana da aynen bu ilaçları verdi ve bu şekilde kullanmamı söyledi, sen ne kadar zamandr kullanıyosun canım ve etkisi nasıl? ve aynı dr.amı gidiyoruz acaba :KK70:
     
  10. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  11. ..gozlerindekibulut..

    ..gozlerindekibulut.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2010
    Mesajlar:
    240
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar dokturun yazdığı bu ürünleri sigorta karşılıyor mu? ve kullanan arkadaşlar bir problemle karşılaştınız mı?
     
  12. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  13. fairytale_1111

    fairytale_1111 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    naxidayı karşılıyor fakat azaldermi karşılamıyor, fiyatı 10 TL gibi bir fiyat. Ben kullanıyorum çok memnunum.
     
  14. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  15. Demoniac

    Demoniac Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    279
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    41
    Canım eritretini ben 3 ay kullandım lekeler ve sivileceler için, hiç bir değişiklik olmadı yüzümü soydu pul pul yaptı sadece... ıÇok kötü bir görüntüydü hem acıyordu hemde krem falan fayda etmiyordu üstüne fondoten sürdüm gözükmesin diye ama o bile kavlak kavlak duruyordu...Tekrar doktora gittim yeniden eritretin ve adını hatırlayamıyorum bir krem daha yazdı bulursam onun adınıda yazarım. 1 ay kadar daha kullandım bi gelişme göremeyince bıraktım, umarım sende işe yarar canım.
     
  16. 15 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : cilgin
  17. cilgin

    cilgin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar benim 2 aya yaklaştı yüzüm pulpul dökülüyor filan daha gitmedi siyah noktalarım yüzümde görmedigim kadar sivilce gördüm bitene kadar kullancam inş faydası olur:S