Erkeğimin ayaklarını yıkarım diyenler

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve Ruzgar tarafından 14 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  1. Ruzgar

    Ruzgar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Evet arkadaşlar erkek arkadaşınızın veya kocanızın ayaklarınızı yıkarmısınız

    Benim yorumum kesnlikle yıkarım ay onun kapısında köpek olurum hev hev hev:1hug::1hug:
     
  2. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  3. jasminn_23

    jasminn_23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ah canımm bunu bekar olduğun için sölüosun evlenince görcem seni heheh hihoyyytdelikafadulden
     
  4. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  5. bunu beni aşşağılamak için istemiyorsa neden yıkamıyım ki ben onunkini yıkarım ihtiyaç halindeyse oda benimkini yıkar.ama bunu yapmamız için geçerli bir sebep olmalı allah etmesinde bi sakatlık hastalık gibi..
    ama ööyle yapma be canım kapısında hev hev o kaa şımartma adamı sonra tepene çıkar ...:)
     
  6. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  7. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.290
    Beğenildi:
    21.350
    Ödül Puanları:
    363
    Vardı buna benzer bir konu..
    Hatta galliba Böcüq açmıştı,yanlış hatırlamıyorsam..fisfisfis
    Ben hastalık ya da başka bir zorluk olmadığı sürece adamın ayaklarını yıkamam,açıkçası da aklıma bile gelmez durup dururken..:nazar:
     
  8. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  9. Ruzgar

    Ruzgar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benim annem hala yıkıyor ama :CüvCüv::CüvCüv: inşallah dediğin gibi olmaz çünkü ben sevgilimi tıpkı babama benzediyorum yemin ederim bir bakışında ayaklarımın bağı çözülüyor:bbo::bbo:
     
  10. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  11. jasminn_23

    jasminn_23 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.010
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    öyle düşünüyosun ama cidden birazcık yüz verince astarını istiyo erkekler ay bi naz bi naz yaparlar :KK70::KK70: elini kaptırırsan kuyruğunda gider canım arada azıcık mesafe olmalı :KK70: ha illede yıkarım dersen buda karşılıklı olsun oda seninkini yıkasın o zaman :KK70:
     
  12. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  13. Cemre

    Cemre Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.610
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    ellerine noolduki biyeremi kaçmış otursun bi zahmet yıkasın hasta veya sakat olsa hadi neyse
     
  14. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  15. calikusumuz

    calikusumuz Aklım egede kaldı...... Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Eşim ayağını yıkayamayacak durumdaysa elbette yıkarım, ama keyfi birşe için
    ne ayağını yıkarım, ne de onun bana böyle birşey yapmasını isterim. Bu sık sorulan
    ama benim için ölçü olmayan bir soru nedense.
    Daha önce de vardı aynı konu.
     
  16. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  17. Ruzgar

    Ruzgar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bilmiyordum daha önce açıldığını ben zaten yeni üye oldum kusura bakmayın arkadaşlar kaldırabilirim konuyu senağlama
     
  18. 14 Ocak 2009
    Konu Sahibi : Ruzgar
  19. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    yorgunsa hastaysa yıkayabilirim..

    ama her akşam ben yıkıyım o tv izlesin türk filmi çekemem yani..

    zaten artık makinesi var alırız takar fişe yıkansın ayakları